quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:31 schreef annoylikethewind het volgende:Francis Capra schijnt ziek te zijn (geweest) en door de medicijnen heeft hij last van acne en gewichtstoename. Hij wordt er niet lekkerder op
![]()
Ok dit wist ik dus niet, nogal klote dan......
![]()
Wat me ook opvalt is dat hij steeds meer tattoo's laat zetten. Ze zijn dus wel echt (had al zo'n vermoeden), want ik zag em in een kleine rol in een andere film en hij had ze toen ook. Ik snap eerlijk niet waarom hij ze zet, want tattoo's in je nek en onderarmen zijn nogal "dodelijk" als je acteur bent. Je wordt dan amper meer gecast of alleen nog in specifieke rollen waar je niet mee door kan breken. Misschien dat hij niet door wil breken, maar hierdoor maakt hij zijn kansen op goeie rollen een heel stuk kleiner....
Maar goed, EINDELIJK deze week een echt goeie aflevering in dit seizoen!!! Lekkere kaliber seizoen 1 aflevering, geen vage shit, geen vage broeren (vorige ep) of vage personages die elkaar neerknallen en waar je niks meer van hoort... (1e ep). Hopelijk blijven ze dit vasthouden!