KlopT, maar hang ook af Van wat je gewend bent met je huidige gitaar, en hoe groot je handen zijn etc. Ik zou gewoon even gaan Proberen en kiezen welke je het lekkerste vind spelen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef imported_sphinx het volgende:
ok ik ben tot deze conclusie gekomen: als je powerchords wil raggen of akkoorden enzo, of misschien lager wil stemmen moet je de Epi special II nemen. als je ook akkoorden wil spelen of misschien meer op solo's gericht bent (hoger spelen) zou ik voor de Tele gaan. (zou ik doen, want de tele heeft een iets fijnere hals als je snel moet bewegen enzo)
Als je melktepels uitvallen leg je die onder je kussen zodat de tepelfee er geld voor in de plaats kan leggen?quote:Op zondag 3 september 2006 19:04 schreef Sloavink het volgende:
tepelfee
Alsof je met een Les Paul niet kan soleren? Oke, ik heb toevallig op geen van die 2 gitaartjes gespeeld maar tochquote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef imported_sphinx het volgende:
ok ik ben tot deze conclusie gekomen: als je powerchords wil raggen of akkoorden enzo, of misschien lager wil stemmen moet je de Epi special II nemen. als je ook akkoorden wil spelen of misschien meer op solo's gericht bent (hoger spelen) zou ik voor de Tele gaan. (zou ik doen, want de tele heeft een iets fijnere hals als je snel moet bewegen enzo)
euh... a 5150 II, that is?quote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik zou mijn tepels amputeren voor een 5150 combo.
Hij speelt nog best fijn ookquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef imported_sphinx het volgende:
ik vind deze nog steeds cool http://www.feedback.nl/?id=55&b=0325003550 maar er zit hier geen feedback in de buurt
Tom Morrello doet dat ookquote:Op zondag 3 september 2006 23:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jij hebt er op gespeeld. (zijn tele's gegeschikt om in drop d / c mee te raggen?
)
ja maar ik wil graag dat het góed klinktquote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Als ie nu ook nog ff word opgestuurd zou het helemaal top zijn![]()
Nu nog een OD en dan sparen voor de strat![]()
GAS![]()
![]()
[..]
Tom Morrello doet dat ook![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja maar ik wil graag dat het góed klinkt.
Ah dat verklaard een hoop, Distortion dr op en raggen maarquote:en ach, als je met distortion speelt maakt het geluid van je gitaar ook niet zo veel uit![]()
Ik vind tele's lelijke dingenquote:Op zondag 3 september 2006 23:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jij hebt er op gespeeld. (zijn tele's gegeschikt om in drop d / c mee te raggen?
)
Ik was erg niet onder de indruk van de elementen van de Epi Les Paul Special II. Je kan er wel een min of meer acceptabel geluid uithalen, maar eigenlijk ook niet meer dan één geluid. Hij is wel goedkoop maar het is ook een typisch geval van "je krijgt wat je ervoor betaalt"quote:Op zondag 3 september 2006 15:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beide schijnen goede beginners te zijn.
Persoonlijk zou ik gaan voor de tele, maar ik ben dan ook sterk bevooroordeeld en deze keus is puur op basis van wat ik prettiger vind spelen...
Sterker nog. Ik vind de wat minder stevige output van singlecoils voor accoorden vaak mooier (en zou een LP dus eerder voor overdriven rhytm/solo's gebruiken). Maar dat is uiteraard smaakafhankelijk, ik heb uitstekend clean LP's gehoord bij andere gitaristen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef DuranK het volgende:
[..]
Alsof je met een Les Paul niet kan soleren?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Hammet het volgende:
Ik wilde een TVP plaatsen, maar ik kon er geen verzinnen
Je kan hem bestellen op die site?quote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef imported_sphinx het volgende:
ik vind deze nog steeds cool http://www.feedback.nl/?id=55&b=0325003550 maar er zit hier geen feedback in de buurt
Moeten die lessen eerst wel doorgaan, voorlopig staat er dat ze nog in overleg zijn met leraren.quote:Op zondag 3 september 2006 17:25 schreef SNArky het volgende:
[..]
Gaan we samen met een slaapzak voor het cultureel centrum liggen.
Try before you buy, misschien ligt die gitaar je wel helemaal niet.quote:
Precies. Zoiets persoonlijks als een gitaar zou ik nooit ongezien kopen (of je moet een collector zijn die het ding alleen maar achter glas wil hebben).quote:Op maandag 4 september 2006 10:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Try before you buy, misschien ligt die gitaar je wel helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |