Papi Sanchez - Dilemma ??quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef masterjoost87 het volgende:
Ik zoek twee nummers, heb alleen echt een vage omschrijving..
De eerste is een beetje salsa/merengue achtig, maar er wordt ook op gerapt. Volgens mij in het spaans en engels maar dat weet ik niet zeker..
quote:Op zondag 3 september 2006 20:30 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek
DITTTTTTT nummer!
http://www.speedyshare.com/702646432.html
Het is niet te horen wát er uberhaupt gezogen word. Heb je niet meer informatie. Het soort muziek, waar je het hebt gehoord of zo? Dit stukje herrie gaat echt niet helpen.quote:
ik dacht aan King Africaquote:Op zondag 3 september 2006 22:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is niet te horen wát er uberhaupt gezogen word. Heb je niet meer informatie. Het soort muziek, waar je het hebt gehoord of zo? Dit stukje herrie gaat echt niet helpen.
Noir Désir - Le vent nous portera ..?quote:Op maandag 4 september 2006 10:15 schreef TAR het volgende:
Frans nummer. Veel muzikale stukken, gitaartje etc. en dan een mannenstem (redelijk hoog) die iets zingt van: 'Le vain ne porter vin' ofzoiets. Een beetje vaag, ik weet t, maar kan iemand me helpen?
Alvast bedankt,
mm en welk nr dan van hun. ja ik heb helaas niks betersquote:Op zondag 3 september 2006 22:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
ik dacht aan King Africa
slecht te verstaan....![]()
Phil Collins - True Colorsquote:Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Het nummer dat ze draaien tijdens de nieuwe Dove reclame voor tieners die zich onzeker voelen.
Iemand enig idee?
Bedoel je misschien het nummer 'Mas que nada', de versie van de Black Eyed Pease?quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef masterjoost87 het volgende:
Ik zoek twee nummers, heb alleen echt een vage omschrijving..
De eerste is een beetje salsa/merengue achtig, maar er wordt ook op gerapt. Volgens mij in het spaans en engels maar dat weet ik niet zeker..
Zal wel de acoustic version zijn. Is toch wel gewoon te downloaden I guess?quote:Op maandag 4 september 2006 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
Mijn vraag gaat over Runaway van Bon Jovi. Hun eerste grote hit en natuurlijk afkomstig van het album Runaway. Lekker snel, mooi nummer.
Maar een tijd geleden hoorde ik een andere, langzame en gevoelige versie van ditzelfde nummer (live opname). Staat die versie van Runaway ook ergens op een album en zo ja welk album? Ik wil het nog een keer horen namelijk![]()
Was niet acousticquote:Op maandag 4 september 2006 18:30 schreef Jenny_ het volgende:
Zal wel de acoustic version zijn. Is toch wel gewoon te downloaden I guess?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |