Die zit weer met zijn neus in andere topics natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
eh Tong?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef dartfanaat het volgende:
Hoi BB![]()
Hoi Geenaam
En wat die detective zou moeten zijn
Vind het niet zo'n handig systeem, vooral gezien de snelheid die we hier vaak hebben. Bovendien is het echt niet zóveel werk om steeds 1 topic te tellenquote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb een idee.
Waarom tellen we onze punten niet (per topic) op zoals ze in dit topic doen: Google Earth Quiz editie Nederland pt 3
Dan heeft diegene die moet tellen veel minder werk.
Is al een keer eerder geopperd.quote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb een idee.
Waarom tellen we onze punten niet (per topic) op zoals ze in dit topic doen: Google Earth Quiz editie Nederland pt 3
Ik heb al gesuggereerd dat het B&A zou kunnen zijn, maar een andere weet ik 1-2-3 nietquote:Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef BwennieBren het volgende:
Ik weet die andere kinderserie denk ik al maar mag niet meer raden
Never change a winning team...quote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb een idee.
Eh, huh?quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het niet zo'n handig systeem, vooral gezien de snelheid die we hier vaak hebben.
Jij zegt het.quote:Bovendien is het echt niet zóveel werk om steeds 1 topic te tellen
Tja weet niet, het lijkt me af te remmen ofzo, weet ook niet waaromquote:
ik was 1 dag weg en we waren 2 topics verderquote:
Hey Majo, las even het vorige topic door en ik wil je hierbij veel sterkte wensenquote:
Dat valt echt nog mee hoorquote:Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik was 1 dag weg en we waren 2 topics verdergaat sneller dan je denkt
en ik heb het al 's gecontroleerd, je bent even bezig maar het valt op zich wel mee hoor
Thanks, dat is liefquote:Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey Majo, las even het vorige topic door en ik wil je hierbij veel sterkte wensen
Haha, ja zo'n 3 weken geleden hadden veel mensen vakantie en toen waren er echt veel topics per dag.quote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt echt nog mee hoorAls je bedenkt dat de quiz "pas" 60 dagen bestaat dan hebben we een gemiddelde van bijna 4 topics per dag. Op het moment loopt het heel langzaam, we hebben wel eens bijna 10 topics op een dag gehaald
Moet eerst nog even bijkomen van de vorige meetquote:Op zondag 3 september 2006 23:32 schreef geenaam het volgende:
Maar trouwens, wanneer is de Meet voor het 200e topic?
Ik zal er nog even over nadenken. Op zich wel een mooi systeem van d_h. We gaan gewoon bij 250 op 0 en dan kijken we dan wel even hoe we het precies gaan doen. De oude cijfers bewaar ik gewoon dus die kunnen sowieso aan het eind van het jaar in een mooi jaarlijstje komen te staan.quote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat dolle_hond je daar tips over kan geven, hij houdt het voor de Movietrivia bij. (Waarvoor heel veel dank, dolle)
Daar worden de punten na 1 maand gereset en dan post hij altijd de uitslag van die maand en ook de jaarstand en de all time score.
Zoals hier:
Fok! Movie Trivia 2006 - Augustus VIII
Ik wacht er met smart op..quote:Op zondag 3 september 2006 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet eerst nog even bijkomen van de vorige meetDenk dat we beter een meet weer kunnen houden bij een topic dat haalbaar is, nu was het ruim 100 topics te laat
quote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef BwennieBren het volgende:
Welk liedje en wie zingen het?
yousendit
quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef fotoloog het volgende:
Wim Sonneveld/Leen Jongewaard- In een rijtuigie![]()
meesterlijke afleveringquote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef geenaam het volgende:
FT is alweer voorbij.. Schakelde wat laat in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |