quote:Op de site (www.fiona-apple.com) kan ik uberhaupt niets vinden over nieuwe releases. Dusch... Afwachten, vrees ik.
Op dinsdag 6 mei 2003 17:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maar nog geen nieuw materiaal, helaas... Weet iemand wanneer ze weer een nieuwe album uitbrengt?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:52 schreef methodmich het volgende:
Ik ben bang dat Fiona nimmer meer komt met nieuw werk...
quote:Shadowboxer op één of andere manier mijn verbitterde ik-haat-vrouwennummer
Op woensdag 7 mei 2003 00:06 schreef Scandalous het volgende:
Oooh, geweldig. 'Get Gone' is mijn verbitterde ik haat mannen nummer
quote:Ja, het is een treurige zaak. Fiona is echter nogal mediaschuw en houdt ook helemaal niet van toeren. Ze is min of meer een beetje afgeknapt op het muziekwereldje, dus de vraag is of ze ooit nog een plaat gaat opnemen.
Op woensdag 7 mei 2003 02:12 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
quote:Kletskoek.
Op dinsdag 6 mei 2003 17:52 schreef methodmich het volgende:
Ik ben bang dat Fiona nimmer meer komt met nieuw werk...
quote:
04.21. 2003 - Fiona to Record at Abbey Road Studios:
Fiona and Jon Brion are traveling to England for two/ three weeks to work on Fiona's new album. Almost all Fiona's tracks are down and they will be recording strings at Abbey Road Studios (London). Drummer Matt Chamberlain may also be coming in for a third session in L.A. once he is finished touring with Tori Amos.
(...)
Billboard posted an article (read more) with some information about Fiona´s new album.
(nog ff op een houtje bijten die tijd dan)
quote:Ben in ieder geval blij dat er dan toch nog materiaal komt
Op donderdag 8 mei 2003 08:23 schreef Tranceptor het volgende:
De release dateis van 22 juni naar 30 september verplaatst ...
(nog ff op een houtje bijten die tijd dan)
Hij is wederom uitgesteld gvd, Sony kan geen single vinden ( who fucking cares?)quote:Op vrijdag 9 mei 2003 00:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Better version of me klonk prima, Extraordinary machine heeft me nog niet weten te bereiken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
Hij is wederom uitgesteld gvd, Sony kan geen single vinden ( who fucking cares?)
De nummers Extraordinary Machine ( zoals het album ook gaat heten) en Better version of me zijn al uitgelekt inmiddels.
Was dat niet al een paar maanden bekend? Vaag, ik dacht dat ik er 2 maanden geleden al iets over gepost had...quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hij is wederom uitgesteld gvd, Sony kan geen single vinden ( who fucking cares?)
Wat Litpho zegt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:16 schreef Litpho het volgende:
Fiona moet maar gewoon net als Joe Jackson de overstap naar Sony Classical maken. Die snappen tenminste hoe je albums moet verkopen in plaats van proberen de overspannen singlemarkt aan te vliegen met materiaal wat toch te excentriek is om de hedendaagse SMS-jeugd langer dan één klik van de afstandsbediening te boeien.
Maar ze verdient het op af en toe gekickt te wordenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Was dat niet al een paar maanden bekend? Vaag, ik dacht dat ik er 2 maanden geleden al iets over gepost had...
Ben ik nou de enige die dus PJ Harvey helemaal nix vind? Aanstellerig gekrijs op de vierkante meter met zeer weinig muzikaliteit (op een paar nummers na). Het komt op mij allemaal over als een schreeuw om aandacht en minder als een poging om goede nummers te maken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:20 schreef thaleia het volgende:
"Veel fiona-liefhebbers zijn ook torifiel"
Beetje teveel wulpse uithalen, beetje teveel hijgerige oooh's en aaah's. PJ is rauwer, lijkt minder nep. Meer een wijf met ballen, T & F zijn meer de arty "kijk mij eens interessant zijn".
Ja maar dan zou een platenmaatschappij gaan doen wat hun klanten willenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:16 schreef Litpho het volgende:
Fiona moet maar gewoon net als Joe Jackson de overstap naar Sony Classical maken. Die snappen tenminste hoe je albums moet verkopen in plaats van proberen de overspannen singlemarkt aan te vliegen met materiaal wat toch te excentriek is om de hedendaagse SMS-jeugd langer dan één klik van de afstandsbediening te boeien.
Ik dus ook, hoop dat het het wachten waard isquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben zeer zeer zeer benieuwd naar dat album.
Zoals het er uitziet gaat het nog wel even duren voor Fiona's album uitkomt met dat gezeik met Sony. Ze zit nog vast aan Sony voorlopig.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:20 schreef stepster het volgende:
[..]
Ik dus ook, hoop dat het het wachten waard is
Ik heb 'm een keer bij een Van Leest zien liggen. In Eindhoven. Een paar maanden terug.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:04 schreef Foxxy het volgende:
Vorig jaar heeft een vriend van mij alletwee de albums van Fiona in een soort van boxje gekocht. Weet iemand waar die nog te krijgen is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |