quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent een game freak he!
Ken je CrysisOHH al gezien
?
@ JULLIE DENKEN TOCH NIET DAT IK DE NIEUWE OPEN HE, dan hebben jullie dat goed mis![]()
![]()
valt me tegen van je.....quote:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kan je hier vinden
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Roderick2085 het volgende:
fuck.... laatste keer f5 voor invoeren gaf nog geen nieuw topic
[..]
[..]
valt me tegen van je.....
of jij... je kan het ook gewoon ff in de gaten houden en gewoon je reactie ff bewaren voor het nieuwe topicquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Laat ik nou altijd de laatste post hebben, ze doen het erom
![]()
Ik heb de url's vast opgeslagen voor een volgende OPquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
valt me tegen van je.....
Wanneer begin jij met lessen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd wanneer Faithy haar examen heeftKan niet ver zijn!
Dus als we over 3 weken nog niets horen, weten we hoe ver het is
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb de url's vast opgeslagen voor een volgende OP![]()
Wat een bruut ding zeg, echt amerikaans, groot, log en het stuurt voor geen meter![]()
Da's wel een goeie, ik kon niets meer bedenkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]vorige keer toen het zo lang duurde had ik hem klaargezet... toen was ook iemand net eerder (voor ik ging posten), dus ik heb hem hier als txt bestandje staan
Optiefen biatchquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:02 schreef -XX- het volgende:
Slechte OP hichamZelfs ik doe dat beter
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Optiefen biatchje wou geen nieuw topic openen moet je ook niet komen posten in het nieuwe topic
En niks mis met deze OP
Naja, ligt eraan hoe je het bekijkt. Met de Honda in de OP is er wel wat mis
quote:
Hij duwt een opelquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Optiefen biatchje wou geen nieuw topic openen moet je ook niet komen posten in het nieuwe topic
En niks mis met deze OP
Naja, ligt eraan hoe je het bekijkt. Met de Honda in de OP is er wel wat mis
quote:
Pwnedquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Staat gewoon in de van Dale hoorquote:
of tijdens het posten.... hoe dan ook... boeiendquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Pwned
Zitten nog 5 andere topics tussen, dus je pagina laadde wel erg traag na het F5'en
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |