Helemaal goed, "Het paard van Marken"quote:Op zondag 3 september 2006 14:26 schreef nodisch18 het volgende:
Marken
Keent?quote:Op zondag 3 september 2006 14:46 schreef nodisch18 het volgende:
maar hoe heet het dorpje gehucht dat in die meander van de maas ligt?
Daar is het mij namelijk om te doen
quote:
Das helemaal juist.quote:Op zondag 3 september 2006 14:56 schreef Gerako het volgende:
Yangtzehaven
quote:Op zondag 3 september 2006 15:02 schreef HenkieSpankie het volgende:
Broekvelden
ook wel Reeuwijkse Plassen
Ja was vrij makkelijk he?quote:Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef Gerako het volgende:
Enkhuizen
Goed!quote:Op zondag 3 september 2006 15:17 schreef wimbo het volgende:
Kasteel in aanbouw in Almere.
edit:
Ligt langs de A6.
In aanbouw klopt niet helemaal, want de bouw ligt al een paar jaar stil.
Beetje duurder aan het uitvallen.
Nu nog waar ie staat.quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Merovingian het volgende:
Dommelsch
quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Merovingian het volgende:
Dommelsch
100% sjuust!quote:Op zondag 3 september 2006 15:51 schreef Merovingian het volgende:
Dommelen natuurlijk
he, een beetje rustig jij, winnen ga je toch niet meerquote:
Het enige aanknopingspunt wat ik kan bedenken is die dijk, dat is zo`n zelfde dijk als de Westfriesche Ringdijk.quote:Op zondag 3 september 2006 17:25 schreef AntonDingeman het volgende:
het kan elk dorp zijn
Goed!quote:Op zondag 3 september 2006 18:35 schreef Brembo het volgende:
Maaastricht Aachen Airport, langs de A2.
Moet ik toch geen nieuwe zoeken hequote:Op zondag 3 september 2006 18:40 schreef wimbo het volgende:
Jee, we zijn opnieuw begonnen
Gefeliciteerd Gerako
Ja, tis nu jou beurt.quote:Op zondag 3 september 2006 18:42 schreef Brembo het volgende:
[..]
Moet ik toch geen nieuwe zoeken he.
Woeiquote:Op zondag 3 september 2006 21:59 schreef Price het volgende:
Recreatiegebied Rhederlaag (op 10 km. van Arnhem)
Ben je daar wel eens geweest?quote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Camping de Wittezomer in Assen.
quote:Op zondag 3 september 2006 22:47 schreef HenkieSpankie het volgende:
HALLO??? Is het goed of niet?
Als je langs een snelweg rijdt, kun je deze prachtige afgraving zien liggen. Op het eilandje in het midden staat een electriciteitsmast.quote:
Ja, dat is goed. Ik had met opzet niet de A12 meegenomen op de foto.quote:Op zondag 3 september 2006 23:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Maarn.
Zoals je ziet: ja.quote:Op zondag 3 september 2006 23:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heb je een nieuwe opgave AntonDingeman?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verkeerspark, Assen
(volgens mij was die laatst al langsgeweest)
Okidokie.quote:Op maandag 4 september 2006 11:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wacht nog even met een hint totdat er een paar meer antwoorden zijn gegeven (of er meer blijk is van anderen dat een hint nodig is)
Zo wordt het inderdaad genoemd. Maar waar is het te vinden?quote:Op maandag 4 september 2006 12:17 schreef AntonDingeman het volgende:
wilde gok "konijneneiland"
Volgens mij wel. Er zijn genoeg mensen die met atlassen/kaarten in de weer zijn, half Nederland met ask.com afspeuren etc. Volgens mij mag googlen gewoon.quote:Op maandag 4 september 2006 12:28 schreef AntonDingeman het volgende:
Mag ik googlen?
quote:
Ik rijd wel eens over de oude weg van Leeuwarden naar Groningen en ik herkende opeens de brug over het kanaal met de omgeving.quote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoe heb je het gevonden als ik vragen mag?
Helemaal juist. Hij was ook best wel herkenbaar.quote:Op maandag 4 september 2006 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De Pyramide van Austerlitz
Je straf voor het plaatsen van een tvp.quote:Op maandag 4 september 2006 13:54 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoer!
Deze kan ik wel goedkeuren. monument Herrineringscentrum Kamp Westerbrok en Radiosterrenwacht te Hooghalenquote:Op maandag 4 september 2006 14:11 schreef Rockfire het volgende:
[afbeelding]
Het herdenkingsmonument bij kamp westerbork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:17 schreef AntonDingeman het volgende:
kröller-müller?
Maar dan kan ik zelf niet gokken, en jij welquote:Op maandag 4 september 2006 16:41 schreef AntonDingeman het volgende:
iemand anders mag een foto doen.
Klopt! Met sluizen en een aquaduct enzo.quote:Op maandag 4 september 2006 18:46 schreef nodisch18 het volgende:
het is de dijk door het ijselmeer bij enkhuizen volgens mij
quote:Op maandag 4 september 2006 18:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt! Met sluizen en een aquaduct enzo.
Tussenstand:
TARAraboemdijee 3
AntonDingeman 2
Brembo 1
Price 1
ziggyziggyziggy 1
Rockfire 1
nodisch18 1
En langs een snelwegquote:
heel warm!quote:Op maandag 4 september 2006 20:27 schreef Brembo het volgende:
[..]
En langs een snelweg. Dus nu hoeven we alleen alle plaatsen langs te gaan waar het langs een Snelweg en een Spoorlijn ligt!
Gelukkig hebben we het dan nog over ruim zeker honderd kilometer indien het alleen in de lengte isquote:
En rivieren ...quote:Op maandag 4 september 2006 23:07 schreef Brembo het volgende:
Gelukkig stikt het niet in Nederland van de kanalen.
Ik heb het gecheckt en het kloptquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef wimbo het volgende:
Gevonden.
Das een (papier?) fabriek aan de Nederrijn, bij Renkum.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef wimbo het volgende:
Gevonden.
Das een (papier?) fabriek aan de Nederrijn, bij Renkum.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:16 schreef Price het volgende:
Steenbergsche Vliet?
Beetje gelet op de omgeving. Noordelijke oever bij een groter water oppervlak, etc.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:19 schreef wimbo het volgende:
Hoe heb je die eigenlijk zo snel gevonden?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:27 schreef Price het volgende:
[..]
Beetje gelet op de omgeving. Noordelijke oever bij een groter water oppervlak, etc.![]()
Damn! Dat wist ik niet! Nieuwe doen? Of de punt erbij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef wimbo het volgende:
Herdenkingsmonument kamp Westerbork.
Deze is op pagina 3 van dit Topic ook al geweest.![]()
Carré, sluizencomplexquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:56 schreef Rockfire het volgende:
Carré, sluizencomplex
Nieuwe Prinsengracht in Amsterdam
Correct!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:05 schreef Rockfire het volgende:
Oh nee Amstel
Waarschijnlijk omdat het eerste plaatje het eerst niet deed. Vanochtend stond daar namelijk een rood kruisjequote:Op woensdag 6 september 2006 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoezo is het plaatje trouwens 2x geplaatst?
ahquote:Op woensdag 6 september 2006 11:07 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het eerste plaatje het eerst niet deed. Vanochtend stond daar namelijk een rood kruisje
Ook niet, maar geografisch gezien al heel wat warmer.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verkadefabriek in Zaandam?
Ik heb het gecontroleerd, klopt!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef Cassius het volgende:
Evoluon in Eindhoven?
Kloptquote:Op woensdag 6 september 2006 12:45 schreef Cassius het volgende:
Evoluon in Eindhoven?
Prima, veel beter kan nietquote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef Rockfire het volgende:
Het spoor ten Oosten van Weesp, naar links is richting weesp, omhoog is richting Muiderberg / Almere en naar rechts is richting Bussum.
Linksboven en rechtsonder zie je de Vecht.
Is dit duidelijk genoeg omschreven?
Klopt. De Koperen Hoogte.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De oude watertoren (nu hotel) bij Rouveen/Lichtmis
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef Price het volgende:
Diergaarde Blijdorp?
Anders laat deze openstaan tot morgen. Ik ben er rond de klok van 11 weer.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
...
Spelletje wordt wat eentonig met 2 spelers
Nee, helaas.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Circuit, Zandvoort?
Ben je er al weer???quote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef Price het volgende:
Ik ben er rond de klok van 11 weer.
Helemaal goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 06:43 schreef Rockfire het volgende:
ANWB Test en Trainingscentrum (Talingweg 120 Lelystad)
en/of
Midland Circuit Lelystad (Talingweg 89 Lelystad)
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef Rockfire het volgende:
Utrecht? De Dom?
Nope, maar je hebt hem irritant afgesnedenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef Rockfire het volgende:
het hoeft toch ook niet allemaal makkelijk te zijn?![]()
Bovendien dacht ik met die van het Monument Generaal de Wet, dat dat een hele moeilijke was, maar die werd toch best snel geraden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |