Is hij de laatste?quote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
Tijn is nu naar de DBK
Ik denk sanctie. Voor straf gaat de pot een dag dichtquote:Op zondag 3 september 2006 15:13 schreef elcastel het volgende:
Mocht ze wel naar het toilet ? Of krijgen ze weer een sanctie ?
.
Nee, hij is de achtste pas.quote:Op zondag 3 september 2006 15:13 schreef funkie-indo het volgende:
Is hij de laatste?
Echt belachelijk inderdaad, zet dan een stream op de ene kamer, en een stream op de andere kamer......quote:Op zondag 3 september 2006 15:15 schreef ThaSandman het volgende:
Dus we moeten nog 3 uur wachten voor we weer wat streams krijgen.
volgens mij wordt morgen bekend tijdens de live, wie er genomineerd staan. Dat betekend dus, dat die week erop er pas iemand uitgaat....quote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef Inca het volgende:
Gaat er dan morgen al iemand uit?
ja, je moet flink kunnen doorbijten om het dit jaar te blijven volgenquote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef ThaSandman het volgende:
Fucking BB, harder dan ooit (voor de streamers).
dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Marrije het volgende:
Misschien mogen Semih en Marlies zelf niet nomineren.
Ja maar er is al wekenlang niemand uit, en onder het mom BB is harder dan ooit mag de genomineerde wat mij betreft morgen meteen het huis verlaten.quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij wordt morgen bekend tijdens de live, wie er genomineerd staan. Dat betekend dus, dat die week erop er pas iemand uitgaat....
Niet alleen op de streams. De tv-uitzendingen laten ook te wensen over.quote:Op zondag 3 september 2006 15:19 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
ja, je moet flink kunnen doorbijten om het dit jaar te blijven volgen![]()
Er zijn misschien analfabeten die wel kunnen typen, maar niet kunnen lezen!quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef BB6kijker het volgende:
Wil in de tussentijd wellicht iemand een gokje maken met de tijd waarop de volgende hier komt met een vraag als: 'ik schakel net in en zie 4 streams van de gang, weet iemand wat er aan de hand is?'
U kunt nu inzetten (een tijd dus) Ik doe 15.23 uur
Nu Etiënne er al zeker uit gaat morgen, mag er van mij nog wel iemand bij....quote:Op zondag 3 september 2006 15:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar er is al wekenlang niemand uit, en onder het mom BB is harder dan ooit mag de genomineerde wat mij betreft morgen meteen het huis verlaten.
jah maar ze moeten ook no geld verdienen aan sms-jesquote:Op zondag 3 september 2006 15:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar er is al wekenlang niemand uit, en onder het mom BB is harder dan ooit mag de genomineerde wat mij betreft morgen meteen het huis verlaten.
Gohquote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef wolferl het volgende:
Tijn zit te zeiken zeg.
geinig deuntjequote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vrolijk muziekje erbij http://www.taf.nu/img/?loituma2.swf
Tijn zender checken? Waarom, als we toch niets mogen horen....
Zonder prei deze keer ?quote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat automatisch.quote:Op zondag 3 september 2006 15:24 schreef ThaSandman het volgende:
Waarom zender checken? Ze zenden toch niks uit.
Wat is dat voor een site? taf.nuquote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
huh? Eerst Micheline en daarna Jeroen ..... Micheline was heeeeeeel snel klaarquote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Micheline is daarna nog geweest, het wachten is op de volgende![]()
Geen idee, las dat deuntje ooit in een topic op FOK!. En zet ik af entoe wel eens op..... De rest van de site heb ik nooit bekeken.quote:Op zondag 3 september 2006 15:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is dat voor een site? taf.nlstaat tjokvol met prut....
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen idee, las dat deuntje ooit in een topic op FOK!. En zet ik af entoe wel eens op..... De rest van de site heb ik nooit bekeken.
Ik had hem al aangepast, ff gemistquote:Op zondag 3 september 2006 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh? Eerst Micheline en daarna Jeroen ..... Micheline was heeeeeeel snel klaar
oops. dat hoop ik niet.quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Marrije het volgende:
Misschien mogen Semih en Marlies zelf niet nomineren.
