Is hij de laatste?quote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
Tijn is nu naar de DBK
Ik denk sanctie. Voor straf gaat de pot een dag dichtquote:Op zondag 3 september 2006 15:13 schreef elcastel het volgende:
Mocht ze wel naar het toilet ? Of krijgen ze weer een sanctie ?
.
Nee, hij is de achtste pas.quote:Op zondag 3 september 2006 15:13 schreef funkie-indo het volgende:
Is hij de laatste?
Echt belachelijk inderdaad, zet dan een stream op de ene kamer, en een stream op de andere kamer......quote:Op zondag 3 september 2006 15:15 schreef ThaSandman het volgende:
Dus we moeten nog 3 uur wachten voor we weer wat streams krijgen.
volgens mij wordt morgen bekend tijdens de live, wie er genomineerd staan. Dat betekend dus, dat die week erop er pas iemand uitgaat....quote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef Inca het volgende:
Gaat er dan morgen al iemand uit?
ja, je moet flink kunnen doorbijten om het dit jaar te blijven volgenquote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef ThaSandman het volgende:
Fucking BB, harder dan ooit (voor de streamers).
dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Marrije het volgende:
Misschien mogen Semih en Marlies zelf niet nomineren.
Ja maar er is al wekenlang niemand uit, en onder het mom BB is harder dan ooit mag de genomineerde wat mij betreft morgen meteen het huis verlaten.quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij wordt morgen bekend tijdens de live, wie er genomineerd staan. Dat betekend dus, dat die week erop er pas iemand uitgaat....
Niet alleen op de streams. De tv-uitzendingen laten ook te wensen over.quote:Op zondag 3 september 2006 15:19 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
ja, je moet flink kunnen doorbijten om het dit jaar te blijven volgen![]()
Er zijn misschien analfabeten die wel kunnen typen, maar niet kunnen lezen!quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef BB6kijker het volgende:
Wil in de tussentijd wellicht iemand een gokje maken met de tijd waarop de volgende hier komt met een vraag als: 'ik schakel net in en zie 4 streams van de gang, weet iemand wat er aan de hand is?'
U kunt nu inzetten (een tijd dus) Ik doe 15.23 uur
Nu Etiënne er al zeker uit gaat morgen, mag er van mij nog wel iemand bij....quote:Op zondag 3 september 2006 15:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar er is al wekenlang niemand uit, en onder het mom BB is harder dan ooit mag de genomineerde wat mij betreft morgen meteen het huis verlaten.
jah maar ze moeten ook no geld verdienen aan sms-jesquote:Op zondag 3 september 2006 15:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar er is al wekenlang niemand uit, en onder het mom BB is harder dan ooit mag de genomineerde wat mij betreft morgen meteen het huis verlaten.
Gohquote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef wolferl het volgende:
Tijn zit te zeiken zeg.
geinig deuntjequote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vrolijk muziekje erbij http://www.taf.nu/img/?loituma2.swf
Tijn zender checken? Waarom, als we toch niets mogen horen....
Zonder prei deze keer ?quote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat automatisch.quote:Op zondag 3 september 2006 15:24 schreef ThaSandman het volgende:
Waarom zender checken? Ze zenden toch niks uit.
Wat is dat voor een site? taf.nuquote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
huh? Eerst Micheline en daarna Jeroen ..... Micheline was heeeeeeel snel klaarquote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Micheline is daarna nog geweest, het wachten is op de volgende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |