Een RR is een Regular Ralph, het 'standaard' model van Nudie. Maar het is een herenbroek, en de Slim Jim ook. Je hebt wel vrouwenbroeken, je moet maar gewoon eens bij een winkel gaan kijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
Is de slim jim voor vrouwen?
en wat bedoel je met RR
Slim Fit & Thin Finn zijn de slankste modellen van Nudie. En nee dat is nie gayquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef Bananenman het volgende:
Is Slim Kim dan ook een mannenbroek? Klinkt wel gay![]()
En @ Banzaii bijna geeneen Score verkoopt meer Nudies omdat ze daar slecht verkochten!
Bootcut model, uitlopende pijpen dus. Niet echt hip deze winter, en vandaar ook uit de productie gehaald.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef corc het volgende:
Hey, hoe zit dat nu met die flare glenn? Op mynudies wordt beweerd dat ze te vinden zijn, maar ook dat ze uit productie zijn. Op de nudie-site staan ze wel bij de fit guide. Hoe zit het nu? Het lijkt me echt mijn model, en volgens mij was het ook een van de populairste. Een beetje vreemd om die uit productie te halen.
Hey jij bent die Autechre gast, tof je in dit topic te zienquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef corc het volgende:
Hey, hoe zit dat nu met die flare glenn? Op mynudies wordt beweerd dat ze te vinden zijn, maar ook dat ze uit productie zijn. Op de nudie-site staan ze wel bij de fit guide. Hoe zit het nu? Het lijkt me echt mijn model, en volgens mij was het ook een van de populairste. Een beetje vreemd om die uit productie te halen.
Hip en niet hip, wat is dat nu weer voor gelul. Ik dacht dat 'je eigen stijl' en 'wars van trend' juist wel bij Nudie pastte.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Bootcut model, uitlopende pijpen dus. Niet echt hip deze winter, en vandaar ook uit de productie gehaald.
Kijk eens op de marketplace van www.mynudies.com, mischien kan je er daar nog eentje vinden. Good luck!![]()
Men @ Work Den Haagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:19 schreef Stansfield het volgende:
Waar heb je die gekocht. Goede verkoopster!!
Ik ga binnenkort mijn eerste dry kopen. Denk RR of straigt sven. En dan nog ff in de winkel bekijken welke soorten dry ze allemaal hebben.
Staat bij mij binnen en de broek, op de linkerbroekzakquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb sinds afgelopen weekeinde ook een Nudie Jeans, gekocht voor ¤35!
En ga nou niet gelijk roepen dat 'ie nep is, want dat is 'ie niet. Ik heb 'm namelijk overgenomen van iemand die 'm toch niet zo mooi vond zitten bij haar en toen mocht ik 'm overnemen voor die prijs.
Ik heb geen idee welk model enzo, want ik heb geen bal verstand van spijkerbroeken.
Regular Ralf, basic dark used.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Staat bij mij binnen en de broek, op de linkerbroekzak
Voor en na foto's Dude!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:58 schreef tiesniewies het volgende:
Ik ga zo mn blue blood wassen na 15 maanden
Sommige Nudies zijn zonder wassing te kopen. Raw denim dus. Het is een feit dat als je bij deze broeken het wassen zo lang mogelijk uitstelt je een mooier resultaat krijgt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Help me even. Waarom mag je een nudie niet vaak wassen? Ik vind het wel zo fris eigenlijk...
Ah ok!! Thnxquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:54 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Sommige Nudies zijn zonder wassing te kopen. Raw denim dus. Het is een feit dat als je bij deze broeken het wassen zo lang mogelijk uitstelt je een mooier resultaat krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |