Tuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Wij proberen er altijd met een man of 10, 1 marokaan uit te pikken en die helemaal het licht uit zijn ogen te slaan.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Wij proberen er altijd met een man of 10, 1 marokaan uit te pikken en die helemaal het licht uit zijn ogen te slaan.
Nou in deze uithoek van NL heb ik dat vaak genoeg gezien. Iets beter verdeeld, maar het is iig precies het omgekeerde van het infantiele stukje tekstquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Onzin zelfs in twente gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:58 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nou in deze uithoek van NL heb ik dat vaak genoeg gezien. Iets beter verdeeld, maar het is iig precies het omgekeerde van het infantiele stukje tekst![]()
had ik nou ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef menininha het volgende:
Goeie column!![]()
Alleen zie ik nu overal zwarte strepen
Ik dacht al dat het aan me ogen lagquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef menininha het volgende:
Goeie column!![]()
Alleen zie ik nu overal zwarte strepen door die zwarte achtergrond
Hou je eens aan de nederlandse waarden en normen jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Hij heeft volledig gelijk. Daarom is Nederland ook een beschaafd land, en leeft Marokko nog in de 17e eeuw.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:00 schreef djenneke het volgende:
Hij heeft anders wel een beetje gelijk.
Als je netjes aan de kant staan wachten, of erger, doorlopen bij het zien van geweld/epileptischeaanval/ongeluk beschaafd wilt noemen. Ja, dan zijn wij een zeer beschaafd land.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hij heeft volledig gelijk. Daarom is Nederland ook een beschaafd land, en leeft Marokko nog in de 17e eeuw.
Nederlanders zijn gewoon slimmer, ze willen geen strafblad hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je netjes aan de kant staan wachten, of erger, doorlopen bij het zien van geweld/epileptischeaanval/ongeluk beschaafd wilt noemen. Ja, dan zijn wij een zeer beschaafd land.
Zo kun je het ook noemen, ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:09 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon slimmer, ze willen geen strafblad hebben.
Heb je het weleens meegemaakt, een gevecht van 40 tegen 1? Of 4 tegen 1? Dat je in de stad loopt, degene waarmee je bent kennelijk verkeerd keek en dat diegene 2 tellen later opeens omsingeld is? Wat deed jij toen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je netjes aan de kant staan wachten, of erger, doorlopen bij het zien van geweld/epileptischeaanval/ongeluk beschaafd wilt noemen. Ja, dan zijn wij een zeer beschaafd land.
Ik ben gewoon een laffe Nederlander, net als bijna iedereen in dit land.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb je het weleens meegemaakt, een gevecht van 40 tegen 1? Of 4 tegen 1? Dat je in de stad loopt, degene waarmee je bent kennelijk verkeerd keek en dat diegene 2 tellen later opeens omsingeld is? Wat deed jij toen?
Doorlopen bij een ongeluk of epileptische aanval is wel even wat anders.
En stel nou dat alle blanke Nederlanders erboven op duiken omdat er een landgenoot wordt aangevallen. Wat zou je dan doen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een laffe Nederlander, net als bijna iedereen in dit land.
de politie bellenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En stel nou dat alle blanke Nederlanders erboven op duiken omdat er een landgenoot wordt aangevallen. Wat zou je dan doen?
allemaal. zonder uitzondering.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
Marokkanen zijn goede mensen
Helpen hoe dan ook, laat niemand de me dierbaar is zomaar slaan... Dan maar zelf ook een pak slaag krijgen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb je het weleens meegemaakt, een gevecht van 40 tegen 1? Of 4 tegen 1? Dat je in de stad loopt, degene waarmee je bent kennelijk verkeerd keek en dat diegene 2 tellen later opeens omsingeld is? Wat deed jij toen?
Doorlopen bij een ongeluk of epileptische aanval is wel even wat anders.
Ja, alle mensen van de hele wereld zijn erg goed, behalve de slechteriken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
jawel Marokkanen zijn erg goed behalve de slechterikken
Rot op je met je kut marokkanenquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:35 schreef Sala-adin het volgende:
een kleine column van salahedinne
hij is echt goed![]()
![]()
http://www.maghrebia.nl/magazine/columns/salahedinne/
Nee joh moet je inderdaad niet doen, mischien willen ze wel praten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef droks het volgende:
Echt weer een Marokkaan hè, meteen gaan meevechten ipv proberen het probleem op te lossen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |