quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent een game freak he!
Ken je CrysisOHH al gezien
?
@ JULLIE DENKEN TOCH NIET DAT IK DE NIEUWE OPEN HE, dan hebben jullie dat goed mis![]()
![]()
valt me tegen van je.....quote:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kan je hier vinden
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Roderick2085 het volgende:
fuck.... laatste keer f5 voor invoeren gaf nog geen nieuw topic
[..]
[..]
valt me tegen van je.....
of jij... je kan het ook gewoon ff in de gaten houden en gewoon je reactie ff bewaren voor het nieuwe topicquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Laat ik nou altijd de laatste post hebben, ze doen het erom
![]()
Ik heb de url's vast opgeslagen voor een volgende OPquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
valt me tegen van je.....
Wanneer begin jij met lessen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd wanneer Faithy haar examen heeftKan niet ver zijn!
Dus als we over 3 weken nog niets horen, weten we hoe ver het is
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb de url's vast opgeslagen voor een volgende OP![]()
Wat een bruut ding zeg, echt amerikaans, groot, log en het stuurt voor geen meter![]()
Da's wel een goeie, ik kon niets meer bedenkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]vorige keer toen het zo lang duurde had ik hem klaargezet... toen was ook iemand net eerder (voor ik ging posten), dus ik heb hem hier als txt bestandje staan
Optiefen biatchquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:02 schreef -XX- het volgende:
Slechte OP hichamZelfs ik doe dat beter
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Optiefen biatchje wou geen nieuw topic openen moet je ook niet komen posten in het nieuwe topic
En niks mis met deze OP
Naja, ligt eraan hoe je het bekijkt. Met de Honda in de OP is er wel wat mis
quote:
Hij duwt een opelquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Optiefen biatchje wou geen nieuw topic openen moet je ook niet komen posten in het nieuwe topic
En niks mis met deze OP
Naja, ligt eraan hoe je het bekijkt. Met de Honda in de OP is er wel wat mis
quote:
Pwnedquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Staat gewoon in de van Dale hoorquote:
of tijdens het posten.... hoe dan ook... boeiendquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Pwned
Zitten nog 5 andere topics tussen, dus je pagina laadde wel erg traag na het F5'en
quote:
Dat doen alleen friezen. Als ze een nieuwe schaap hebben posten ze ineens niet meerquote:
Hoe was het vandaag? Vanaf woensdag droogquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef BazzieK het volgende:
Wat een nutteloos gespam hier zegValt me tegen van jullie
![]()
![]()
Het mag niet meer op MF in de het bollentopic, want wij zijn recalcitrant whoh00)LOooo!!!1quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef BazzieK het volgende:
Wat een nutteloos gespam hier zegValt me tegen van jullie
![]()
![]()
Stuk met een vriend gereden, weer was goed zatquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag? Vanaf woensdag droog![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Het mag niet meer op MF in de het bollentopic, want wij zijn recalcitrant whoh00)LOooo!!!1![]()
Nooooooooohhh!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Het mag niet meer op MF in de het bollentopic, want wij zijn recalcitrant whoh00)LOooo!!!1![]()
ga eens een stukkie rijden op een SM dan kun je die drempels wel waarderenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stuk met een vriend gereden, weer was goed zatAlleen achterlijke drempels.
![]()
Maar wat mooier weer mag altijd natuurlijk![]()
Die vriend van me heeft een CR250 en had er idd minder moeite meequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ga eens een stukkie rijden op een SM dan kun je die drempels wel waarderen![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die vriend van me heeft een CR250 en had er idd minder moeite mee![]()
Mwoah, ik zou er mee kunnen levenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leuk gedaan, alleen die kont is niks![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Offroader, hij wil er wel een SM van maken aangezien ie meer op de weg rijdt
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wel straat gerichte banden dr op neem ik aan
![]()
Het rijdt wel, je moet alleen niet te hard het gas erop gooien in bochtenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat rijdt toch niet met noppenbanden op het asfalt. Alleen maar trillen en schudden![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
?
@ JULLIE DENKEN TOCH NIET DAT IK DE NIEUWE OPEN HE, dan hebben jullie dat goed mis![]()
![]()
quote:
Vroegah ooit eens stiekum een maico gekocht. Op noppenbanden over het asfalt gereden met 120 Km/u was geen pretje kan ik me nog herinnerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het rijdt wel, je moet alleen niet te hard het gas erop gooien in bochten
Tja tegenwoordig is het allemaal een beetje beter dan vroegah hequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vroegah ooit eens stiekum een maico gekocht. Op noppenbanden over het asfalt gereden met 120 Km/u was geen pretje kan ik me nog herinneren![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja tegenwoordig is het allemaal een beetje beter dan vroegah he
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef TataK het volgende:
He Rib-i,
vanmiddag had ik nog een ZZR achter me aan rijden. Hij is inderdaad de hele tijd achter me gebleven. En geloof het of niet, ook een hele dikke vette Lamborghini (spiksplinternieuw). Maar die deed niet echt zijn best, want ook die haalde me niet in en de top van die Lambo haal ik nooit (bij 270 houdt het bij mij op).![]()
![]()
achja vroegâh, toen de tieten nog van vlees waren, de sex nog vies was, de kratjes heineken nog geel waren, ik nog niet geboren wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja tegenwoordig is het allemaal een beetje beter dan vroegah he
270 ... waar hebben we het overquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef TataK het volgende:
Nou, echt cruisen is het dan ook niet meer echt
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
achja vroegâh, toen de tieten nog van vlees waren, de sex nog vies was, de kratjes heineken nog geel waren, ik nog niet geboren was![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
zacht rubber is tog altijd meer grip
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:47 schreef Snelwagen het volgende:
Nouja weer genoeg gelult, ff tommyuitlaten en slapen...
Morgen ff treetje redbull wegdrinkenen hopen dat ik wakker ben
![]()
Tschüss
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 10 september eventueel een meet?
* Rib-i leest het morgen wel, ga nu tv kijken![]()
[afbeelding]
Hé Bazziek, niet iedereen kan het zich veroorloven om net als jij de hele dag te lamballen!quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef TataK het volgende:
[..]
Hé Bazziek, niet iedereen kan het zich veroorloven om net als jij de hele dag te lamballen!![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef TataK het volgende:
[..]
Hé Bazziek, niet iedereen kan het zich veroorloven om net als jij de hele dag te lamballen!![]()
Ja, maar gelukkig hebben mijn ouders een laptop voor me gekocht zodat ik zowel kan fokken en TV kijkenquote:
HBO bedrijfseconomie. Zegt dat je iets? Leuke studie waarbij een laptop hard nodig is!?!?!?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig hebben mijn ouders een laptop voor me gekocht zodat ik zowel kan fokken en TV kijken![]()
![]()
![]()
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachinequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:18 schreef TataK het volgende:
Die laptop was niet om te fokken !
Leuke studiequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef TataK het volgende:
[..]
HBO bedrijfseconomie. Zegt dat je iets? Leuke studie waarbij een laptop hard nodig is!?!?!?![]()
![]()
![]()
Kijk, daarom is het goed dat nu je pa ook mee leest hieroquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef TataK het volgende:
[..]
HBO bedrijfseconomie. Zegt dat je iets? Leuke studie waarbij een laptop hard nodig is!?!?!?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kijk, daarom is het goed dat nu je pa ook mee leest hiero![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef Gawaine het volgende:
Bazziek beetje helpen
Je zit toch geen graancirkels te zoeken hèquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ben nu wel google earth verslaafd door je![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je zit toch geen graancirkels te zoeken hè
Met Terra Explorer kan je nederland duidelijker in beeld krijgen tot 750 mtr hoogte
Die heb ik ook niet nodig, maar wel een nieuwe rookmelder.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine
Hij is toch niet kapot?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef TataK het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet nodig, maar wel een nieuwe rookmelder.![]()
![]()
Lekker er teringhard geluidje jaquote:Op zondag 3 september 2006 00:09 schreef Gawaine het volgende:
Nog maar wat Honda spul.
Zet je het geluid van je laptobbe ff aan Bazziek
Honda zescylinder, meer en nog maar een als hij rijdt
ubergeil geluid![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 00:44 schreef TataK het volgende:
Jongens (en meiden), ik houd het voor gezien. Bis morgen?!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:16 schreef Badmeester het volgende:
zo zit ie to0ch wel verkeerd om, of zie ik het nou verkeerd. Gaatje zit bij de meeste dempers onderin
Maakt geen flaus aus hoe die zit qua functionaliteit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben ..
Ebbeh? Is het morgen weer gisteren net als vandaag? En wat doen al die blauwe plekken op mij?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
?
![]()
Huldequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef TataK het volgende:
[..]
Als het niet te vroeg is doe ik mee!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 10 september eventueel een meet?
* Rib-i leest het morgen wel, ga nu tv kijken![]()
[afbeelding]
dunc wat doe jequote:Op zondag 3 september 2006 01:41 schreef dunc het volgende:
[..]
Ebbeh? Is het morgen weer gisteren net als vandaag? En wat doen al die blauwe plekken op mij?
* dunc blauw.
Nu: eten. Net: drinken.quote:
Ik zou me volledig op het drinken stortenquote:
Genoeg gestort vandaag hoorquote:Op zondag 3 september 2006 01:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zou me volledig op het drinken storten![]()
Prima manier om je gedachten te verzettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |