quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:35 schreef ne0n het volgende:
of de optie: alles?
Boeiuhhhhh !!quote:
Dit is waardevolle informatie man.quote:
je klikte in het "dames" deel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef TheYoung1 het volgende:
oeps
Ben ik nou een slechte jongen....?quote:
Wie zegt dat danquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef jeroen25 het volgende:
Zuigen doe je niet met je tong.
Niemand.quote:
Een meid naar mn hart......quote:Op zondag 3 september 2006 01:03 schreef little_pussy het volgende:
Doe mij maar een clitje, beter dan een oor of ballen
Maar een keus tussen een lul of een clitje is al weer moeilijker![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 13:15 schreef GewoneMan het volgende:
ik wil alles uit de catagorie vrouwelijke lichaamsdelen dus kan niet stemmen![]()
allemaal maar als ik dan echt moet kiezen... tepels of clitquote:
het is maar een poll, denk om je hartquote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
allemaal maar als ik dan echt moet kiezen... tepels of clit![]()
ligt ook een beetje aan de vrouw...
quote:Op zondag 3 september 2006 16:24 schreef Arjan662 het volgende:
[..]
het is maar een poll, denk om je hart
![]()
Preuts meisje ben jijquote:Op zondag 3 september 2006 17:00 schreef Jump-jump-hijg-dood het volgende:
hmmm... ik mis de optie: niks, of anders dumpe
is da oowk goe?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
Oren...![]()
Geef mij maar een lekker clitje om op te sabbelen!![]()
Qua gevoel doet het niet veel nee, maar het is zeker wel geil hoorquote:Op maandag 4 september 2006 20:41 schreef Sessy het volgende:
Tepels zuigen is geiler alleen jammer dat t niks voor de man doet meestal en daardoor dus die geilheid van hem geil maken mist.
Hetzelfde geldt voor de mannenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:28 schreef Alt12 het volgende:
Gentlemen, een kleine tip: vergeet de vrouwelijke oren niet!! Die zijn zoooooo gevoelig...![]()
Wist daar het bestaan niet van tot mijn huidige vriend en ben verslaafd, echt waar!
Voor geen kans.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:28 schreef Alt12 het volgende:
Gentlemen, een kleine tip: vergeet de vrouwelijke oren niet!! Die zijn zoooooo gevoelig...![]()
Wist daar het bestaan niet van tot mijn huidige vriend en ben verslaafd, echt waar!
Je snapt de vraagstelling niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:56 schreef Ripley het volgende:
Het gaat er toch niet om waar jij het liefste zuigt/likt, maar om waar de ander het liefst gezogen/gelikt wordt?
Nou ja, bij mij geldt dat ik het liefste daar mijn mond plant waar ie het meest gewaardeerd wordt door mijn partner.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Je snapt de vraagstelling niet?
Het gaat om jou favo!! wat je het leukste vindt om te doen.
Tis uitteraard wel handig dat je partner der minimaal van gedient is! Maar dat was niet de vraag.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij geldt dat ik het liefste daar mijn mond plant waar ie het meest gewaardeerd wordt door mijn partner.
Ik ben vrijgezel op het momentquote:Op woensdag 6 september 2006 10:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En waar is dat dan? Of weet je dat zelf ook niet?
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel op het moment
En ik denk niet dat mijn ex het waardeert als ik zijn favoriete plekjes op het forum pleur.![]()
Ja, en dat vind ik dus een ontzettend onzinvraag. Je moet wel een ontzettende oorlelfetish hebben wil je per se aan die lel willen sabbelen. Voor mij geldt dus echt dat de voorkeur uitgaat naar de plaats waar het meeste rendement in zit, namelijk de plaats waar de ander het liefst oraal betast wordt. Dat is dus bij de ene man anders dan bij de andere.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:19 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus wordt het nu een stuk makkeljiker om de vraag te beantwoorden.
Wel "onderdeel" vindt JIJ het leukste om op te zuigen?
Mag kritiek op de vraagstelling niet of zo?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:33 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij krijgt zoon idee dat sommige users het gewoon fucking express niet willen snappen.![]()
Zeg paard, heb jij ook zo'n grote hengstenlul meegekregen, aangezien je inquote:Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Voor geen kans.
Ik heb helemaal niks met menselijke oren.
Qua design en gewoon alles.
Juist meer iets heel anti.
Niemand komt aan die van mij en ik ga al helemaal niet met mijn vingers laat staan tong aan die van mijn girl zitten.
(Die van dieren dan weer wel, voornamelijk die van paarden betreft het visueele aspect, maar kom ik verders ook niet aan!)
Forget oren...
Ik mis de nek als optie in deze poll.
Daar heb ik tot nu toe alle girls gek mee weten te krijgen!![]()
Zoals eerder gezegd is gaat het hier niet om de man maar om jou... heb je echt geen eigen voorkeur?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dus een ontzettend onzinvraag. Je moet wel een ontzettende oorlelfetish hebben wil je per se aan die lel willen sabbelen. Voor mij geldt dus echt dat de voorkeur uitgaat naar de plaats waar het meeste rendement in zit, namelijk de plaats waar de ander het liefst oraal betast wordt. Dat is dus bij de ene man anders dan bij de andere.
Ze wil het gewoon niet snappen.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:30 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is gaat het hier niet om de man maar om jou... heb je echt geen eigen voorkeur?
in mijn eigen topics??quote:Op woensdag 6 september 2006 12:49 schreef het.ismij het volgende:
t valt me wel op dat we wel vrij op 1 lijn liggen in de meeste topics.kep zoon idee dat je me stalkt?
![]()
worth a try!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:22 schreef DaMook het volgende:
De oorlelDaar worden ze het geilst van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |