quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent een game freak he!
Ken je CrysisOHH al gezien
?
@ JULLIE DENKEN TOCH NIET DAT IK DE NIEUWE OPEN HE, dan hebben jullie dat goed mis![]()
![]()
valt me tegen van je.....quote:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kan je hier vinden
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Roderick2085 het volgende:
fuck.... laatste keer f5 voor invoeren gaf nog geen nieuw topic
[..]
[..]
valt me tegen van je.....
of jij... je kan het ook gewoon ff in de gaten houden en gewoon je reactie ff bewaren voor het nieuwe topicquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Laat ik nou altijd de laatste post hebben, ze doen het erom
![]()
Ik heb de url's vast opgeslagen voor een volgende OPquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
valt me tegen van je.....
Wanneer begin jij met lessen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd wanneer Faithy haar examen heeftKan niet ver zijn!
Dus als we over 3 weken nog niets horen, weten we hoe ver het is
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb de url's vast opgeslagen voor een volgende OP![]()
Wat een bruut ding zeg, echt amerikaans, groot, log en het stuurt voor geen meter![]()
Da's wel een goeie, ik kon niets meer bedenkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]vorige keer toen het zo lang duurde had ik hem klaargezet... toen was ook iemand net eerder (voor ik ging posten), dus ik heb hem hier als txt bestandje staan
Optiefen biatchquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:02 schreef -XX- het volgende:
Slechte OP hichamZelfs ik doe dat beter
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Optiefen biatchje wou geen nieuw topic openen moet je ook niet komen posten in het nieuwe topic
En niks mis met deze OP
Naja, ligt eraan hoe je het bekijkt. Met de Honda in de OP is er wel wat mis
quote:
Hij duwt een opelquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Optiefen biatchje wou geen nieuw topic openen moet je ook niet komen posten in het nieuwe topic
En niks mis met deze OP
Naja, ligt eraan hoe je het bekijkt. Met de Honda in de OP is er wel wat mis
quote:
Pwnedquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Staat gewoon in de van Dale hoorquote:
of tijdens het posten.... hoe dan ook... boeiendquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Pwned
Zitten nog 5 andere topics tussen, dus je pagina laadde wel erg traag na het F5'en
quote:
Dat doen alleen friezen. Als ze een nieuwe schaap hebben posten ze ineens niet meerquote:
Hoe was het vandaag? Vanaf woensdag droogquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef BazzieK het volgende:
Wat een nutteloos gespam hier zegValt me tegen van jullie
![]()
![]()
Het mag niet meer op MF in de het bollentopic, want wij zijn recalcitrant whoh00)LOooo!!!1quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef BazzieK het volgende:
Wat een nutteloos gespam hier zegValt me tegen van jullie
![]()
![]()
Stuk met een vriend gereden, weer was goed zatquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag? Vanaf woensdag droog![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Het mag niet meer op MF in de het bollentopic, want wij zijn recalcitrant whoh00)LOooo!!!1![]()
Nooooooooohhh!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Het mag niet meer op MF in de het bollentopic, want wij zijn recalcitrant whoh00)LOooo!!!1![]()
ga eens een stukkie rijden op een SM dan kun je die drempels wel waarderenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stuk met een vriend gereden, weer was goed zatAlleen achterlijke drempels.
![]()
Maar wat mooier weer mag altijd natuurlijk![]()
Die vriend van me heeft een CR250 en had er idd minder moeite meequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ga eens een stukkie rijden op een SM dan kun je die drempels wel waarderen![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die vriend van me heeft een CR250 en had er idd minder moeite mee![]()
Mwoah, ik zou er mee kunnen levenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leuk gedaan, alleen die kont is niks![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Offroader, hij wil er wel een SM van maken aangezien ie meer op de weg rijdt
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wel straat gerichte banden dr op neem ik aan
![]()
Het rijdt wel, je moet alleen niet te hard het gas erop gooien in bochtenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat rijdt toch niet met noppenbanden op het asfalt. Alleen maar trillen en schudden![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
?
@ JULLIE DENKEN TOCH NIET DAT IK DE NIEUWE OPEN HE, dan hebben jullie dat goed mis![]()
![]()
quote:
Vroegah ooit eens stiekum een maico gekocht. Op noppenbanden over het asfalt gereden met 120 Km/u was geen pretje kan ik me nog herinnerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het rijdt wel, je moet alleen niet te hard het gas erop gooien in bochten
Tja tegenwoordig is het allemaal een beetje beter dan vroegah hequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vroegah ooit eens stiekum een maico gekocht. Op noppenbanden over het asfalt gereden met 120 Km/u was geen pretje kan ik me nog herinneren![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja tegenwoordig is het allemaal een beetje beter dan vroegah he
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef TataK het volgende:
He Rib-i,
vanmiddag had ik nog een ZZR achter me aan rijden. Hij is inderdaad de hele tijd achter me gebleven. En geloof het of niet, ook een hele dikke vette Lamborghini (spiksplinternieuw). Maar die deed niet echt zijn best, want ook die haalde me niet in en de top van die Lambo haal ik nooit (bij 270 houdt het bij mij op).![]()
![]()
achja vroegâh, toen de tieten nog van vlees waren, de sex nog vies was, de kratjes heineken nog geel waren, ik nog niet geboren wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja tegenwoordig is het allemaal een beetje beter dan vroegah he
270 ... waar hebben we het overquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef TataK het volgende:
Nou, echt cruisen is het dan ook niet meer echt
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
achja vroegâh, toen de tieten nog van vlees waren, de sex nog vies was, de kratjes heineken nog geel waren, ik nog niet geboren was![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
zacht rubber is tog altijd meer grip
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:47 schreef Snelwagen het volgende:
Nouja weer genoeg gelult, ff tommyuitlaten en slapen...
Morgen ff treetje redbull wegdrinkenen hopen dat ik wakker ben
![]()
Tschüss
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 10 september eventueel een meet?
* Rib-i leest het morgen wel, ga nu tv kijken![]()
[afbeelding]
Hé Bazziek, niet iedereen kan het zich veroorloven om net als jij de hele dag te lamballen!quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef TataK het volgende:
[..]
Hé Bazziek, niet iedereen kan het zich veroorloven om net als jij de hele dag te lamballen!![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef TataK het volgende:
[..]
Hé Bazziek, niet iedereen kan het zich veroorloven om net als jij de hele dag te lamballen!![]()
Ja, maar gelukkig hebben mijn ouders een laptop voor me gekocht zodat ik zowel kan fokken en TV kijkenquote:
HBO bedrijfseconomie. Zegt dat je iets? Leuke studie waarbij een laptop hard nodig is!?!?!?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig hebben mijn ouders een laptop voor me gekocht zodat ik zowel kan fokken en TV kijken![]()
![]()
![]()
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachinequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:18 schreef TataK het volgende:
Die laptop was niet om te fokken !
Leuke studiequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef TataK het volgende:
[..]
HBO bedrijfseconomie. Zegt dat je iets? Leuke studie waarbij een laptop hard nodig is!?!?!?![]()
![]()
![]()
Kijk, daarom is het goed dat nu je pa ook mee leest hieroquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:20 schreef TataK het volgende:
[..]
HBO bedrijfseconomie. Zegt dat je iets? Leuke studie waarbij een laptop hard nodig is!?!?!?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kijk, daarom is het goed dat nu je pa ook mee leest hiero![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef Gawaine het volgende:
Bazziek beetje helpen
Je zit toch geen graancirkels te zoeken hèquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ben nu wel google earth verslaafd door je![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je zit toch geen graancirkels te zoeken hè
Met Terra Explorer kan je nederland duidelijker in beeld krijgen tot 750 mtr hoogte
Die heb ik ook niet nodig, maar wel een nieuwe rookmelder.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine
Hij is toch niet kapot?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef TataK het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet nodig, maar wel een nieuwe rookmelder.![]()
![]()
Lekker er teringhard geluidje jaquote:Op zondag 3 september 2006 00:09 schreef Gawaine het volgende:
Nog maar wat Honda spul.
Zet je het geluid van je laptobbe ff aan Bazziek
Honda zescylinder, meer en nog maar een als hij rijdt
ubergeil geluid![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 00:44 schreef TataK het volgende:
Jongens (en meiden), ik houd het voor gezien. Bis morgen?!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:16 schreef Badmeester het volgende:
zo zit ie to0ch wel verkeerd om, of zie ik het nou verkeerd. Gaatje zit bij de meeste dempers onderin
Maakt geen flaus aus hoe die zit qua functionaliteit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben ..
Ebbeh? Is het morgen weer gisteren net als vandaag? En wat doen al die blauwe plekken op mij?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
?
![]()
Huldequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef TataK het volgende:
[..]
Als het niet te vroeg is doe ik mee!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 10 september eventueel een meet?
* Rib-i leest het morgen wel, ga nu tv kijken![]()
[afbeelding]
dunc wat doe jequote:Op zondag 3 september 2006 01:41 schreef dunc het volgende:
[..]
Ebbeh? Is het morgen weer gisteren net als vandaag? En wat doen al die blauwe plekken op mij?
* dunc blauw.
Nu: eten. Net: drinken.quote:
Ik zou me volledig op het drinken stortenquote:
Genoeg gestort vandaag hoorquote:Op zondag 3 september 2006 01:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zou me volledig op het drinken storten![]()
Prima manier om je gedachten te verzettenquote:
Ben ondertussen wel m'n overschot aan adrenaline kwijt, even wennenquote:Op zondag 3 september 2006 02:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Prima manier om je gedachten te verzetten![]()
Atlantis waagplein/ heiloo /castricumquote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef dunc het volgende:
[..]
Ben ondertussen wel m'n overschot aan adrenaline kwijt, even wennenWaar in Alkmaar hang jij normaal rond
![]()
Dies lamquote:Op zondag 3 september 2006 02:57 schreef kratjuh het volgende:
Thuis
En bedtijd ..
Laat ik jullie achter met mijn kroegquote ..
Vroegâh ...
- Toen de sex nog vies was
- De aarde plat was
- De lucht nog schoon was
- Het poolijs nog vloeibaar was
- Lava nog met de blote handen gevormd werd
- Honden uit hun kont blaften
- Koe nog met een lange 'oe' geschreven werd
- Drempels nog kuilen waren
- ABS nog Alternatieve Betaal Sloeries waren
- Heipalen met een stevige hamer geheid werden
- Airbags nog van hout waren
Goeie ouwe tijd ..
Weltrusten
Hahahaaquote:
Mogguhquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 09:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Mogguh
Straks naar Rhenen toe, lekker naar de Diergaarde met Oma, windkracht 8 ,rollators en hoosbuien waar je kak lauw van wordt....
Beloofd een mooie dag te worden![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 10:05 schreef TataK het volgende:
Makster, volgens buienradar wordt het straks weer wat droger. Hoef je je oma misschien toch niet door de plassen te dragen.
Vanmiddag Superbike kijken mannen (en vrouwen natuurlijk).
Trouwens: goedemorgen allemaal ! Nog niet helemaal wakker![]()
![]()
BazzieK ligt nog helemaal in dromenland weggezakt. Rasechte lambal !![]()
![]()
![]()
![]()
Superbike inderdaad, ook dat noog.......quote:Op zondag 3 september 2006 10:05 schreef TataK het volgende:
Makster, volgens buienradar wordt het straks weer wat droger. Hoef je je oma misschien toch niet door de plassen te dragen.
Vanmiddag Superbike kijken mannen (en vrouwen natuurlijk).
Trouwens: goedemorgen allemaal ! Nog niet helemaal wakker![]()
![]()
BazzieK ligt nog helemaal in dromenland weggezakt. Rasechte lambal !![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken het gevoel. Moet maandag ook weer beginnenquote:Op zondag 3 september 2006 11:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
woensdag sleutels ingeleverd, ben nu toe aan vakantie
deze week was mijn 1e weer, na bijna 2 mnd 3 met 3 verhuizingen druk te zijn geweest..de tijd om bij te komen op me werk is aangebrokenquote:Op zondag 3 september 2006 11:20 schreef bvvt het volgende:
Ik ken het gevoel. Moet maandag ook weer beginnen
om 13:00 word de 2e manche uitgezondenquote:Op zondag 3 september 2006 11:40 schreef Gawaine het volgende:
Mogguh![]()
Ik zie in de tv gids dat ze om 12:00 uur van de SBK alleen de 1e manche uitzenden, de 2e zie ik niet staan![]()
Ja van de supersport (ivolgens de veronia gids) effin we gaan gewoon kijkenquote:Op zondag 3 september 2006 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
om 13:00 word de 2e manche uitgezonden![]()
Ey manquote:Op zondag 3 september 2006 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, me broer heeft 'onze' oude pc meegenomen, heb dus een Dell gekocht maar met 256mb werkgeheugen...mocht iemand nog 512 hebben liggen dan houd ik me aanbevolenen oja, zoek ook een zwarte 2.1 speakersetje
quote:Op zondag 3 september 2006 12:49 schreef BazzieK het volgende:
Kawasaki![]()
Hun motoren starten wel wanneer het moet![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 12:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Die van mij ook, als jij maar meegaat![]()
eYquote:Op zondag 3 september 2006 12:35 schreef Rib-i het volgende:
Ey man![]()
Nog iets gedaan aan de streetfighter?
quote:Op zondag 3 september 2006 12:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Pattented Push Starter Bazzie.
All rights reserved
Wat moet er nog allemaal aan gedaan worden?quote:Op zondag 3 september 2006 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eY [afbeelding]
helaas geen tijd gehad![]()
Nog niet genoeg opgeladen van die rit?quote:Op zondag 3 september 2006 13:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Reminds me, de accu even aan de druppelader hangen
Ja, het is eigenlijk onzin. Ik snap ook niet waarom de motor niet startte. Toen ik wegreed was er niks aan de hand. Nog getankt, ook niks aan de hand maar in Den Bosch... Goed je weet er alles vanquote:Op zondag 3 september 2006 13:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog niet genoeg opgeladen van die rit?
Blijven rare dingen hequote:Op zondag 3 september 2006 13:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk onzin. Ik snap ook niet waarom de motor niet startte. Toen ik wegreed was er niks aan de hand. Nog getankt, ook niks aan de hand maar in Den Bosch... Goed je weet er alles van![]()
Wat een weer in Assen
Goede actie van Eurosportquote:Op zondag 3 september 2006 11:40 schreef Gawaine het volgende:
Mogguh![]()
Ik zie in de tv gids dat ze om 12:00 uur van de SBK alleen de 1e manche uitzenden, de 2e zie ik niet staan![]()
zo laat kwam ik ook m'n bed uitquote:Op zondag 3 september 2006 12:19 schreef BazzieK het volgende:
MoggahLekker weer
Ook bij de WSB
En ook goedemorgen pap![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goede actie van Eurosportzenden ze morgen uit. Had je vast al gehoord ondertussen.
![]()
Ik was net uit bed halverwege de eerste manche.Goede morgen verder.
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 13:30 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
zo laat kwam ik ook m'n bed uit
Even kijken danquote:Op zondag 3 september 2006 13:42 schreef ondeugend het volgende:
BBC zend 2e manche wel altijd uit volgens mij.
grandstand?quote:Op zondag 3 september 2006 13:45 schreef ondeugend het volgende:
2e manche is om half 4
Sunday grandstand ?
quote:
kan wel, zie het niet in de gids staanquote:Op zondag 3 september 2006 13:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is dat niet het zondagmiddag sportprogramma van de BBC ?
Tja, het blijkt dus geen fabeltje dat de onderdelen van ducati's afvliegenquote:Op zondag 3 september 2006 13:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
soow wat kunnen die Ducati's stuiteren zegzit je naar een gecrashte Yamaha te kijken, komt er ineens een Ducati in stukken voorbij gevlogen
![]()
Hmm jammer, ik zet pas net de TV aan, zag nog net iemand in 't zand z'n pausgebedje doen en eentje die achterom keek toen de rode vlag uit ging ..quote:Op zondag 3 september 2006 13:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
soow wat kunnen die Ducati's stuiteren zegzit je naar een gecrashte Yamaha te kijken, komt er ineens een Ducati in stukken voorbij gevlogen
![]()
2e manch op eurosport maandagmorgen om 09:00 uurquote:Op zondag 3 september 2006 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goede actie van Eurosportzenden ze morgen uit. Had je vast al gehoord ondertussen.
![]()
Ik was net uit bed halverwege de eerste manche.Goede morgen verder.
![]()
Niet iedereen heeft TV digitaal extraquote:Op zondag 3 september 2006 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
![]()
kut ze stoppen op eurosport met het uitzenden van de Superbike's voor vandaag
![]()
zit je lekker mee te leven en midden in de race stoppen ze er gewoon mee.![]()
het gaat wel verder op eurosport2 werd er gemeld, dus daar maar verder kijken,
daar is nu motorcross bezig
![]()
Mag jij mooi de videorecorder aanzettenquote:Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef TataK het volgende:
BazzieK ze zenden de 2e race morgen vroeg (om 09.00) uit. Voor jou een kansloze tijd, want dan lig jij nog gassen onder je dekbed te blazen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
om 15:00 gaat het verder op Eurosport2![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft TV digitaal extra![]()
ALLEMAAL NAAR DEN BOSCH TOE, MERCYYYY YEEEHHHHHHHquote:Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft TV digitaal extra![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 14:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ALLEMAAL NAAR DEN BOSCH TOE, MERCYYYY YEEEHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
neem dan gelijk die DVD's meequote:Op zondag 3 september 2006 14:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ALLEMAAL NAAR DEN BOSCH TOE, MERCYYYY YEEEHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Ben een live stream aan het zoekenquote:Op zondag 3 september 2006 14:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neem dan gelijk die DVD's mee
dan krijg jij van mij die van Rib-i mee![]()
Als je er een vindt even linkenquote:Op zondag 3 september 2006 14:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben een live stream aan het zoeken![]()
Had ook al even gezocht, maar kon niks vinden..quote:Op zondag 3 september 2006 14:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben een live stream aan het zoeken![]()
Ik wist gelijk al dat die vent ongelijk ging krijgen.quote:Op zondag 3 september 2006 13:55 schreef kratjuh het volgende:
"Eurosport 2" zendt het waarschijnlijk uit hoor ik de commentator net zeggen ..
Wegens het drukke programma van Eurosport, zijn we daar niet bij ..
Wat een zuigzender
Wie rijden er eigenlijk allemaal 19 sept?quote:Op zondag 3 september 2006 17:23 schreef hicham het volgende:
* hicham is tegenwoordig ook bespottelijk spotbaar met een MF stickert
Volgens mij moet ik voor de circuitdag op 19 september mijn achterband vervangen, sommige stukken op het midden zitten al op slijtnokToch iets teveel geburned en rijdende donuts geoefend
Maar ligt er nu onderhand wel 6.000 km op dus echt weinig is het niet
Als het aan mij ligt doe ik er nog een circuitdag mee, maar of de marshalls er ook zo over denken
Er is hier trouwens een rallysprint gaande, voor de mensen die zich vervelen kom naar Amsterdam![]()
Euh, smilies??quote:Op zondag 3 september 2006 17:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie rijden er eigenlijk allemaal 19 sept?
quote:Op zondag 3 september 2006 17:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Euh, smilies??
Waarschijnlijk ben ik de enigeDegene die zich naast mij hadden ingeschreven...
- Worldbeater verkoopt z'n motor voor die tijd![]()
- OPM heeft z'n fighter dan nog niet af
- Pimber is misschien niet op tijd terug van vakantie
quote:Op zondag 3 september 2006 17:23 schreef hicham het volgende:
* hicham is tegenwoordig ook bespottelijk spotbaar met een MF stickert
Volgens mij moet ik voor de circuitdag op 19 september mijn achterband vervangen, sommige stukken op het midden zitten al op slijtnokToch iets teveel geburned en rijdende donuts geoefend
Als het aan mij ligt doe ik er nog een circuitdag mee, maar of de marshalls er ook zo over denken
Er is hier trouwens een rallysprint gaande, voor de mensen die zich vervelen kom naar Amsterdam![]()
We zijn alle vier al ingeschreven, daarom zeg ik ook -->quote:Op zondag 3 september 2006 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
En hebben jullie je al wel ingeschreven of wordt dat ook last minute werk?
quote:Op zondag 3 september 2006 17:32 schreef hicham het volgende:
[..]
We zijn alle vier al ingeschreven, daarom zeg ik ook --><--
Dan is de Rallysprint al voorbij, maar jij mag sowieso langskomen. Je mag zelfs op pimbers bike rijdenquote:Op zondag 3 september 2006 17:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kom van de week langs, als het droog is. Nu moet ik live & cooking RTL7 motorsport kijken![]()
![]()
Dat midden heb je niet echt nodig normaal gesproken, maar als het die dag regent.......quote:Op zondag 3 september 2006 17:23 schreef hicham het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2006 17:32 schreef hicham het volgende:
We zijn alle vier al ingeschreven, daarom zeg ik ook --><--
Hij's nog maar een paar dagen weg hoor. Planning is 2 ~ 2.5 week dusszzzquote:Op zondag 3 september 2006 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat blijft die Pimber lang weg... wil'ie nog wel terug?![]()
Wordt er nog gereden vanavond dan?quote:Op zondag 3 september 2006 17:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan is de Rallysprint al voorbij, maar jij mag sowieso langskomen. Je mag zelfs op pimbers bike rijden
Oh jaquote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
Hij's nog maar een paar dagen weg hoor. Planning is 2 ~ 2.5 week dusszzz![]()
Vroegah, ging ik altijd 6 weken op vakantie
Nee, van de weekquote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wordt er nog gereden vanavond dan?![]()
![]()
Tenzij je dagen opspaart of bijkoopt, maar met een baas zoals jij nu hebt zou ik dat niet durvenquote:Op zondag 3 september 2006 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh jaalleen mensen die normaal in het arbeidsproces zitten hebben 20 tot 25 vrije dagen per jaar.
![]()
Misschien ehhh ... willen wij dat helemaal nietquote:Op zondag 3 september 2006 17:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt ik misschien ook wel mee als ik het niet druk druk druk heb zoals normaal![]()
Dan nietquote:Op zondag 3 september 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien ehhh ... willen wij dat helemaal niet![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 17:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan is de Rallysprint al voorbij, maar jij mag sowieso langskomen. Je mag zelfs op pimbers bike rijden
Same here, 6 weken naar de molukkenquote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij's nog maar een paar dagen weg hoor. Planning is 2 ~ 2.5 week dusszzz![]()
Vroegah, ging ik altijd 6 weken op vakantie
De zon schijnt maar er staat een flinke windquote:Op zondag 3 september 2006 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wordt er nog gereden vanavond dan?![]()
![]()
Zonder mij wordt er niet gereden op de motor van Rib-Iquote:Op zondag 3 september 2006 17:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heb je te biedenRib-i heeft patta's
is 't weer zo verquote:Op zondag 3 september 2006 17:28 schreef hicham het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enigeDegene die zich naast mij hadden ingeschreven...
- Worldbeater verkoopt z'n motor voor die tijd![]()
quote:- OPM heeft z'n fighter dan nog niet af
quote:Op zondag 3 september 2006 17:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zonder mij wordt er niet gereden op de motor van Rib-I![]()
![]()
Wel droog, minder spectaculairquote:Op zondag 3 september 2006 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
de 2e manche van Superbike's was niet zo catastrofaal als de 1e, er zijn er maar 3 afgegaan of zo![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is 't weer zo ver
[..]
tig circuitdagen gepland, geen 1 is het geworden gmbrl
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat dan weer welzit ook wel rieleks hier
quote:Op zondag 3 september 2006 18:47 schreef kratjuh het volgende:
De Lims komen weer 's in het vizier ..
Is ene Mustaf Herod Apyur Poupr familie van jullie .. ?
M'Balz Es-Hari ... Graabir Boubi .. Haid D'Salaami .. Hoe verzin je 't ..
Er staat er eentje stil in A'damquote:Op zondag 3 september 2006 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb al maanden niet gereden![]()
stilstaan schijnt heeeel slecht te zijn voor motorenquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
stilstaan schijnt heeeel slecht te zijn voor motorenhiesj, wees es een goede broeder en paas mij die sleutel es
quote:Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Al die problemen als een motor te lang stilstaatVierkante banden, lege accu, hydrofiele reactie van de olie
![]()
Spinnenwebben!quote:Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Al die problemen als een motor te lang stilstaatVierkante banden, lege accu, hydrofiele reactie van de olie
![]()
Ja zag hetquote:Op zondag 3 september 2006 19:30 schreef Rib-i het volgende:
Michael Pilarczyk:
Zijn wij koele doets of zijn wij koele doets
![]()
Ik zou wel willen ruilen, Audi Q7. Over the top weliswaar maar toch leuk om eens te rijden denkquote:Op zondag 3 september 2006 19:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja zag hetNederlandse autoprogramma's
Gelukkig over een half uurtje weer Top Gear
![]()
Tja dat natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 19:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou wel willen ruilen, Audi Q7. Over the top weliswaar maar toch leuk om eens te rijden denk![]()
Beter is die Lambo![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 19:47 schreef Rib-i het volgende:
Alhoewel, welke zou jij kiezen
Lambo vs Ducati
Is al een oude video, ook om OPM een beetje het motorgevoel weer terug te geven![]()
Al zou ik willen, ik weet niet eens meer hoe je heet en hoe je eruit ziet. Ik geeft niet zomaar spullen weg aan vreemdelingenquote:Op zondag 3 september 2006 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
stilstaan schijnt heeeel slecht te zijn voor motorenhiesj, wees es een goede broeder en paas mij die sleutel es
quote:Op zondag 3 september 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Al zou ik willen, ik weet niet eens meer hoe je heet en hoe je eruit ziet. Ik geeft niet zomaar spullen weg aan vreemdelingen
Blood in, Blood outquote:Op zondag 3 september 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Al zou ik willen, ik weet niet eens meer hoe je heet en hoe je eruit ziet. Ik geeft niet zomaar spullen weg aan vreemdelingen
quote:Op zondag 3 september 2006 20:17 schreef bvvt het volgende:
En hier dan nog een filmpje waarom je niet ZOMAAR moet inhalen
quote:Op zondag 3 september 2006 20:28 schreef Makster het volgende:
Avond
Best leuk Flamingo's en tijgers met windkracht 9
Wisten jullie dat zo een roze gay flamingo met windkracht 9 dus prima op 1 poot kan staan![]()
PICS! plzquote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Snelwagen het volgende:
Oi, hoest hier?
Superbikes was relaxd, voor als je daar 's ochtend om half 7 voor een gesloten hek staat. Gelukkig wel helemaal bovenaan in de hoofdtribune zitten
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 20:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Hebben die gay flamingo's toch een poot om op te staan![]()
[..]
PICS! plz
Euhm ik heb dr wel een paar, maar of die nou zo mooi zijn... (zijn gemaakt met mn mobiel want ik had geen zin om een camera mee te nemen)....quote:Op zondag 3 september 2006 20:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Hebben die gay flamingo's toch een poot om op te staan![]()
[..]
PICS! plz
account aanmaken bij www.photobucket.comquote:Op zondag 3 september 2006 20:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Euhm ik heb dr wel een paar, maar of die nou zo mooi zijn... (zijn gemaakt met mn mobiel want ik had geen zin om een camera mee te nemen)....
Waar kan ik ze uploaden want imageshack kan hier niet
Waar staan de 2 framesquote:Op zondag 3 september 2006 20:46 schreef -XX- het volgende:
http://tinypic.com/![]()
http://www.theimagehosting.com/
volgende keer een van deze 2quote:
Anders heb ik morgen mijn eerste schooldag, krijg ik mijn nieuwe klas te zien. Waarschijnlijk allemaal n00bsquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
Vandaag rustdag gehad .. Wat vermoeiend dat niks doen ..
/BazzieK
Kan ze niet linkenquote:Op zondag 3 september 2006 20:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
volgende keer een van deze 2
mms://200.218.192.66/bandsports
mms://media2.brturbo.com/bandsports.wmv
home ding ?quote:Op zondag 3 september 2006 20:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan ze niet linken![]()
Ik neem dat @home ding net als Mercy
quote:Op zondag 3 september 2006 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
zit nu een GP race met michael Doohan & Kenny Robertsop classic sports
is erg leuk om te zien,
Daar kwam de naam Romeinse kKeizer vandaan.quote:er is zelfs een Max Biagi in de 250CC![]()
Dat filmpje is uit het tijdperk dat jij nog donkerzwart haar had, heel oud dusquote:Op zondag 3 september 2006 20:17 schreef bvvt het volgende:
En hier dan nog een filmpje waarom je niet ZOMAAR moet inhalen
quote:Op zondag 3 september 2006 20:28 schreef Makster het volgende:
Best leuk Flamingo's en tijgers met windkracht 9
Wisten jullie dat zo een roze gay flamingo met windkracht 9 dus prima op 1 poot kan staan![]()
Dus jij hoefde niet in de regen te zittenquote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Snelwagen het volgende:
Oi, hoest hier?
Superbikes was relaxd, voor als je daar 's ochtend om half 7 voor een gesloten hek staat. Gelukkig wel helemaal bovenaan in de hoofdtribune zitten
![]()
Biaggi is ook DE man. Niks Rossi en zijn blij kinder pyama shirts. Biaggi dat is de manquote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaaf.
![]()
[..]
Daar kwam de naam Romeinse kKeizer vandaan.
Winnen met bijna een minuut voorsprong op Assen.![]()
Wie het eerst komt wie het eerst maaltquote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje is uit het tijdperk dat jij nog donkerzwart haar had, heel oud dus![]()
[..]
[..]
Dus jij hoefde niet in de regen te zitten
Mag je zelf kiezen waar je zit, wie het eerst komt die het eerst maalt of staat het stoelnr op je kaartje?
Wel jammer dat -eens een groot idool en levende legende- dan al jaren niks klaar maakte.quote:Op zondag 3 september 2006 21:29 schreef Makster het volgende:
Biaggi is ook DE man. Niks Rossi en zijn blij kinder pyama shirts. Biaggi dat is de man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel jammer dat -eens een groot idool en levende legende- dan al jaren niks klaar maakte.
volgend jaar gaat ie tog weer motoGP rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Khoop dat Shane Byrne terugkomt
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Zoiets toch?quote:
Dat is niet slim, zelfde soort weg als tussen Tilburg en 's-Hertogenbosch. Vol met camera's, regelmatig mobiele radar en een vaste KLPD-er op een zwarte BMWquote:Bekende van jou ?klik
Don't think so.quote:Op zondag 3 september 2006 21:47 schreef Snelwagen het volgende:
volgend jaar gaat ie tog weer motoGP rijden?
quote:MAX REPLIES
Hi Amodio, Thanks for your message, I really want to be back on track and we are trying to choose the best possibility in order to get a good and competitive bike. As I said I want to be there for win, I don’t care to just be there… You know what I mean…? Ok, let’s wait a little while and we’ll see… Stay in touch! Max
http://www.max-biaggi.com/
ik d8 iets gehoord te hebben over zon team met die f1 motor bouwer (euhm hoe heet die knakker ook alweerquote:Op zondag 3 september 2006 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Don't think so.Wel leuk die weblog achtige opzet.
![]()
[..]
oh op die maniier, ik heb geen homequote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoiets toch?
[..]
Dat is niet slim, zelfde soort weg als tussen Tilburg en 's-Hertogenbosch. Vol met camera's, regelmatig mobiele radar en een vaste KLPD-er op een zwarte BMW![]()
Illmore of zo?quote:Op zondag 3 september 2006 22:10 schreef Snelwagen het volgende:
ik d8 iets gehoord te hebben over zon team met die f1 motor bouwer (euhm hoe heet die knakker ook alweer)... maar of Biaggi daar nou op de lijst stond?
Sweet memories aan die auto.quote:
Step met NOS + Wheeliebarquote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sweet memories aan die auto.![]()
Leuk gefilmt, versneld, whatever, maar dan nog, ventje zal maar onderuit gaan.![]()
Nou is die auto wel zwaar, maar boven de 100 km/u zou het massieve blok juist steeds sneller moeten zijn. Voor het steppie geldt het omgekeerde.quote:
Die rijenaar die met 208 is aangehouden was op de weg die ik laatst met Mercy, en nog 2 MF-ers heb geredenquote:Op zondag 3 september 2006 22:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh op die maniier, ik heb geen home![]()
Was dat niet iets met Honda en MV Agusta ? niet dusquote:Op zondag 3 september 2006 22:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ik d8 iets gehoord te hebben over zon team met die f1 motor bouwer (euhm hoe heet die knakker ook alweer)... maar of Biaggi daar nou op de lijst stond?
Naar aanleiding van dat ritje zijn ze gaan controlerenquote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die rijenaar die met 208 is aangehouden was op de weg die ik laatst met Mercy, en nog 2 MF-ers heb gereden![]()
Amerikanen rijden voor geen k*t, mijn ervaring tenminste. Genoeg inhoud, machtige blokken maar verder...quote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou is die auto wel zwaar, maar boven de 100 km/u zou het massieve blok juist steeds sneller moeten zijn. Voor het steppie geldt het omgekeerde.![]()
In 2003 heb ik een proefrit in zo'en auto gemaakt.
Maar durfde de aankoop uiteindelijk niet aan ivm onderhoud èn wegenbelasting.
Moest er wel helemaal voor naar Friesland reizen.Wish I could go back in time. Another story.
Ze hadden verwacht dat jij nog langs zou komenquote:Op zondag 3 september 2006 22:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dat ritje zijn ze gaan controleren![]()
Omdat een automaat van dat kaliber fantastisch rijdt en je ook niet bij elkaar op de lip zitquote:Op zondag 3 september 2006 22:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Amerikanen rijden voor geen k*t, mijn ervaring tenminste. Genoeg inhoud, machtige blokken maar verder...
Waarom zou ik er dan zo graag 1 willen![]()
Omdat een gare amerikaan perfect je half defecte kawa zou aanvullenquote:Op zondag 3 september 2006 22:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Amerikanen rijden voor geen k*t, mijn ervaring tenminste. Genoeg inhoud, machtige blokken maar verder...
Mijn leaserd reed 1 op 8 airco uit, 1 op 6 airco aan en in de stad 1 op 4quote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Omdat een automaat van dat kaliber fantastisch rijdt en je ook niet bij elkaar op de lip zit![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat een gare amerikaan perfect je half defecte kawa zou aanvullen
Trustenquote:Op zondag 3 september 2006 23:02 schreef kratjuh het volgende:
Weltrusten
Ook ik zou wel een Amerikaan willen als ik er het geld voor had ..
Nieuwe mustang !![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 23:02 schreef kratjuh het volgende:
Weltrusten
Nieuwe mustang !![]()
Mijn oude Camaro met 5.7 L TPi motor was zeker geen dweilbak.quote:Op zondag 3 september 2006 22:55 schreef Rib-i het volgende:
Ik reed in de winter 1:8. Harder moest je ook niet rijden met die gevaarlijke achterwielaandrijving.quote:Op zondag 3 september 2006 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Mijn leaserd reed 1 op 8 airco uit, 1 op 6 airco aan en in de stad 1 op 4En het veerde als een speedboot op zware golven. Toch zou ik, als ik het kon betalen, er weer voor kiezen
![]()
Heb je uberhaupt wel eens een auto gehad die niet fout was?quote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude Camaro met 5.7 L TPi motor was zeker geen dweilbak.
En nog betrouwbaar ook, nooit geen pech gehad.![]()
[..]
Ik reed in de winter 1:8. Harder moest je ook niet rijden met die gevaarlijke achterwielaandrijving.![]()
http://www.daewoo.nl/quote:Op zondag 3 september 2006 23:02 schreef kratjuh het volgende:
Het lijstje auto's is bijna net zo groot als motorfietsen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
Heb je uberhaupt wel eens een auto gehad die niet fout was?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het lijstje auto's is bijna net zo groot als motorfietsen.
Maar ik heb wel eens een Renault 9 gehad.
Kreeg ik gratis van mijn zus.Heb er nog het langst van allemaal mee gereden.
![]()
Ze had hem alleen helemaal volgeschildert met bloemen.. dus ja.. zelfs die was fout.![]()
Wat een bak zeg, dat is nou een typisch amerikaanse musclecarquote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat geloof ik, je bent 'm zo kwijtquote:[..]
Ik reed in de winter 1:8. Harder moest je ook niet rijden met die gevaarlijke achterwielaandrijving.![]()
Nooit geen pech... das dus altijd pechquote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
look who's backquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nooit geen pech... das dus altijd pech![]()
Je mag mijn afgewerkte olie wel hebben, scheelt je een hoop geld.quote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Zodra milieu activisten je adres krijgen ga je er geheid aanBenzinezuipende auto's rijden en om de week olie verversen
Ooit een burn out meegemaaktquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Rib-i het volgende:
Wat een bak zeg, dat is nou een typisch amerikaanse musclecar [afbeelding]
Brute fotoquote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ey manquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nooit geen pech... das dus altijd pech![]()
Trustenquote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ooit een burn out meegemaakt,totaal onverwacht, en niet de bedoeling.
Wat een kracht dat ding, duurde een hele tijd voordat ik tractie had, en achteruit schoot, mijn eigen rook inhalende.
Was alleen maar de bedoeling om wat extra lawaai te maken.
![]()
Hmmmzz... moet aan mijn sniper-ogen zijn ontsnaptquote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij was toch al terugHeb 'm al een keer eerder zien posten dacht ik
Aangezien die van mij volgens mij achterlijk veel olie verbruiktquote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je mag mijn afgewerkte olie wel hebben, scheelt je een hoop geld.![]()
Die eigenaar van de Trans Am in Friesland deed de olie van de Amerikaan altijd in de Renault 5 van zijn vrouw.
Hij reed op gas, en bij het verversen zag de olie er nog altijd goudgeel uit, zo was het verkooppraatje.![]()
Maar in ieder geval heb ik nog iets van 3 liter Shell olie over. Nieuw in de verpakking.
Ik stap over op Motul met 2 weekjes. Dus mochten we nog meeten, houd rekening met extra bagage.![]()
Zal wel bonje met z'n chick hebben gehad, vervroegd terug gekomen maar durft het nog niet te postenquote:Op zondag 3 september 2006 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmmzz... moet aan mijn sniper-ogen zijn ontsnapt![]()
Daarna ging ie weer volgens mijquote:Op zondag 3 september 2006 23:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij was toch al terugHeb 'm al een keer eerder zien posten dacht ik
quote:Op zondag 3 september 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel bonje met z'n chick hebben gehad, vervroegd terug gekomen maar durft het nog niet te posten
My thoughtsquote:Op zondag 3 september 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel bonje met z'n chick hebben gehad, vervroegd terug gekomen maar durft het nog niet te posten
Eerste keer dat ie op vakantie ging heeft ie nog gepost vanuit een internet cafe, daarna kwam ie terug van vakantie en ging ie meteen nog een keer weg maar deze keer met z'n (ex-?quote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daarna ging ie weer volgens mij![]()
Arme studenten fabeltje![]()
![]()
Maarja fullie hoe was ie?![]()
Daarom ben jij El Presidente en ik Shrekquote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste keer dat ie op vakantie ging heeft ie nog gepost vanuit een internet cafe, daarna kwam ie terug en ging ie meteen nog een keer. Daarna heeft hij nog een keer gepost zonder te zeggen waar hij zat, en nu post ie weer. In tegenstelling tot Rib-i's sniperogen, is dat mij niet ontgaan
We moeten een keer een bijnaam inventaris gaan maken, niet meer bij te houden zoquote:Op zondag 3 september 2006 23:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daarom ben jij El Presidente en ik Shrek![]()
Idd, de 1 is goed in stinken, de ander in oplettenquote:Op zondag 3 september 2006 23:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daarom ben jij El Presidente en ik Shrek![]()
http://www.elpresidentemusic.com/quote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, de 1 is goed in stinken, de ander in opletten![]()
Goed dat die stinkerd nu heeft opgeletquote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, de 1 is goed in stinken, de ander in opletten![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed dat die stinkerd nu heeft opgelet![]()
Verkeerde URLquote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.elpresidentemusic.com/
Vind je er japanser uitzien dan ik me herinner
Pwned by my soulmatequote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed dat die stinkerd nu heeft opgelet![]()
Was de halve vakantie ziek (de 2e).. en vandaag ook weerquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkeerde URLDit is mijn weblog
Voeg maar toe aan je favorieten, voor je het weer vergeet
Pitten![]()
![]()
![]()
-edit
quote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Was de halve vakantie ziek (de 2e).. en vandaag ook weer![]()
Symptomen van Pfeiffer, hoop niet dat het ook daadwerkelijk Pfeiffer is. Morgen ff naar de dokter, maar nu eerst maffen
quote:
Trusten Doetsquote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Was de halve vakantie ziek (de 2e).. en vandaag ook weer![]()
Symptomen van Pfeiffer, hoop niet dat het ook daadwerkelijk Pfeiffer is. Morgen ff naar de dokter, maar nu eerst maffen
Wat een aardige manquote:Op zondag 3 september 2006 23:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkeerde URLDit is mijn weblog
Voeg maar toe aan je favorieten, voor je het weer vergeet
quote:Op zondag 3 september 2006 23:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Trusten Doets![]()
/michael pilarzwqiersdcsw
Volgens weeronline s'middags welquote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb het weer gemist, morgen is goed om te rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |