Interessante reply voor een newbie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:54 schreef Merkie het volgende:
Ga eens dood. ECHT.
Niemand interesseert zich in je, iedereen ergert je aan je en je bent constant op zoek naar aandacht.
Sterf.
Ben geen newbie. Vorige account had een userid in de 30000. Dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Interessante reply voor een newbie.
Hoe heette je daar?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben geen newbie. Vorige account had een userid in de 30000. Dus.
Ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef veldmuis het volgende:
En dat vond je een kutnick of wat?
Graag gedaan hoor! Als je er maar om kan lachenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan Merkie kiezen!!
Bedankt dat je Ja zei trouwens, ik wilde deze grap keigraag maken!.
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef NOOB-Inc. het volgende:
In de categorie domme vragen. Hoe doe je dat Veldmuis? Iedere keer afwezig staan en toch antwoord geven?
Whooaoa..so ..ik zou bijna buigen voor je...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben geen newbie. Vorige account had een userid in de 30000. Dus.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan Merkie kiezen!!
Bedankt dat je Ja zei trouwens, ik wilde deze grap keigraag maken!.
Sjonge, wat is je probleemquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Whooaoa..so ..ik zou bijna buigen voor je...
stfu newbie
Pimpen met je post aantal is zooo niet l337quote:
Jezus wat ben jij blind.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Pimpen met je post aantal is zooo niet l337
Ik typ me wezenloos vaakquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dus je bent pas stoer als je geen newbie meer bent. Oftewel: je bent pas stoer als je dag en nacht achter je pc zit en je helemaal wezenloos zit te typen? eigenaardig!
Idd, beetje omgekeerde wereld, revenge of the nerds principe enzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Dus je bent pas stoer als je geen newbie meer bent. Oftewel: je bent pas stoer als je dag en nacht achter je pc zit en je helemaal wezenloos zit te typen? eigenaardig!
ga es ff lekker ergens anders huillie doen met je mindernewbiecomplex... pik!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Punt is, jij spoort niet en moet dood.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga es ff lekker ergens anders huillie doen met je mindernewbiecomplex... pik!
Nee hoor..... anders zou ik jou onzin toch niet kunnen lezen ?...quote:
Anders ga jij ff blij doen dat je al jaren op een forum zit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga es ff lekker ergens anders huillie doen met je mindernewbiecomplex... pik!
Ik nogmeer jaren!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Anders ga jij ff blij doen dat je al jaren op een forum zit.
Nee, want ik own toch alquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zo zo wil je nu een onderscheiding?
Userid met postaantal verwarren. Dan ben je in ieder geval erg slechtziendquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:16 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Nee hoor..... anders zou ik jou onzin toch niet kunnen lezen ?...
Mijn braille pc heb ik uitgeleend![]()
hah ik bevecht je met een biertje op de rug mogeaulquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Punt is, jij spoort niet en moet dood.
zo wat ben jij stoer man, echt super ruig bikkelquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hah ik bevecht je met een biertje op de rug mogeaul
Zit er bier in jouw bochel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hah ik bevecht je met een biertje op de rug mogeaul
Jou ontgaat wel meer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh dat gedeelte is mij ontgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |