Interessante reply voor een newbie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:54 schreef Merkie het volgende:
Ga eens dood. ECHT.
Niemand interesseert zich in je, iedereen ergert je aan je en je bent constant op zoek naar aandacht.
Sterf.
Ben geen newbie. Vorige account had een userid in de 30000. Dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Interessante reply voor een newbie.
Hoe heette je daar?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben geen newbie. Vorige account had een userid in de 30000. Dus.
Ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef veldmuis het volgende:
En dat vond je een kutnick of wat?
Graag gedaan hoor! Als je er maar om kan lachenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan Merkie kiezen!!
Bedankt dat je Ja zei trouwens, ik wilde deze grap keigraag maken!.
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef NOOB-Inc. het volgende:
In de categorie domme vragen. Hoe doe je dat Veldmuis? Iedere keer afwezig staan en toch antwoord geven?
Whooaoa..so ..ik zou bijna buigen voor je...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben geen newbie. Vorige account had een userid in de 30000. Dus.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan Merkie kiezen!!
Bedankt dat je Ja zei trouwens, ik wilde deze grap keigraag maken!.
Sjonge, wat is je probleemquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Whooaoa..so ..ik zou bijna buigen voor je...
stfu newbie
Pimpen met je post aantal is zooo niet l337quote:
Jezus wat ben jij blind.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Pimpen met je post aantal is zooo niet l337
Ik typ me wezenloos vaakquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dus je bent pas stoer als je geen newbie meer bent. Oftewel: je bent pas stoer als je dag en nacht achter je pc zit en je helemaal wezenloos zit te typen? eigenaardig!
Idd, beetje omgekeerde wereld, revenge of the nerds principe enzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dus je bent pas stoer als je geen newbie meer bent. Oftewel: je bent pas stoer als je dag en nacht achter je pc zit en je helemaal wezenloos zit te typen? eigenaardig!
ga es ff lekker ergens anders huillie doen met je mindernewbiecomplex... pik!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Punt is, jij spoort niet en moet dood.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga es ff lekker ergens anders huillie doen met je mindernewbiecomplex... pik!
Nee hoor..... anders zou ik jou onzin toch niet kunnen lezen ?...quote:
Anders ga jij ff blij doen dat je al jaren op een forum zit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga es ff lekker ergens anders huillie doen met je mindernewbiecomplex... pik!
Ik nogmeer jaren!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Anders ga jij ff blij doen dat je al jaren op een forum zit.
Nee, want ik own toch alquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zo zo wil je nu een onderscheiding?
Userid met postaantal verwarren. Dan ben je in ieder geval erg slechtziendquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Nee hoor..... anders zou ik jou onzin toch niet kunnen lezen ?...
Mijn braille pc heb ik uitgeleend![]()
hah ik bevecht je met een biertje op de rug mogeaulquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Punt is, jij spoort niet en moet dood.
zo wat ben jij stoer man, echt super ruig bikkelquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hah ik bevecht je met een biertje op de rug mogeaul
Zit er bier in jouw bochel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hah ik bevecht je met een biertje op de rug mogeaul
Jou ontgaat wel meer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh dat gedeelte is mij ontgaan.
Haha, sorry dat ik je even uitlach.quote:grappig dat van die 12jarige kippepootjekneusjes die ZELF op een forum reageren gaan zeiken over mensne die al langer op een forum zitten.
daar moeten we dus de kampen weer voor opengooien, kutjeugd.
africhten.
Gooi de kampen maar open dan kunnen typetjes als jou ook lekker gaan douchen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat van die 12jarige kippepootjekneusjes die ZELF op een forum reageren gaan zeiken over mensne die al langer op een forum zitten.
africhten.
Blij te horen dat ik jou tot op het bot mag afzeiken!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat van die 12jarige kippepootjekneusjes die ZELF op een forum reageren gaan zeiken over mensne die al langer op een forum zitten.
africhten.
jazeker pukkelkoter.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zo wat ben jij stoer man, echt super ruig bikkel
haha, kijk es wie er boos word lekke aap.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gooi de kampen maar open dan kunnen typetjes als jou ook lekker gaan douchen.
Jij bent blij aan het doen dat je zoveel stoerder bent omdat je langer op een forum zit idioot.
uiteraard boerenaugurk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
je vind jezelf wel heel wat he?
wordt jij niet moe van jezelf?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha, kijk es wie er boos word lekke aap.
Denk je dat ik boos wordt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha, kijk es wie er boos word lekke aap.
vanavond.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:26 schreef Ericr het volgende:
Wanneer ga je meestrijden met je vrienden van de Hizbollah?
Only when drunk my friend, only when drunk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef maartena het volgende:
En met de terugkeer van BG is het gemiddelde intelligentieniveau van de Fok! posters weer een paar puntjes gedaald.
Nu maar weer wachten op een lading Baggertopics......
yvonne pleit wel meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Yvonne pleitte destijds voor een wederopstanding van jou en mij wist je dat?
To much information.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
yvonne pleit wel meer
in werkerlijkheid is ze gewoon mijn meesteres.
I rest my case.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Only when drunk my friend, only when drunk.
As a fact i am getting closer to the drunkness as we speak/drink,
but since you are so easily emotionally influenced by my posts i will be so kind not to.
Instead i wil promise you, and your penis, that i will make intelligent topics from now on.
Best regards!
BAAJGUARDIAN THE IMPOSSIBLE TO WITHSTAND RULER OF THIS ACTUAL POST.
also known as imho asap tbh wtf gg kthx bai bbq omfg.
dat is al de 28956e keer dat je dat zegt als quote reply, dipshit.quote:
wiezodatquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:44 schreef SHE het volgende:
The reluctance to put away childish things may be a requirement of genius.
Waarom ga je nou over op het Engels? Dat begrijpen ze hier echt niet hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:44 schreef SHE het volgende:
The reluctance to put away childish things may be a requirement of genius.
What?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Waarom ga je nou over op het Engels? Dat begrijpen ze hier echt niet hoor.
maak me es niet verdrietigquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Pffff, wat wordt je daar moe van. Vind je jezelf nou echt zo stoer of zit je jezelf nou ook voor de gek te houden? Kom je echt alleen maar om anderen verrot te schelden? Wat een zielig bestaantje heb je dan zeg. Maar ja, dit zal ook wel niet helemaal doordringen, denk ik. Er zal ook wel weer een topreactie komen, als ie zich weer op z'n ongetwijfeld iets te kleine pikkie getrapt voelt.
hoe wil je dan dat ik reageerquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef NOOB-Inc. het volgende:
en voila, hoe voorspelbaar... ach, jochie toch.
Nie hatuhquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Pffff, wat wordt je daar moe van. Vind je jezelf nou echt zo stoer of zit je jezelf nou ook voor de gek te houden? Kom je echt alleen maar om anderen verrot te schelden? Wat een zielig bestaantje heb je dan zeg. Maar ja, dit zal ook wel niet helemaal doordringen, denk ik. Er zal ook wel weer een topreactie komen, als ie zich weer op z'n ongetwijfeld iets te kleine pikkie getrapt voelt.
Niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe wil je dan dat ik reageer
ja, ik ben vet dom enzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef misteriks het volgende:
OMG, wat vind die TS zichzelf ongelooflijk intressant zeg. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid ; maar dat zal waarschijnlijk te dom in zn oren klinken ;
i rest my case
ik!quote:Op zondag 3 september 2006 00:03 schreef -Mo- het volgende:
Ik hoorde ergens dat iemand in dit topic bier heeft.
Heeft ie geleerd van zijn "vriendjes" in het Amerikaanse "parliament"....quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef Ericr het volgende:
Waarom ga je nou over op het Engels? Dat begrijpen ze hier echt niet hoor.
Fuifduif o.a.....quote:Op zondag 3 september 2006 00:14 schreef bonke het volgende:
ze hebben vandaag wel meer van dat soort tuig unbanned
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |