Het mag wel weer nadat BB bekend heeft gemaakt wie er genomineerd zijn...dat zou theoretisch al een half uur na het nomineren kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:13 schreef Marrije het volgende:
Morgen nomineren![]()
Wel jammer dat ze er na het stemmen niet over mogen praten, gemiste kans op rellen.
Ja, theoretisch wel inderdaadquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het mag wel weer nadat BB bekend heeft gemaakt wie er genomineerd zijn...dat zou theoretisch al een half uur na het nomineren kunnen zijn.
ik vrees dat dit het hoogtepunt van de avond was wat BB betreftquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef BBoon het volgende:
Nou wat een spanning weer voor de zaterdagavond hahaha....
Waar blijft dat hoerenfeest nou....
Ben bang van wel.... Ga maar een goeie film opzetten vanavond.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ik vrees dat dit het hoogtepunt van de avond was wat BB betreft![]()
Ze kunnen ze openlijk laten nomineren oid terwijl ze in de live uitzending te zien zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:15 schreef ThaSandman het volgende:
Zo'n live nominatie als vorig jaar zal er wel niet inzitten nu er geen contact is met de buitenwereld.
ja, die telefoon zal ook wel niet gaan... Dus dit was alle actiequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ik voel een rel aankomen. . .quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zou er maandag toch iemand weg moeten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef miraculeus het volgende:
waarom moeten die koffers eigenlijk ingeleverd worden?
Marliesquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
zou er maandag toch iemand weg moeten?![]()
Dat de boel opgeruimd isquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:16 schreef miraculeus het volgende:
waarom moeten die koffers eigenlijk ingeleverd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |