ja moddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:00 schreef Aurelianus het volgende:
Ja, want B&H verdient een capabel persoon als welkominspace.
Ja, en je hebt mijn zegen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
je weet dat ik welkominspace ben he?
Je wist dat iedereen dat ging stemmenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die wilde ik wel toevoegen maar vond ik flauw
yupquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je wist dat iedereen dat ging stemmen![]()
het gaat al iets beterquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef eQuaL het volgende:
16 x tegen, 5 x voor
gaat je niet zo goed af mam![]()
het was niet mijn bedoelingquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:42 schreef Echo99 het volgende:
Is dit trouwens het zaterdag avond bagger topic of moet ik die nog openen?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het was niet mijn bedoeling
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beterschap jongen!niet meer
Ligt heerlijk te snurken...quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoe is het nou met mij kleinkind?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wakker maken in jochem mijyer stijl
vervang het door poepen en jankenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Hij kan nog niet strijken en schoonmaken![]()
en houd hem tot zijn negende bij strijkijzers uit de buurt als je wil dat hij geen brandwonden oplooptquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:58 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Hij kan nog niet strijken en schoonmaken![]()
Daar is dan wel weer erg goed in... Helaas...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vervang het door poepen en janken
dus?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eh ts ik wil je niet uit de droom helpen hoor, maar mijn moeder zit hiero tv te kijken.
Dank voor de tip. Hij heeft wel een eigen zippo. Vind je dat wel verantwoord?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en houd hem tot zijn negende bij strijkijzers uit de buurt als je wil dat hij geen brandwonden oploopt
serieus
Hoi OppokazziPquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus ben je mijn moeder niet. je hebt een fobo bericht.
alsje ik heb er nog steeds littekens van.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Hij heeft wel een eigen zippo. Vind je dat wel verantwoord?
Dude, dat is een benzineaansteker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
alsje ik heb er nog steeds littekens van.....![]()
en WTF is een zippo?
o zo'n dingquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dude, dat is een benzineaansteker.
Maar aangezien je vorige post serieus was, was dat geen leuk grapje.
oh, stel nou dat yvonne mij op het oog heeft om aan te stellen als nieuwe mod op onz, hoe zou jij je daar onder voelen?quote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef NJ het volgende:
Ik mis de optie "Sodetiefstraal op met je kutpoll", daarom heb ik maar op "nee" gestemd.
Iddquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:33 schreef mstx het volgende:
Al was je de laatste kutuser op deze aardbol.
o zielig, je merkt gelijk dat jij dat al was... *zucht* weer een...quote:
Kneuzen die geen PI's gebruiken moet ik niet op ONZ.quote:Op zondag 3 september 2006 15:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
oh, stel nou dat yvonne mij op het oog heeft om aan te stellen als nieuwe mod op onz, hoe zou jij je daar onder voelen?
zo blij?quote:Op zondag 3 september 2006 16:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Kneuzen die geen PI's gebruiken moet ik niet op ONZ.
Nu nog volhouden en dan kan het wat worden.quote:
Ik verleid yvonne gewoon nogmaals en dan wordt ik modquote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Nu nog volhouden en dan kan het wat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |