Terwijl je misschien wel iets anders te wachten staatquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar als ik vast gebonden word door een meisje zal ik aan deze film terug denken ben ik bang![]()
![]()
Mag het hopen jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Terwijl je misschien wel iets anders te wachten staat.
Circuit Zandvoort zuigtquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
wist je niet dat er dit weekend DTM op zandvoort is ?
ijsmeis
Je zag bij Formule 3 wat voor kutbaan het is om in te halen, einde rechte stuk is het mogelijk verder valt het wel tegenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
te kort door de bocht. dat Formule1 weg gegaan was, kwam doordat er toendertijd nog (weinig tot ) geen grindbakken waren.
hedendaags gaan er met gemak drie auto's naast elkaar rijdende het hele circuit rond. groot genoeg dus.
Ik heb vandaag heel wat inhaal acties gezien bij de Formule 3, Audi S-bocht, Kumho bocht, o.a.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zag bij Formule 3 wat voor kutbaan het is om in te halen, einde rechte stuk is het mogelijk verder valt het wel tegende oude zandvoort van vroegah waar ze F1 reden was wel mooi
![]()
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag heel wat inhaal acties gezien bij de Formule 3, Audi S-bocht, Kumho bocht, o.a.
Bij F1 zou je denk ik idd alleen bij de Audi-S en de Tarzan bocht kunnen inhalen. Maar al die trucks kunnen nooit op dat terrein staan (laat staan de paddock achter de pitsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk
Maar bij F1 kun je al niet inhalen, en op zo'n baan al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij F1 zou je denk ik idd alleen bij de Audi-S en de Tarzan bocht kunnen inhalen. Maar al die trucks kunnen nooit op dat terrein staan (laat staan de paddock achter de pits) dus het is sowieso al geen optie
Wel nog ff 'n DTM band gescoord Dunlop, SP SportMaxx 265/40R18
kon je bij de Dunlop werkplaats via de achterdeur krijgen. Vorig jaar ook al gezien, toen was ik net te laat. Die gast daar zo: "Nemen Sie nog eine mit!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
waar heb je die band vandaan dan?
tofquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:31 schreef M5 het volgende:
[..]
kon je bij de Dunlop werkplaats via de achterdeur krijgen. Vorig jaar ook al gezien, toen was ik net te laat. Die gast daar zo: "Nemen Sie nog eine mit!" Ik: "Noh, 1 is wel genoeg
"
Ze weten wel wat ze doen daar ja. En gebruiken kun je zo ook niet, ze snijden ff een snee in de wang van de band zodat je ehm niet onder je eigen auto legtquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tof
Is best prijzig banden op die schaal afvoeren, dan kunnen ze ze idd beter weggeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |