abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 21:59:58 #51
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_41463797
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef masterjoost87 het volgende:
Ik zoek twee nummers, heb alleen echt een vage omschrijving..

De eerste is een beetje salsa/merengue achtig, maar er wordt ook op gerapt. Volgens mij in het spaans en engels maar dat weet ik niet zeker..
Papi Sanchez - Dilemma ??
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_41463966
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek
DITTTTTTT nummer!

http://www.speedyshare.com/702646432.html
pi_41464197
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:05 schreef mic_forever het volgende:

[..]
Het is niet te horen wát er uberhaupt gezogen word. Heb je niet meer informatie. Het soort muziek, waar je het hebt gehoord of zo? Dit stukje herrie gaat echt niet helpen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_41464228
het is surinaams
vriend van me noemde het "Soca" stijl
pi_41464948
Dat deuntje dat je hoort op Sbs 6 tijdens het filmpje van een programma dat ze de brandweer van NY volgen tijdens de vreselijke aanslagen van 9/11 dit heb ik echt nodig.
google is your friend
  zondag 3 september 2006 @ 22:40:50 #56
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_41465526
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:11 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Het is niet te horen wát er uberhaupt gezogen word. Heb je niet meer informatie. Het soort muziek, waar je het hebt gehoord of zo? Dit stukje herrie gaat echt niet helpen.
ik dacht aan King Africa
slecht te verstaan....
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 3 september 2006 @ 23:04:08 #57
76787 Mexxus
Powered by Skittels
pi_41466531
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een reggeaton achtig nummer die veel gedraaid werd in het TMF Café in Malgrat de Mar, waar ik afgelopen week was. Het enige verstaanbare van het nummer vond ik telkens "Aura!". Ik dacht eerst dat ze "Laura" zeiden, maar volgens mij zeggen ze echt Aura.

Iemand enig idee?

Ohja, het nummer is ook verwerkt in een of andere lange videomix compilatie met o.a. Sean Paul - Like Glue.
pi_41474897
Ik zoek ook een nummertje. De mensen die en beetje in het oosten wonen kennen de duitse radio-zender "Einslive" wel. Die hebben een tune waarin ze zichzelf een beetje promoten met een veelbelovend dance/trance nummer erachter. Ik zou graag de naam ervan willen weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikJur op 04-09-2006 11:31:56 (typo) ]
0023
pi_41475068
tvp
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_41475445
Frans nummer. Veel muzikale stukken, gitaartje etc. en dan een mannenstem (redelijk hoog) die iets zingt van: 'Le vain ne porter vin' ofzoiets. Een beetje vaag, ik weet t, maar kan iemand me helpen?

Alvast bedankt,
pi_41476519
Ik zag net een clip op mtv, maar zag jammer genoeg niet hoe het nummer heet.
Het verhaal speelt zich af in een soort van mexicaans dorpje, en bij de intro zie je een wit kruis op
een hoge berg, met het dorpje op de achtergrond.
Hopelijk weet iemand welke ik bedoel Alvast bedankt!
  maandag 4 september 2006 @ 11:52:16 #62
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_41477761
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:15 schreef TAR het volgende:
Frans nummer. Veel muzikale stukken, gitaartje etc. en dan een mannenstem (redelijk hoog) die iets zingt van: 'Le vain ne porter vin' ofzoiets. Een beetje vaag, ik weet t, maar kan iemand me helpen?

Alvast bedankt,
Noir Désir - Le vent nous portera ..?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_41482905
Dag, ik was vorige week in Roemenië, en hoorde daar een nummer op de radio.
De stem leek sprekend op die van Maria Mena (als ze het zelf niet is dan), en er zat een vette trompet in. Maar je raad het al... Hoe heet dat nummer?

Heb al een tijdje de roemeense webradio aanstaan, maar ik hoor em maar niet.
Iemand een idee?

Bedankt!!
pi_41483320
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

ik dacht aan King Africa
slecht te verstaan....
mm en welk nr dan van hun. ja ik heb helaas niks beters
pi_41485084
Het nummer dat ze draaien tijdens de nieuwe Dove reclame voor tieners die zich onzeker voelen.

Iemand enig idee?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 4 september 2006 @ 17:45:05 #66
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41486375
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Het nummer dat ze draaien tijdens de nieuwe Dove reclame voor tieners die zich onzeker voelen.

Iemand enig idee?
Phil Collins - True Colors
Cindy Lauper - True Colors
Dreams do come true
pi_41486999
Hoi

Mijn vraag gaat over Runaway van Bon Jovi. Hun eerste grote hit en natuurlijk afkomstig van het album Runaway. Lekker snel, mooi nummer.

Maar een tijd geleden hoorde ik een andere, langzame en gevoelige versie van ditzelfde nummer (live opname). Staat die versie van Runaway ook ergens op een album en zo ja welk album? Ik wil het nog een keer horen namelijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 september 2006 @ 18:19:20 #68
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_41487447
Ik zoek de titels en artiesten van 3 van de 4 CD's die in het Veronica blad van deze week staan. (en dan de eerste 3 dacht ik, iig die met de hoogste waarderingen) Bvd.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_41487547
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef masterjoost87 het volgende:
Ik zoek twee nummers, heb alleen echt een vage omschrijving..

De eerste is een beetje salsa/merengue achtig, maar er wordt ook op gerapt. Volgens mij in het spaans en engels maar dat weet ik niet zeker..
Bedoel je misschien het nummer 'Mas que nada', de versie van de Black Eyed Pease?
  maandag 4 september 2006 @ 18:30:25 #70
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41487712
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Hoi

Mijn vraag gaat over Runaway van Bon Jovi. Hun eerste grote hit en natuurlijk afkomstig van het album Runaway. Lekker snel, mooi nummer.

Maar een tijd geleden hoorde ik een andere, langzame en gevoelige versie van ditzelfde nummer (live opname). Staat die versie van Runaway ook ergens op een album en zo ja welk album? Ik wil het nog een keer horen namelijk
Zal wel de acoustic version zijn. Is toch wel gewoon te downloaden I guess?
Dreams do come true
pi_41488271
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:30 schreef Jenny_ het volgende:

Zal wel de acoustic version zijn. Is toch wel gewoon te downloaden I guess?
Was niet acoustic

(of toch wel? nu ben ik in de war )

edit: nee, die heb ik net gedownload en dat is niet de versie die ik bedoel
Bij de versie die ik bedoel kletst Bon Jovi aan het begin nog even tegen het publiek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41488604
Ja die van zoukey was goed, thanks!

maarre die andere ben ik nog niet uit, het is niet papi sanchez en zeker niet black eyed peas.. nog andere suggesties misschien? Salsa achtig nummer, met spaanse en engelse rap eroverheen.. alvast bedankt!
  maandag 4 september 2006 @ 19:29:20 #73
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41489738
gister was bij zomergasten henkjan smits te gast en ze gingen een stukkie kijken van George Harrison en Billy Preston, en toen ging Billy een nummer zingen(Harrsion met de gitaar)... maar ik wil ff weten welk nummer dat was.......? Echt een heel goed nummer !!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_41490358
Ik zoek ook een nummer. Heb een beetje tekst, maar weet niet zeker of dat het goede is. Het gaat in het refrein als volgt:

cut my life, cut my hair, cut my fingers, cut my liver.

en nog een heleboel andere cuts in het refrein. het kan ook een ander woord zijn dan cut maar volgens mij klopt dat wel.

in een iets andere volgorde, maar dat weet ik niet meer precies. is een heel bekend nummer, zelf gebruikt voor een reclame volgens mij, maar ik heb géén idee meer hoe die heet.
pi_41490706
Gister tijdens koffietijd kwam er een bruine vrouw zingen, zij ging achter de piano en zong het nummer, maar ik zou graag de naam van dit nummer willen weten?

Ook hoorde ik vanmiddag een nummer op de radio met onder meer deze zinnen: What's a man without a women.. en iets in deze richting: All the dreams from the past.. faded so fast.. Iemand enig idee??
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')