De stem van de zusjes gaat nog wel beslissend woren de komende nominaties. Bij deze nog niet denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niekie naar de DayBookRoom... zou ik wel stiekem mee willen luisteren....
Ik denk dat ze beiden op Janine stemmen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
De stem van de zusjes gaat nog wel beslissend woren de komende nominaties. Bij deze nog niet denk ik.
Ik dacht dat die er al uit was.quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef elcastel het volgende:
Zal ik dan maar even melden dat Egbert nu zit ? Niemand let ook op die man hè ?
Wie?quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef elcastel het volgende:
Zal ik dan maar even melden dat Egbert nu zit ? Niemand let ook op die man hè ?
Zou ze zich nog kunnen herinneren wat de namen van de anderen zijn?quote:Op zondag 3 september 2006 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Monique nu
Ontzettend leuk deuntje, die save ikquote:Op zondag 3 september 2006 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen idee, las dat deuntje ooit in een topic op FOK!. En zet ik af entoe wel eens op..... De rest van de site heb ik nooit bekeken.
Milica (Mieliesja)quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef itsme het volgende:
malicia toch. of hoe heet die blonde dumbo
http://www.taf.nu/img/?5798quote:Op zondag 3 september 2006 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ontzettend leuk deuntje, die save ik![]()
quote:
Die is tot nu toe niet kwaad te krijgenquote:Op zondag 3 september 2006 15:58 schreef elcastel het volgende:
Kijken of die ook kwaad terugkomt.
quote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Extra broodkorst vrom CNN
In Holland al streaming piepel aar loeking toe streams hauw inclosured piepel in de Bik Brodder haus are. This piepel now hef toe go toe de Daybookroom. Its ferrie ekseiting. Nowan liefs his hous for dis bik iefment...
één darkroom, dertien homo’s én ons Etiënnetje. Zo. Gezellig.quote:Op zondag 3 september 2006 16:07 schreef ThaSandman het volgende:
Joost kan wel geinige antwoorden bedenken
13 erekties das pas hard , hummie....quote:Op zondag 3 september 2006 16:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één darkroom, dertien homo’s én ons Etiënnetje. Zo. Gezellig.
![]()
Marcel is de laatste.quote:Op zondag 3 september 2006 16:07 schreef ThaSandman het volgende:
Hoeveel moeten er nog??
Ik ga nog gelijk krijgen ook.quote:Op zondag 3 september 2006 15:19 schreef wolferl het volgende:
wat dacht je van 16.15
Doen!quote:Op zondag 3 september 2006 16:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor Etjen staat er ook een variant tussen, maar zal de link niet plaatsen![]()
Ze heeft haar handen gewassen op de wc.quote:Op zondag 3 september 2006 16:22 schreef henk.jansen het volgende:
Zonder de handen te wassen gelijk aan die broodjes voelen
![]()
Ben wel benieuwd !quote:Op zondag 3 september 2006 16:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor Etjen staat er ook een variant tussen, maar zal de link niet plaatsen![]()
Voordat Flugel het bewerkt doe ik het zelf maar ff.quote:
quote:
Alles is anders dit jaar; je mag ook gewoon een doodsverwensing uiten in het huisquote:Op zondag 3 september 2006 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik snap alleen niet waarom alle bewoners naar de slaapkamer moesten vanwege het nomineren, dat was vorig jaar toch niet zo?
2 uurquote:Op zondag 3 september 2006 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Hoelang hebben ze nou in de slk gezeten?
Zit daar een fonteintje dan, behalve tussenquote:Op zondag 3 september 2006 16:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze heeft haar handen gewassen op de wc.![]()
Ze zijn al gedeeltelijk bekend, sommige bewoners hebben gisteren gezegd op wie ze (hoogst waarschijnlijk) gaan stemmen.quote:Op zondag 3 september 2006 16:31 schreef ThaSandman het volgende:
Hoelang zal het duren voor de nominaties bekend zijn?
Er is blijkbaar een hele verzamelingquote:
Ik vind dat zo jammer, dat ze er pas na de live over mogen praten. Waarom is dat. . .quote:Op zondag 3 september 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zijn al gedeeltelijk bekend, sommige bewoners hebben gisteren gezegd op wie ze (hoogst waarschijnlijk) gaan stemmen.
Maar ze mogen er nu tot de live van morgenavond niet over praten.
Denk morgenavond tijdens live uitzendingquote:Op zondag 3 september 2006 16:31 schreef ThaSandman het volgende:
Hoelang zal het duren voor de nominaties bekend zijn?
Het lijkt me dat hoe eerder wij kunnen stemmen hoe meer geld ze vangen. Daarbij weten de bewoners geeneens wanneer de live is.quote:Op zondag 3 september 2006 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zijn al gedeeltelijk bekend, sommige bewoners hebben gisteren gezegd op wie ze (hoogst waarschijnlijk) gaan stemmen.
Maar ze mogen er nu tot de live van morgenavond niet over praten.
Ga jij stemmen dan (betalen)quote:Op zondag 3 september 2006 16:34 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hoe eerder wij kunnen stemmen hoe meer geld ze vangen. Daarbij weten de bewoners geeneens wanneer de live is.
Tuurlijk niet maar er zijn mensen die wel gaan stemmen (hoop ik voor Talpaquote:
Ah, goed zo er wordt hier al genoeg reklame voor de pulp versie van BB gemaaktquote:Op zondag 3 september 2006 16:37 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar er zijn mensen die wel gaan stemmen (hoop ik voor Talpa)
Dat klinkt als macaroniquote:Op zondag 3 september 2006 16:40 schreef Coraatje het volgende:
michilini der broek zit wel erg laag
Ik vind Michilini ook wel stoer klinken (zo zou Tijn het ook zeggenquote:
ja je gaat daar dood van verveling snap hem wel hoor dan maar slapend de tijd doorbrengen ,gaat hij misschien iets snellerquote:Op zondag 3 september 2006 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn zondert zich af bij het zwembad, maar net als gisteren, zal er wel weer een groepje om hem heen gaan ontstaan, zometeen.
Ze zijn vandaag erg fanatiek met de streamlocksquote:Op zondag 3 september 2006 16:47 schreef Marrije het volgende:
Weer 2 streams op de gang en alleen Tijn die we zien wij het zwembad. Gaat het in de keuken toch over het nomineren?
"Follow the leader, leader"quote:Op zondag 3 september 2006 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn zondert zich af bij het zwembad, maar net als gisteren, zal er wel weer een groepje om hem heen gaan ontstaan, zometeen.
Mooie cap ! Hai, Tijn, wij zijn inderdaad die internetters, die je de hele dag en nacht volgen.quote:
Vond ik ook, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 3 september 2006 16:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooie cap ! Hai, Tijn, wij zijn inderdaad die internetters, die je de hele dag en nacht volgen.
![]()
![]()
en dat geloven wij natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Marrije het volgende:
Hilde geeft de indruk alsof ze alleen wijn drinkt tijdens borreltijd. Verder kannen thee.
Ja hoor, ze zet een kan thee naast haar bed als ze gaat slapen denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef Marrije het volgende:
Hilde geeft de indruk alsof ze alleen wijn drinkt tijdens borreltijd. Verder kannen thee.
Oh maar ik drink ook liters thee hoor en als het koud is buiten met een lekkere scheut rum erin en dan voor het haardvuur gaan zittenquote:Op zondag 3 september 2006 16:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
thee met een speciaal smaakje dan zeker
kinderen voor een kwartje ...!!! altijd prijsquote:Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef henk.jansen het volgende:
E10 en Marcel hebben echt een kermistent waarmee ze rondtrekken
[afbeelding]
Ballengooien![]()
Alleen met rechts gooien.quote:Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef henk.jansen het volgende:
E10 en Marcel hebben echt een kermistent waarmee ze rondtrekken
[afbeelding]
Ballengooien![]()
Heb jij er ook zo'n last vanquote:Op zondag 3 september 2006 16:59 schreef Kinga het volgende:
ik haat die hangende camera's...doe mij die achter die spiegels maar
Ze zag een spook.quote:Op zondag 3 september 2006 17:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze zwaaide ook nog even naar de camara man ...zag je dat?
Met al die streamlocks zou je dat idd bijna denken jaquote:Op zondag 3 september 2006 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
De meiden zijn zich aan het mooi maken..... Zouden ze verteld zijn dat er misschien een feestje komt ?
eh mode?quote:Op zondag 3 september 2006 17:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Ze zag een spook.
Waarom zijn die meiden zo bezig hun haar stijl te maken??
Als ze niet rookt nog meer kjoetie is.quote:
De regisseur kreeg van BB even een briefing hoe het best de vechtpartijen in beeld kunnen worden gebracht als iedereen op een zeker moment lam is.quote:Op zondag 3 september 2006 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met al die streamlocks zou je dat idd bijna denken ja
Marcia zegt het net ook over haar vader dat ie chagerijnig is (zal wel door zijn verloren sleutel komen)quote:Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef bunnyma het volgende:
Hebben ze allemaal op hun flikker gekregen in de DBK?
Ze zijn zo sjagerijnig.
BB is ook niet gek. Die ziet natuurlijk dat wij ons hier vervelen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef bunnyma het volgende:
Hebben ze allemaal op hun flikker gekregen in de DBK?
Ze zijn zo sjagerijnig.
Hummie heeft tegen ze gesproken.quote:Op zondag 3 september 2006 16:47 schreef ThaSandman het volgende:
Wat zijn ze allemaal depri man.
ik denk dat ie zn schuldgevoel van de nominatie aan het weglullen isquote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef Kinga het volgende:
hebben marcia en e10 ooit als eens gesproken? Of is dit de eerste keer?
Daar hebben we weinig aan toe te voegenquote:Op zondag 3 september 2006 17:16 schreef ThaSandman het volgende:
Van de Talpa site : Zoals zovelen aan aangegeven hebben hier, voor het geval BB het nog niet wist;) Het is wel erg Saaaiiiii Daar in het BB huis. Mennnn,wat een vreslijke saaie bedoeling dit jaar,echt alles is een enorme aanfluiting. De Hot Line gaat 1x in de 2weken, De Live was NIET om aan te zien en sloeg alles, en dan deze Bewoners, pffffff, om van in slaap te valllen, wat een geroddel, gezwets en geleuter daar. Kom op BB.,maak eens wat vaker weekopdrachten, de hot line en meer van dat soort acties....nu is er totaal GEEN actie te zien, sterker nog, ik kijk niet eens meer,en velen met mij.....velen hoor ik in mijn omgeving klagen over de saaiste BB ooit. Dusse H en concorten, Doe er wat aan......Dit is waardeloos zo ....!!!!
DAANTJE 3 SEPTEMBER 2006 4:19
quote:Op zondag 3 september 2006 17:16 schreef ThaSandman het volgende:
Van de Talpa site : Zoals zovelen aan aangegeven hebben hier, voor het geval BB het nog niet wist;) Het is wel erg Saaaiiiii Daar in het BB huis. Mennnn,wat een vreslijke saaie bedoeling dit jaar,echt alles is een enorme aanfluiting. De Hot Line gaat 1x in de 2weken, De Live was NIET om aan te zien en sloeg alles, en dan deze Bewoners, pffffff, om van in slaap te valllen, wat een geroddel, gezwets en geleuter daar. Kom op BB.,maak eens wat vaker weekopdrachten, de hot line en meer van dat soort acties....nu is er totaal GEEN actie te zien, sterker nog, ik kijk niet eens meer,en velen met mij.....velen hoor ik in mijn omgeving klagen over de saaiste BB ooit. Dusse H en concorten, Doe er wat aan......Dit is waardeloos zo ....!!!!
Is hier ook.quote:Op zondag 3 september 2006 17:20 schreef wolferl het volgende:
Ben ik de enigste, volgens mij heeft BB de Stream volume lager gezet, normaal staan ze best welluid bij mij. Maar sinds vanmiddag staan ze bizar laag en het ligt neit aan mijn instellingen.
quote:Op zondag 3 september 2006 17:16 schreef ThaSandman het volgende:
DAANTJE 3 SEPTEMBER 2006 4:19
+1quote:Op zondag 3 september 2006 17:21 schreef ThaSandman het volgende:
Dit is met stip de saaiste BB ooit.
Ik vind het niet saai.quote:Op zondag 3 september 2006 17:21 schreef ThaSandman het volgende:
Misschien is dit wel de bedoeling, zodat de kijkers straks naar de gouden kooi gaan kijken uit verveling.quote:Op zondag 3 september 2006 17:23 schreef toxikon het volgende:
ik vind het maar vreemd dat john de mol dit toestaat. kijkt ie soms zelf niet en weet ie niet dat dit talpa niet echt helpt om van c omroep naar b omroep te gaan?
rare gedachtenkronkel van john de mol dan, mijn geduld met talpa was al op toen ze Samen van de buis haalde. denkt die gek dat ik nog langer naar talpa ga kijken?quote:Op zondag 3 september 2006 17:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien is dit wel de bedoeling, zodat de kijkers straks naar de gouden kooi gaan kijken uit verveling.
Met dat arm en rijk gedoequote:Op zondag 3 september 2006 17:21 schreef ThaSandman het volgende:
die was zeker leuk , vooral als ze achter dat traliewerk naar de rijke kant aan het kijken warenquote:Op zondag 3 september 2006 17:29 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Met dat arm en rijk gedoe
Was dat met Kelly en Frank
Die vond ik nog het best.
Ook van Gogh is wereldberoemd geworden door aardappeleters te schilderen zal die cameraman denken.quote:Op zondag 3 september 2006 17:29 schreef ThaSandman het volgende:
Jezus zeg zitten we naar aardappelschillers te kijken.
Bij mij staat Talpa op 10. Kan het niet veranderen, want zijn automatische instellingen van digitale kastje. Ik kijk alleen BB, Van Speijk en Voetbal op Talpa.quote:Op zondag 3 september 2006 17:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
rare gedachtenkronkel van john de mol dan, mijn geduld met talpa was al op toen ze Samen van de buis haalde. denkt die gek dat ik nog langer naar talpa ga kijken?
als dit echt niks wordt dan gaat talpa naar kanaaltje 32, je weet wel die uithoek van je tv waar je nooit komt.
![]()
In de gouden kooi is het alleen maar zitten tot de laatste vertrekt en dan heb je gewonnen...quote:Op zondag 3 september 2006 17:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien is dit wel de bedoeling, zodat de kijkers straks naar de gouden kooi gaan kijken uit verveling.
Hier op 33.quote:Op zondag 3 september 2006 17:31 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Bij mij staat Talpa op 10. Kan het niet veranderen, want zijn automatische instellingen van digitale kastje. Ik kijk alleen BB, Van Speijk en Voetbal op Talpa.
Ja maar daar speel je volgens mij echt een spel om de ander weg te etteren.quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In de gouden kooi is het alleen maar zitten tot de laatste vertrekt en dan heb je gewonnen...
Geen nominatie, geen verplichting etc... kan idd heel saai worden![]()
pep pep kan sabrina even naar het stopcontakt lopen en twee vingers erin steken?quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef Jesssica het volgende:
Sabrina vindt het fijn om af en toe met E10 te knuffelen![]()
Heb je nog geen digitale tv? Kost maar 10 euro extra in de maand en heb je iets van 100 zenders en extra radiozenders. Niet dat er wat op is, maar toch.quote:
Ja, maar die ontvangers zijn wel duur.quote:Op zondag 3 september 2006 17:36 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Heb je nog geen digitale tv? Kost maar 10 euro extra in de maand en heb je iets van 100 zenders en extra radiozenders. Niet dat er wat op is, maar toch.
hahah bij upc kost het maar 2 euro zoveel extra doorgehaald ivm offtopic cq slowchatquote:Op zondag 3 september 2006 17:36 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Heb je nog geen digitale tv? Kost maar 10 euro extra in de maand en heb je iets van 100 zenders en extra radiozenders. Niet dat er wat op is, maar toch.
Weet ik heb ik zelf geopendquote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
De Slowchat is hier: [BB SC] #14 De wereld draait door
Om zeg maar de COS voornamelijk over de streams te laten gaan
Gewoon die knakkers van 6pack erop zetten of die mensen van spuiten en slikken. Dan krijg je nog eens boeiende tv.quote:Op zondag 3 september 2006 17:40 schreef toxikon het volgende:
[..]
hahah bij upc kost het maar 2 euro zoveel extra doorgehaald ivm offtopic cq slowchat
het wordt tijd dat er een paar japanse redacteuren bij BB komen, die zijn een kei in het bedenken van rare spelletjes
me tooquote:Op zondag 3 september 2006 17:41 schreef Kinga het volgende:
Jeez, ben me toch jaloers op marcia's haren nu...
Stille wateren hebben diepe gronden, ik denk dat je dat bij Marcia wel positief zou kunnen oppakken en bij Egbert zwaar negatief. Egbert eruit dus en misschien dat we dan een vrolijkere spontanere meid gaan zien.quote:Op zondag 3 september 2006 17:43 schreef wolferl het volgende:
Marcia lijkt mij een onwijs lief meisje, alsof je een teddybeertje vasthoud.
Egbert lijkt me echt wel iets dominants hebben,denk dat Marcia ook wel een beetje onderdanig is t.o. Egbert.
k kan niks negatiefs over Marcia bedenken, mischien dat ze ook stiekem op vrouwen valt mischien. Want als ik inschakel op de streams zie ik haar vaak verlekkerd kijken naar de overige dames onder de douche.quote:Op zondag 3 september 2006 17:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, ik denk dat je dat bij Marcia wel positief zou kunnen oppakken en bij Egbert zwaar negatief. Egbert eruit dus en misschien dat we dan een vrolijkere spontanere meid gaan zien.
Volgens mij is dat Marlies.quote:Op zondag 3 september 2006 17:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
k kan niks negatiefs over Marcia bedenken, mischien dat ze ook stiekem op vrouwen valt mischien. Want als ik inschakel op de streams zie ik haar vaak verlekkerd kijken naar de overige dames onder de douche.
Zal die hoeremadam van een Hilde wel zijn, ze wilde niet voor niets weg uit Amsterdam, omdat ze 2 meiden heeft.quote:Op zondag 3 september 2006 17:48 schreef bunnyma het volgende:
Wie heeft er een sexclub gehad?
Ik meende zoiets te verstaan bij Tijn.
stad is leuk om te winkelen, niet om te wonenquote:Op zondag 3 september 2006 17:49 schreef Bocaj het volgende:
Grote stad is nix aan vind ik... geeft mij maar de dorp!
ik zat ook al te denken...quote:Op zondag 3 september 2006 17:50 schreef Kinga het volgende:
Godskolere wat veel zout!!!
Dohquote:Op zondag 3 september 2006 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jemig, die Rik is een homo...
Ach kind, hoe kom je daar nou bij.quote:Op zondag 3 september 2006 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jemig, die Rik gedraagt zich als een homo...
Welneee joh, hoe kom je daar nou toch bij.quote:Op zondag 3 september 2006 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jemig, die Rik gedraagt zich als een homo...
En toch reageren er mensen op zo'n postquote:Op zondag 3 september 2006 17:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Welneee joh, hoe kom je daar nou toch bij.
Hilde heeft een sexclub gehad ?quote:Op zondag 3 september 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Hilde toch?
Wat wil je. Jij hebt dit toch ook uit verveling gepost?quote:Op zondag 3 september 2006 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En toch reageren er mensen op zo'n post![]()
Zou me niets verwonderen dat ze die nog heeft, op die camping, en dat Janine vaste bewoonster is.quote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hilde heeft een sexclub gehad ?
quote:Op zondag 3 september 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen dat ze die nog heeft, op die camping, en dat Janine vaste bewoonster is.
Vooral eigenaardig dat Etiënne door hun wel als een open persoon wordt gekwalificeerd.quote:Op zondag 3 september 2006 18:08 schreef pullup het volgende:
De zusjes verbazen erover dat de meeste bewoners absoluut niet over hun prive ideeen willen praten en niets helemaal kwijt willen over wat ze bezig houd.
Ja, vandaar dat ik ook ben blijven hangenquote:Op zondag 3 september 2006 18:03 schreef Peter6000 het volgende:
Monique met een analyse over Marcia: ze moet altijd voor mensen kunnen zorgen, en als ze dat niet kan: wordt het zwaar voor haar.
Goed gesprek nu, tussen de zusjes.
Ik verstond Semihquote:Op zondag 3 september 2006 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vooral eigenaardig dat Etiënne door hun wel als een open persoon wordt gekwalificeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |