abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:12:44 #31
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_10251287
Maar nog geen nieuw materiaal, helaas... Weet iemand wanneer ze weer een nieuwe album uitbrengt?
The Internets, I needs it..
pi_10251416
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maar nog geen nieuw materiaal, helaas... Weet iemand wanneer ze weer een nieuwe album uitbrengt?
Op de site (www.fiona-apple.com) kan ik uberhaupt niets vinden over nieuwe releases. Dusch... Afwachten, vrees ik.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_10252202
Ik ben bang dat Fiona nimmer meer komt met nieuw werk...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 mei 2003 @ 00:06:13 #34
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_10261505
Oooh, geweldig. 'Get Gone' is mijn verbitterde ik haat mannen nummer
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 7 mei 2003 @ 02:12:56 #35
6290 Dr_Crouton
pi_10263178
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:52 schreef methodmich het volgende:
pi_10265954
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:06 schreef Scandalous het volgende:
Oooh, geweldig. 'Get Gone' is mijn verbitterde ik haat mannen nummer
Shadowboxer op één of andere manier mijn verbitterde ik-haat-vrouwennummer
pi_10274649
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 02:12 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ja, het is een treurige zaak. Fiona is echter nogal mediaschuw en houdt ook helemaal niet van toeren. Ze is min of meer een beetje afgeknapt op het muziekwereldje, dus de vraag is of ze ooit nog een plaat gaat opnemen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 mei 2003 @ 16:31:05 #38
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_10274995
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:52 schreef methodmich het volgende:
Kletskoek.
http://www.thewaythingsare.hpg.ig.com.br/index2in.htm
quote:
04.21. 2003 - Fiona to Record at Abbey Road Studios:
Fiona and Jon Brion are traveling to England for two/ three weeks to work on Fiona's new album. Almost all Fiona's tracks are down and they will be recording strings at Abbey Road Studios (London). Drummer Matt Chamberlain may also be coming in for a third session in L.A. once he is finished touring with Tori Amos.
(...)
Billboard posted an article (read more) with some information about Fiona´s new album.
pi_10275509
Valt al weer mee...
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 mei 2003 @ 03:04:12 #40
6290 Dr_Crouton
pi_10288930
Cool!
pi_10289318
De release dateis van 22 juni naar 30 september verplaatst ...

(nog ff op een houtje bijten die tijd dan)

vrijdag 9 mei 2003 @ 00:30:30 #42
6290 Dr_Crouton
pi_10311202
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 08:23 schreef Tranceptor het volgende:
De release dateis van 22 juni naar 30 september verplaatst ...

(nog ff op een houtje bijten die tijd dan)

Ben in ieder geval blij dat er dan toch nog materiaal komt
pi_21724521
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 00:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hij is wederom uitgesteld gvd, Sony kan geen single vinden ( who fucking cares?)

De nummers Extraordinary Machine ( zoals het album ook gaat heten) en Better version of me zijn al uitgelekt inmiddels. Het klinkt allemaal weer een stuk anders en wat pompeuzer en carnavalesquer dan voorheen, maar niet vergelijkbaar met een andere artiest. Het doet mij een beetje denken aan sommige nummers van the Doors, maar dan met de jazzy edge van Fiona.

Ik ben zeer zeer zeer benieuwd naar dat album.
pi_21724670
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
Hij is wederom uitgesteld gvd, Sony kan geen single vinden ( who fucking cares?)

De nummers Extraordinary Machine ( zoals het album ook gaat heten) en Better version of me zijn al uitgelekt inmiddels.
Better version of me klonk prima, Extraordinary machine heeft me nog niet weten te bereiken.

Fiona moet maar gewoon net als Joe Jackson de overstap naar Sony Classical maken. Die snappen tenminste hoe je albums moet verkopen in plaats van proberen de overspannen singlemarkt aan te vliegen met materiaal wat toch te excentriek is om de hedendaagse SMS-jeugd langer dan één klik van de afstandsbediening te boeien.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 3 september 2004 @ 13:57:09 #45
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_21726771
quote:

[..]

Was dat niet al een paar maanden bekend? Vaag, ik dacht dat ik er 2 maanden geleden al iets over gepost had...
Maar inderdaad, die twee gelekte nummers zijn ...anders. Ze heeft geloof ik zelf Tom Waits en Outkast (!) als invloeden genoemd voor haar nieuwe album; Tom Waits is zeker in Extraordinary machine wel terug te horen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Grobbel op 03-09-2004 14:09:36 ]
  vrijdag 3 september 2004 @ 15:12:12 #46
6290 Dr_Crouton
pi_21728308
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:16 schreef Litpho het volgende:
Fiona moet maar gewoon net als Joe Jackson de overstap naar Sony Classical maken. Die snappen tenminste hoe je albums moet verkopen in plaats van proberen de overspannen singlemarkt aan te vliegen met materiaal wat toch te excentriek is om de hedendaagse SMS-jeugd langer dan één klik van de afstandsbediening te boeien.
Wat Litpho zegt.
pi_21728439
"Veel fiona-liefhebbers zijn ook torifiel"

Ah, dat is dan misschien wat me aan Fiona een beetje tegenstaat. Ze heeft idd een beetje hetzelfde aanstellerige wat me in Tori ook stoort. Beetje teveel wulpse uithalen, beetje teveel hijgerige oooh's en aaah's. PJ is rauwer, lijkt minder nep. Meer een wijf met ballen, T & F zijn meer de arty "kijk mij eens interessant zijn".
Dat neemt niet weg dat Fiona een prachtstem heeft en ook echt wel een paar aardige nummers. EN bloedjemooi is, dat ook
pi_21729222
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 13:57 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Was dat niet al een paar maanden bekend? Vaag, ik dacht dat ik er 2 maanden geleden al iets over gepost had...
Maar ze verdient het op af en toe gekickt te worden
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 15:20 schreef thaleia het volgende:
"Veel fiona-liefhebbers zijn ook torifiel"

Beetje teveel wulpse uithalen, beetje teveel hijgerige oooh's en aaah's. PJ is rauwer, lijkt minder nep. Meer een wijf met ballen, T & F zijn meer de arty "kijk mij eens interessant zijn".
Ben ik nou de enige die dus PJ Harvey helemaal nix vind? Aanstellerig gekrijs op de vierkante meter met zeer weinig muzikaliteit (op een paar nummers na). Het komt op mij allemaal over als een schreeuw om aandacht en minder als een poging om goede nummers te maken.

P.S. Ik ben ook tori-addict
  vrijdag 3 september 2004 @ 16:16:03 #49
13973 ranja
image means nothing
pi_21729348
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:16 schreef Litpho het volgende:

Ja maar dan zou een platenmaatschappij gaan doen wat hun klanten willen
Dat is toch omgekeerde wereld, wij moeten kopen wat zij ons aanbieden, het kan niet zo zijn dat zij ons gaan aanbieden wat wij willen hebben

Ik heb beide albums van Fiona, maar Tori doet mij dan weer niks. Maar dat kan ook door die piano komen.
pi_21730249
Fiona bloedjemooi? Tja, ten tijde van Tidal zou ik volmondig ja zeggen, daarna vind ik het toch iets te veel een ode aan de anorexia geworden... Gelukkig is d'r muziek wel mooi gebleven.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 3 september 2004 @ 17:19:34 #51
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_21730542
Fiona en Tori zijn allebei te gek. En ik vind Love Ridden het mooist van Fiona
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
pi_21730733
Ik heb sinds kort ook eindelijk deze zangeres mogen ontdekken, en het is zo'n cd die maar niet uit mijn cdspeler wil verdwijnen.
Dacht altijd dat het wat suffige muziek was, easy listening meuk, maar dat bleek even een enorm vooroordeel!
Unox, the worst operating system.
pi_21810981
Kent iemand het verhaal achter het nummer "Fiona Apple can kiss my black ass" van Reggie and the Full Effect?
pi_21820009
quote:

Ik ben zeer zeer zeer benieuwd naar dat album.
Ik dus ook, hoop dat het het wachten waard is
pi_21820574
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:20 schreef stepster het volgende:

[..]

Ik dus ook, hoop dat het het wachten waard is
Zoals het er uitziet gaat het nog wel even duren voor Fiona's album uitkomt met dat gezeik met Sony. Ze zit nog vast aan Sony voorlopig.
pi_21826934
Ik zou zweren dat ik ooit eens in zo'n soort topic gepost had. Nou ja, wordt vast dement.

Maar helaas, voor zover ik weet is het album nog steeds 'geshelved'. Of te wel, Sony weet niet hoe ze het album moeten promoten, dus wordt het hele album niet uitgebracht. Er zijn heel veel petities online gericht aan Sony om ze over te halen om het album nou gewoon toch uit te geven.
Dat lijkt mij ook het beste, aangezien de behoefte eraan groot is, en het zichzelf toch wel verkoopt. Maar ja, doen labels ooit wat de fans willen?

Hoe dan ook, hopelijk komt het wel snel uit, voor je het weet krijg je weer een jarenlange slepende rechtzaak, en minder muziek.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_22736818
Fiona Apple roels! Vandaag voor het eerst 'The Pawn' geluisterd en ik heb hem al zeker 6 keer helemaal gedraaid en de nummers Paper Bag en Get Gone allebei zeker 10 keer extra.

Ik had hem al een tijdje op m'n iPod staan ( gedownload op aanraden van Zach Braff) maar nog niet echt geluisterd omdat ik het een beetje soft vond klinken. Maar ik moet zeggen dat ze toch wel erg goed is! De muziek vind ik erg goed (lekker relaxed maar zeker niet saai) en haar stem is erg bijzonder, begin hem steeds meer te waarderen. Zeker muziek die ik vaak ga luisteren!
pi_23973653
Goed, iemand nog nieuws over Fiona's eventuele nieuwe album?

Ik kwam op internet FreeFiona.com tegen. Ik hoop dat hun acties effect gaan hebben. .
pi_23974073
Vorig jaar heeft een vriend van mij alletwee de albums van Fiona in een soort van boxje gekocht. Weet iemand waar die nog te krijgen is?
pi_23974120
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:04 schreef Foxxy het volgende:
Vorig jaar heeft een vriend van mij alletwee de albums van Fiona in een soort van boxje gekocht. Weet iemand waar die nog te krijgen is?
Ik heb 'm een keer bij een Van Leest zien liggen. In Eindhoven. Een paar maanden terug.

Ik weet niet of je er iets aan hebt. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')