Ja, maar wat zou het nu voor anderen wezen als ze weten wat Veronica doet? Van Michael en Linc kan ik het nog begrijpen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:31 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen weet dat veronica bestaat, ze verdedigd(e) zowel michael als linc.
Ik vond Scofield er wat dikkig uitzien, lag het nou aan mij?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van dat hele lichaam is door die tattoo's niets te zien...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vond Scofield er wat dikkig uitzien, lach het nou aan mij?Toen hij die witte "overal" liet zakken... leek zo spekkig ineens allemaal
![]()
![]()
![]()
jawel die werkt toch voor de companyquote:
nee hij werkte voor ecofield. dat is níet the company.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:12 schreef 2609 het volgende:
[..]
jawel die werkt toch voor de company
weet ik veel ik zeg ook maar watquote:Op maandag 25 september 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee hij werkte voor ecofield. dat is níet the company.
Ja inderdaad, ik vind het erg duur. Wacht wel even, over een tijdje heb je em voor de helft.quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef PLAE@ het volgende:wat een onzin nu 80 daarvoor betalen.
Die Amaury is toch zooo leuk.quote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Hmm ik heb de laatste aflevering alsnog gemist, ik ga nu gewoon alles downloaden, en op PC kijken, ben ik over een paar dagen al in S2
Leuk interview:
http://www.youtube.com/watch?v=dlBe0Uf8Tj0&mode=related&search=
Ja, lekker interview als ze beelden laten zien van aflveringen waar wij nog niet zijn...quote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Hmm ik heb de laatste aflevering alsnog gemist, ik ga nu gewoon alles downloaden, en op PC kijken, ben ik over een paar dagen al in S2
Leuk interview:
http://www.youtube.com/watch?v=dlBe0Uf8Tj0&mode=related&search=
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
kut weer vergeten....
22 is echt een kutaflevering, vanaf drie seiz 2 wordt het weer tofquote:Op woensdag 27 september 2006 03:16 schreef no1uknow het volgende:
GATVERDAMME wat spannend.
Net 21 gekeken.
Nu ga ik slapen
Morgen 22 kijken.
Slaapze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |