SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Hadden ze hem niet beter kunnen verkopen voor het goede doelquote:Op zondag 3 september 2006 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
Les Paul's trashen voor het goede doel!
Ik doe mee!
[afbeelding]
Dit levert meer op... Geloof me, een Les Paul getrashed door Pete levert meer op dan een fabrieksexemplaar in perfecte staat...quote:Op zondag 3 september 2006 15:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hadden ze hem niet beter kunnen verkopen voor het goede doel![]()
Gevalletje van raar maar waar dusquote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dit levert meer op... Geloof me, een Les Paul getrashed door Pete levert meer op dan een fabrieksexemplaar in perfecte staat...![]()
Beide schijnen goede beginners te zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef cappp het volgende:
Goedemiddag allen,
Ik ben op zoek naar een nieuw leuk gitaartje, aangezien mijn budget heb ik mijn oog laten vallen op deze twee gitaren bij de Feedback. Ik heb komende weken niet de tijd om ze te gaan testen dus dat komt nog. Graag de mening van jullie (of van degene die hem ook in hun bezit hebben).
Epiphone les paul special
[afbeelding]
Squier Tele Custom
[afbeelding]
alvast bedankt.
ps. Kan mijn avatar ook in de OP?![]()
ik heb die Epi, (in het zwartquote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef cappp het volgende:
Goedemiddag allen,
Ik ben op zoek naar een nieuw leuk gitaartje, aangezien mijn budget heb ik mijn oog laten vallen op deze twee gitaren bij de Feedback. Ik heb komende weken niet de tijd om ze te gaan testen dus dat komt nog. Graag de mening van jullie (of van degene die hem ook in hun bezit hebben).
[afbeelding]
Squier Tele Custom
[afbeelding]
alvast bedankt.
Op de site zeggen ze van wel.quote:Op zondag 3 september 2006 15:53 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft die tele nou ook humbuckers? (special II wel)
Doe het alsjeblieft zo, ik heb heel wat mooie gitaren gehad, maar als ze alleen mooi zijn blijven ze niet in de praktijk!quote:Op zondag 3 september 2006 15:55 schreef imported_sphinx het volgende:
dan zal het qua geluid inderdaad weinig uitmaken. dan komt het zoals TeleluR zei dus neer op welke je het fijnst vindt spelen en welke je het mooist vind
Wat voor muziek wil je gaan maken?quote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef cappp het volgende:
Goedemiddag allen,
[afbeelding]
Squier Tele Custom
[afbeelding]
alvast bedankt.
Waar in rotterdam woon je?quote:Op zondag 3 september 2006 15:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb besloten om gitaar te gaan leren spelen. Electrische gitaar wel te verstaan maar ik vraag mij eerlijk gezegd af waar in rotterdam ik het het beste kan leren, ik heb eerlijk gezegd geen zin in de SKVR...
quote:Op zondag 3 september 2006 16:01 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat voor muziek wil je gaan maken?
quote:Ik heb nu een redelijk tot zeer goedkope gitaar van tenson (?), ik zoek het nu wat hoger op maar ik ben eigenlijk nog een beginner (speel nu ongeveer anderhalf jaar serieus gitaar). Ik speel vooral ritme gitaar in de punk en rock (n roll) sferen.
Owkee, ja centrum rotterdam weet ik ook niks eigenlijk. mischien kunnen ze je bij feedback of een andere locale muziekzaak aan een adresje helpen!quote:Op zondag 3 september 2006 16:08 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
centrum maar reizen is niet zo erg...
waar weet jij dan wel iets? miss dat ik daar in de buurt kan komen...quote:Op zondag 3 september 2006 16:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Owkee, ja centrum rotterdam weet ik ook niks eigenlijk. mischien kunnen ze je bij feedback of een andere locale muziekzaak aan een adresje helpen!
Omdat?quote:Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de Les Paul gaan![]()
Ja in schiedam.quote:Op zondag 3 september 2006 16:18 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
waar weet jij dan wel iets? miss dat ik daar in de buurt kan komen...
Kennis van jou? of zijn dit goede lessen?quote:Op zondag 3 september 2006 16:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja in schiedam.
http://www.apsgitaaronderwijs.nl
Is naast het metrostation troelstralaan.
Ik heb er zelf les en ik ben er erg tevreden mee, lessen zijn goed materiaal is goed. en de man weet en heeft alles.quote:Op zondag 3 september 2006 16:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kennis van jou? of zijn dit goede lessen?
Kan je daar ook doen, hij heeft heel veel gitarer en een stuk goedkoper ook.quote:Op zondag 3 september 2006 16:42 schreef muhammad_ali het volgende:
das duidelijk, ik ga maar eens informeren bij de gast. Nu nog even een beginnersgitaar gaan kopen...
Ik ga nu les nemen via de TU non profit dus lekker goedkoopquote:Op zondag 3 september 2006 16:52 schreef Desensitized het volgende:
Ik ga binnenkort ook weer op les. Theorie en noten lezen/schema's leren
Ik weet dat de Tele ook humbuckers heeft, maar toch zou ik voor de LesPaul gaan omdat deze imho toch meer een Rock sound heeft ( al moet ik zeggen dat je natuurlijk altijd erop moet spelen en horen welke het beste klikt met jou style) en speelcomfort nou wat dat betreft is denk ik de tele beter ivm het gewicht les pauls kunnen aan de zware kant zijn.quote:
ps deze zou ik ook wel erbij willen hebben hoor, maar die is duurer als wat gevraagd wordt.quote:Op zondag 3 september 2006 17:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik weet dat de Tele ook humbuckers heeft, maar toch zou ik voor de LesPaul gaan omdat deze imho toch meer een Rock sound heeft ( al moet ik zeggen dat je natuurlijk altijd erop moet spelen en horen welke het beste klikt met jou style) en speelcomfort nou wat dat betreft is denk ik de tele beter ivm het gewicht les pauls kunnen aan de zware kant zijn.
Ik via het broertje van een der onze gitaristenquote:Op zondag 3 september 2006 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga nu les nemen via de TU non profit dus lekker goedkoop![]()
Gaan we samen met een slaapzak voor het cultureel centrum liggenquote:Op zondag 3 september 2006 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga nu les nemen via de TU non profit dus lekker goedkoop![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 17:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ps deze zou ik ook wel erbij willen hebben hoor, maar die is duurer als wat gevraagd wordt.
[afbeelding]
Altijd mooi meegenomen dat soort dingenquote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik via het broertje van een der onze gitaristenOok lekker goedkoop
KlopT, maar hang ook af Van wat je gewend bent met je huidige gitaar, en hoe groot je handen zijn etc. Ik zou gewoon even gaan Proberen en kiezen welke je het lekkerste vind spelen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef imported_sphinx het volgende:
ok ik ben tot deze conclusie gekomen: als je powerchords wil raggen of akkoorden enzo, of misschien lager wil stemmen moet je de Epi special II nemen. als je ook akkoorden wil spelen of misschien meer op solo's gericht bent (hoger spelen) zou ik voor de Tele gaan. (zou ik doen, want de tele heeft een iets fijnere hals als je snel moet bewegen enzo)
Als je melktepels uitvallen leg je die onder je kussen zodat de tepelfee er geld voor in de plaats kan leggen?quote:Op zondag 3 september 2006 19:04 schreef Sloavink het volgende:
tepelfee
Alsof je met een Les Paul niet kan soleren? Oke, ik heb toevallig op geen van die 2 gitaartjes gespeeld maar tochquote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef imported_sphinx het volgende:
ok ik ben tot deze conclusie gekomen: als je powerchords wil raggen of akkoorden enzo, of misschien lager wil stemmen moet je de Epi special II nemen. als je ook akkoorden wil spelen of misschien meer op solo's gericht bent (hoger spelen) zou ik voor de Tele gaan. (zou ik doen, want de tele heeft een iets fijnere hals als je snel moet bewegen enzo)
euh... a 5150 II, that is?quote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik zou mijn tepels amputeren voor een 5150 combo.
Hij speelt nog best fijn ookquote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef imported_sphinx het volgende:
ik vind deze nog steeds cool http://www.feedback.nl/?id=55&b=0325003550 maar er zit hier geen feedback in de buurt
Tom Morrello doet dat ookquote:Op zondag 3 september 2006 23:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jij hebt er op gespeeld. (zijn tele's gegeschikt om in drop d / c mee te raggen?
)
ja maar ik wil graag dat het góed klinktquote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Als ie nu ook nog ff word opgestuurd zou het helemaal top zijn![]()
Nu nog een OD en dan sparen voor de strat![]()
GAS![]()
![]()
[..]
Tom Morrello doet dat ook![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja maar ik wil graag dat het góed klinkt.
Ah dat verklaard een hoop, Distortion dr op en raggen maarquote:en ach, als je met distortion speelt maakt het geluid van je gitaar ook niet zo veel uit![]()
Ik vind tele's lelijke dingenquote:Op zondag 3 september 2006 23:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jij hebt er op gespeeld. (zijn tele's gegeschikt om in drop d / c mee te raggen?
)
Ik was erg niet onder de indruk van de elementen van de Epi Les Paul Special II. Je kan er wel een min of meer acceptabel geluid uithalen, maar eigenlijk ook niet meer dan één geluid. Hij is wel goedkoop maar het is ook een typisch geval van "je krijgt wat je ervoor betaalt"quote:Op zondag 3 september 2006 15:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beide schijnen goede beginners te zijn.
Persoonlijk zou ik gaan voor de tele, maar ik ben dan ook sterk bevooroordeeld en deze keus is puur op basis van wat ik prettiger vind spelen...
Sterker nog. Ik vind de wat minder stevige output van singlecoils voor accoorden vaak mooier (en zou een LP dus eerder voor overdriven rhytm/solo's gebruiken). Maar dat is uiteraard smaakafhankelijk, ik heb uitstekend clean LP's gehoord bij andere gitaristen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef DuranK het volgende:
[..]
Alsof je met een Les Paul niet kan soleren?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Hammet het volgende:
Ik wilde een TVP plaatsen, maar ik kon er geen verzinnen
Je kan hem bestellen op die site?quote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef imported_sphinx het volgende:
ik vind deze nog steeds cool http://www.feedback.nl/?id=55&b=0325003550 maar er zit hier geen feedback in de buurt
Moeten die lessen eerst wel doorgaan, voorlopig staat er dat ze nog in overleg zijn met leraren.quote:Op zondag 3 september 2006 17:25 schreef SNArky het volgende:
[..]
Gaan we samen met een slaapzak voor het cultureel centrum liggen.
Try before you buy, misschien ligt die gitaar je wel helemaal niet.quote:
Precies. Zoiets persoonlijks als een gitaar zou ik nooit ongezien kopen (of je moet een collector zijn die het ding alleen maar achter glas wil hebben).quote:Op maandag 4 september 2006 10:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Try before you buy, misschien ligt die gitaar je wel helemaal niet.
verklaart is met een t, en het was niet echt serieus bedoeld. maar ik heb de verkeerde smiley achter de zin gezetquote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef Even het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je kon spelen als Tom!
[..]
Ah dat verklaard een hoop, Distortion dr op en raggen maar![]()
zoiets.quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als je melktepels uitvallen leg je die onder je kussen zodat de tepelfee er geld voor in de plaats kan leggen?
Ik vind het ook een gotspe.quote:Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef imported_sphinx het volgende:
ik snap dat jullie niet reageren, hoe kun je ook met je dagelijks leven doorgaan nu Steve Irwin is overleden.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow ik ken iemand die zijn 5150 verkoopt
Hm dan nog ik zou de 5150 houden hoor als reserve en voor opname enzv de 5150 is lekker ruw.quote:Op maandag 4 september 2006 14:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij gaat Peavey Tripple X kopen
Ja, je moet je line in even op 'dempen' zetten, maar let op, alleen in het vak afspelen.quote:Op maandag 4 september 2006 14:29 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb in guitar rig nu eindelijk een 'acceptabele' latency. maar het geluid van mn gitaar komt ook door de speakers, zonder dat het door guitar rig gaat. dus ik hoor het gewone geluid erdoor, en dan met een kleine vertraging het geluid van guitar rig, en je hoort het er ook doorheen. ken je dat uitzetten ofzo?
want het speelt zeer kut als je 2 geluiden hoort..
Je moet'm ook in de line-ingang doen. En elke simpele geluidskaart trekt het, zolang je ASIO-drivers (zoals Asio4all) hebt geïnstalleerd.quote:Op maandag 4 september 2006 15:02 schreef Christo_NL het volgende:
Je moet zeker een hele behoorlijke geluidskaart hebben voor Guitar Rig of niet? Want toen ik m'n gitaar aan m'n mic ingang hing had ik zo'n beetje 80% ruis en heel in de verte hoorde ik ook nog mijn gitaar.
Boeiundquote:Op maandag 4 september 2006 12:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
verklaart is met een t, en het was niet echt serieus bedoeld. maar ik heb de verkeerde smiley achter de zin gezet![]()
Combo? Hoe duur?quote:Op maandag 4 september 2006 14:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Ow ik ken iemand die zijn 5150 verkoopt
Klinkt heel goedquote:Op maandag 4 september 2006 18:25 schreef axis303 het volgende:
Fuck, check deze gast!!!
http://www.youtube.com/watch?v=W9fez5zc3is
wow vetquote:Op maandag 4 september 2006 18:25 schreef axis303 het volgende:
Fuck, check deze gast!!!
Klinkt leuk, open stemmigquote:Op maandag 4 september 2006 18:25 schreef axis303 het volgende:
Fuck, check deze gast!!!
quote:
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 4 september 2006 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
netjes! ook maar eens een slide kopen/maken... ik had een glazen maar die is kapot gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |