Lazyboy - Underwear Goes Inside the Pantsquote:Op woensdag 6 september 2006 13:11 schreef CybPraetorian het volgende:
Liedje bestaat voor een groot gedeelte uit zwerfers die het liedje mee zingen,
ze zingen dan "sing your song, sing for me", verder is het liedje een gelijkmatig ritme met een stem, tis geen zang, die er dan wat doorheen zegt, vooral over Amerika e.d.
Hoe heet die?
geef godverredomme antwoord!!quote:Op maandag 4 september 2006 09:43 schreef ikJur het volgende:
Ik zoek ook een nummertje. De mensen die en beetje in het oosten wonen kennen de duitse radio-zender "Einslive" wel. Die hebben een tune waarin ze zichzelf een beetje promoten met een veelbelovend dance/trance nummer erachter. Ik zou graag de naam ervan willen weten.
Niemand?quote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef ThijsThijs het volgende:
Dat deuntje dat je hoort op Sbs 6 tijdens het filmpje van een programma dat ze de brandweer van NY volgen tijdens de vreselijke aanslagen van 9/11 dit heb ik echt nodig.
Niemand het Veronica blad?quote:Op maandag 4 september 2006 18:19 schreef SilverBullet het volgende:
Ik zoek de titels en artiesten van 3 van de 4 CD's die in het Veronica blad van deze week staan. (en dan de eerste 3 dacht ik, iig die met de hoogste waarderingen) Bvd.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:26 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Oh, nu zullen de reacties wel binnenstromen!![]()
![]()
bedoel je deze?quote:
JA!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bedoel je deze?
Christina Aquilera - Back to Basics
Laurent Garnier - Retrospective
Charlotte Gainsbourg - 5:55
Paolo Nutini - These Streets
The Pipettes - We Are The Pipettes
laatste oproepjequote:Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek
DITTTTTTT nummer!
http://www.speedyshare.com/702646432.html
en wat ik wil is gewoon een normale host voor dit soort dingen .. niet dat ik moet gaan zoeken naar de file....quote:
boehoehoeoeee ik weet het echt niet........quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:26 schreef Mlle het volgende:
Ok.. ik wil alles altijd zelf doen, maar wordt er nu zo moe van dat ik ook een vage hint ga geven en hoop dat iemand weet waarover ik het heb.
Als je naar Kos bent geweest in de Saloon Tex, heb je het sample gehoord.. werd tussen origineel van Pakito gepropt. Hoort allemaal kerels hey hey hey.. hey hey hey.. heyheyhey..
Hoorde later het nummer zelf is volgens mij spaanstalig en kerel zingt voor zover ik weet iets van "come es maria... si es maria...".. Het is een up temp nummer, zomers.
ik weet het echt niet!
heb volgens mij alle spaanse artiesten van i-net bekeken en lyrics etc.
Tsja, ik als niet-vakantieganger kan nu eenmaal niet aan dergelijke verzoeken voldoen! Kon ik maar helpen...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef Mlle het volgende:
boehoehoeoeee ik weet het echt niet........![]()
![]()
Die tweede is natuurlijk Ricky Martin - Maria...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef Mlle het volgende:
[..]
boehoehoeoeee ik weet het echt niet........![]()
![]()
Haha, reactie-tje gemist Molluck?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:41 schreef Molluck het volgende:
Die tweede is natuurlijk Ricky Martin - Maria...
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:25 schreef Mlle het volgende:
Nope geen Ricky Martin...
Ja als iedereen zijn requests blijft herhalen dan raak ik het overzicht een beetje kwijt, bovendien ben ik drie dagen weggeweest, dus is het best goed mogelijk dat ik iets gemist heb, maar ik weet niet wanneer de vorige reactie was geplaatst...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Haha, reactie-tje gemist Molluck?![]()
[..]
Gisteren, door ondergetekendequote:Op woensdag 6 september 2006 18:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja als iedereen zijn requests blijft herhalen dan raak ik het overzicht een beetje kwijt, bovendien ben ik drie dagen weggeweest, dus is het best goed mogelijk dat ik iets gemist heb, maar ik weet niet wanneer de vorige reactie was geplaatst...
yupsquote:Op woensdag 6 september 2006 13:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Lazyboy - Underwear Goes Inside the Pants
Mag ik hier uit opmaken dat Amado Mio van Grace Jones, noch van Pink Martini, het nummer is dat je zoekt? Just checking...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:05 schreef timmie_loots het volgende:
...als ik zoek naar het bovenstaande + lyrics, krijg ik geen reactie, als ik alleen "Ill love you forever lyrics" invoer, krijg ik ook niet het goede. Heeft iemand een idee? Het is een vrij oud nummer btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |