Advocaat heeft Oranje tenminste nog ook mooie wedstrijden laten spelen (Tsjechie, Letland, Zweden - EURO 2004). Bij Van Basten is dat nog niet voorgekomen.quote:
gastquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef BB-King het volgende:
Wat zeurt iedereen toch weer, niet te geloven!
We staan voor, weliswaar kan het spel beter... maar dat telt verder niet.
Luxemburg is nu eenmaal lastig om tegen te spelen, anti-voetbal met counters.
Ik geloof dat Portugal ook met moeite thuis van dit Luxemburg wist te winnen voor het WK.
yup, en Liechtenstein verpulverde Luxemburg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:36 schreef -Wolf- het volgende:
Portugal had moeite met Liechtenstein, niet Luxemburg.
2-2 en 2-1 winst meen ik mij te herinneren.
De wedstrijd is nog niet afgelopen, knul.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef Paran0id het volgende:
[..]
gast![]()
Dit oranje hoort een amateurploeg gewoon op te rollen met 6-0. Zoals elke normale eredivisieclub doet tijdens een voorbereiding van de competitie.
hou op, die partij is net zo slechtquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:38 schreef knnth het volgende:
Hopelijk is de rust op ARD snel voorbij, ik kan dit niet aanzien
Daar gebeurt nog wat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef BigFire het volgende:
[..]
hou op, die partij is net zo slecht
Iemand hier zien applaudiserenquote:
Hmmm, dat is inderdaad wel triest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
yup, en Liechtenstein verpulverde Luxemburg.
Wordt Griekenland nog uitgezonden?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hmmm, dat is inderdaad wel triest.![]()
Maar goed, ik ben dat negatieve gedoe zat.
Lijken net allemaal Feyenoord supporters hier.
Alsof het doelsaldo iets uitmaakt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nederland is lekker bezig voor het doelsaldo op deze manier![]()
Preciers.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hmmm, dat is inderdaad wel triest.![]()
Maar goed, ik ben dat negatieve gedoe zat.
Lijken net allemaal Feyenoord supporters hier.
inderdaad, die poule van NL is echt dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alsof het doelsaldo iets uitmaakt.
Roemenië en Bulgarije zijn net zo slecht als Luxemburg hoor.
Luxemburg heeft geen Chivu's, Mutu's en Berbatov's hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alsof het doelsaldo iets uitmaakt.
Roemenië en Bulgarije zijn net zo slecht als Luxemburg hoor.
Hij werkt zo hardquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:43 schreef -Wolf- het volgende:
goed zo, kuyt op rechts is veeeeeeel beter.
Verhuis jij ook eens lekker naar Luxemburg...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:44 schreef Jajong het volgende:
Dit is de meeste trieste pot voetbal ooit, ik hoop dat Luxemburg wint, oprecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |