Bulemia tegen Anorexia.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Beter dan kleine Sneijder toch.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Beter dan kleine Sneijder toch.
Bij de snackbar vanavond aardig watquote:Op zondag 3 september 2006 02:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel heeft theo er erin geschoten?
Sorry, maar deze woordkeuze verdient een quotequote:Op zondag 3 september 2006 02:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Theo hier in het bijzonder af te vallen
die is evilquote:Op zondag 3 september 2006 02:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry, maar deze woordkeuze verdient een quote.
Ik had het niet eens door toen ik het typte.quote:Op zondag 3 september 2006 02:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry, maar deze woordkeuze verdient een quote.
Een geniale woordvirtuoos is opgestaan, amen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door toen ik het typte.![]()
Inderdaad, leuke speler voor een subtopper, maar meer ook niet. Het is ronduit belachelijk om hem te selecteren en spelers als Van Bommel, Seedorf, Davids en (zelfs) Zenden thuis te laten.quote:Op zondag 3 september 2006 12:05 schreef Apekoek het volgende:
theo = amateur, lekker als hij straks met het EK tegen over spelers als Malouda, Lampard, Ballack, Gerrard, Zambrotta komt te staan...
Voor NL elftal niet waardig dus
inderdaad zelfs liever zenden of van der meyden zelfs.quote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, leuke speler voor een subtopper, maar meer ook niet. Het is ronduit belachelijk om hem te selecteren en spelers als Van Bommel, Seedorf, Davids en (zelfs) Zenden thuis te laten.
het hele leven is relatief..quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Dik is zo relatief he...
Natuurlijk kun je hem niet de schuld van de wanprestatie van gisteren geven; je kunt immers moeilijk verwachten dat hij de bondscoach op z'n fout wijst door een selectie te weigeren.quote:Op zondag 3 september 2006 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Op die paar ballen die van zijn voet af sprongen na, kan ik Theo nergens de schuld van geven. Dat Oranje gisteren lamlendig speelde had meer met andere factoren te maken.
Haha ja die 2 kilo die zware botten met zich meebrengen, maken het verschil.quote:Op zondag 3 september 2006 15:21 schreef kriele het volgende:
Hij heeft gewoon groffe botten.
Hij legde wel wat mooie passes over de verdediging, maar vaak wachtte hij daar te lang mee, zodat het vaak buitenspel was. Verder heeft hij niks toegevoegd, is niet goed in de kleine ruimtes, slechte balaannames, en verdedigend is het ook geen wonder. Niet weer oproepen wat mij betreft.quote:Op maandag 4 september 2006 02:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Niks mis met de voetballer Jansen, ik vond hem tegen Luxemburg helemaal niet zo slecht spelen eigenlijk.
Nou Martin Drent en Henk Vos nog oproepen, heb je straks een echt kroegenelftalquote:Op maandag 4 september 2006 09:30 schreef Maikalo het volgende:
Ach, van Basten wil gewoon zijn elftal wat meer 'body' geven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |