Die heb ik net gedaan, best wel makkelijk, beetje zig zaggen bij de snelweg en die gast beukt er wel op en je bent hem kwijt.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Chocobo het volgende:
Hier en daar bugs ja maar voor de rest een geweldig spelSommige missies vind ik nu al kut.... die C4 bom met auto en al bezorgen ergens, maar die irri stalker van die griet sloooooopt mijn gehele auto.... stink missie...
Geef mij maar shootouts
Die is nog makkelijk. Gewoon uitstappen en flink op hem schieten.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Chocobo het volgende:
Hier en daar bugs ja maar voor de rest een geweldig spelSommige missies vind ik nu al kut.... die C4 bom met auto en al bezorgen ergens, maar die irri stalker van die griet sloooooopt mijn gehele auto.... stink missie...
Geef mij maar shootouts
Ik had een raketwerper bij me.... makkiequote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die heb ik net gedaan, best wel makkelijk, beetje zig zaggen bij de snelweg en die gast beukt er wel op en je bent hem kwijt.
Het is maar hoe moeilijk je het zelf maakt Gijs. Eerste x sloopte hij ook mijn auto ik dacht, dit gebeurd me niet nog een keer.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Chocobo het volgende:
Geef mij maar shootouts
quote:Op zondag 3 september 2006 20:57 schreef Kaap het volgende:
Bij een cardealer in het noordelijke gedeelte van de map kun je voor 30.000 zon lexus achtige bak kopen. Machtige wagen.
Heb overigens ook al een hummer limousine zien rondkarren.
Wat ik mis zijn de volgende dingen:
1. meer interactieve omgeving. een stripbar is eigenlijk niks te doen verder
2. ook een discotheek of bar waar je gewoon bezopen wordt en naar npc's kunt luisteren
3. waar is de wip scene zoals in GTA3?ik zie op straat wel hoertjes maar als ik met mijn gepimpte bak er naast sta de jolly suspension te showen, reageerd ze niet
4. Een goede spits.
Ik heb wel zin om nu even online te gaan.quote:Op zondag 3 september 2006 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is maar hoe moeilijk je het zelf maakt Gijs. Eerste x sloopte hij ook mijn auto ik dacht, dit gebeurd me niet nog een keer.
Ik begin de missie, stap uit, schiet die knakker in z'n gezicht met mijn desert eagle, en hupsakee verder met de missie.
Jongens, vanavond ff met de clan gamen?
Ja ik was er net, was bijna niemand van de clan onlinequote:Op zondag 3 september 2006 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om nu even online te gaan.
Ik moet nu helaas mijn netwerkkabel uit mijn pc trekken en in mijn 360 doen wil ik contact maken met Xbox Live, maar was er net wel, zullen wij anders nu even co-op doen?quote:Op zondag 3 september 2006 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij is deel 6 het klaagtopic.
[..]
Ja ik was er net, was bijna niemand van de clan online
Hehe ja dat moet ik ook, irritant is datquote:Op zondag 3 september 2006 21:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik moet nu helaas mijn netwerkkabel uit mijn pc trekken en in mijn 360 doen wil ik contact maken met Xbox Live, maar was er net wel, zullen wij anders nu even co-op doen?
Inderdaad! Ik had het in de preview juist in het begin, maar later weer minder! Sowieso doet die game niet echt lekker in HD.quote:Op zondag 3 september 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad op een HDTV. In het begin had ik het ook niet, het was er opeens en nu gaat het ook niet meer weg
HDTV en (gelukkig) nergens last van.quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik had het in de preview juist in het begin, maar later weer minder! Sowieso doet die game niet echt lekker in HD.
heeft hij bij mij ook gedaan na een insuarence fraud missie wou hij dat gehaald ding niet laden.quote:Op zondag 3 september 2006 18:10 schreef bluebit het volgende:
damn, hij loopt gewoon vast....zal dus wel aan mijn xbox hangen....blijf ik dan ook al niet gevrijwaard van een stervende 360....?
ik laat hem nu maar ff afkoelen maar kan bijna niet wachten totdat ik verder kan met saints row...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |