quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:36 schreef jagertje-uut-grunn het volgende:
m'n vriendin wil een keer een trio met een andere man er bij en ze wil ook dat ik daar sex mee ga hebben voor ik aan een V-V-M trio kan met haar. zijn er anderen die hier ervaring mee hebben?
wel gebruikt ze vaak een voorbind dildo bij mij, dat is lekker maar een andere man zie ik zo nog niet zitten, of valt het wel mee?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:40 schreef dfens het volgende:
Afgelopen week waren we op vakantie. In het zwembad zag mijn vrouw een ontzettend lekkere vent. Ze zaten een beetje te flirten.
Mijn vrouw keek me aan van![]()
![]()
![]()
Ik zei: doe maar wat je wilt.
Later heeft ze hem gepijpt in het kleedhokjeEn ' s avonds zijn die vent en zijn vriendin in ons huisje op uhhh bezoek geweest.
Lang leve vakantie!
Waarom plaats jij iets als dit niet gewoon in FB, maar hier?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Waarom sluit je de lopende discussie en ga je verder in je eigen nieuwe? Beetje vreemd.
je laat je toch niet op die manier forceren tot een triootje? Je doet toch wat je zelf wil, dit is gewoon chantage hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:31 schreef NanKing het volgende:
De laatste vragen/ervaringen:
[..]
jagertje-uut-grunn
---verhaal---
[..]
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
MMV wel eens geprobeerd, maar vond ik niks
MVV lijkt me nog wel eens wat
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:00 schreef laforest het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben het recent besproken en wij willen graag veel aan mmv mmmv mmmmv gaan doen. Lijkt ons super.
Geen ervaring overigens
wat nou bah? Voor een man ja, voor een vrouw nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:03 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Bah, ondergespoten worden door 4 mannen.
De V staat voor vrouw, niet voor varkenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
MMV en VVM gedaan en vind ze allemaal boeiend
Het zit je echt dwars hequote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
De V staat voor vrouw, niet voor varken
Neuh hoor, niet echt, ik hoef maar 1x m'n shirtje op te tillen voor de camera en ik heb weer half fok! achter me aanquote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars he
Meiden met korte rokken :0
Wat robina zegtquote:Op donderdag 7 september 2006 15:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Neuh hoor, niet echt, ik hoef maar 1x m'n shirtje op te tillen voor de camera en ik heb weer half fok! achter me aan
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:03 schreef robina het volgende:
je zet jezelf een beetje voor schut kiteless....
quote:Op zondag 10 september 2006 23:11 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik vind triootjes heel erg leuk hoor, vooral vvm of vvv. mmv heb ik ook gedaan jààààren geleden. En ja mmm kan ik niet hè. Hahaha.
Ik vind trios echt heerlijk je kunt dingen doen met elkaar die je anders nooit doet en dat maakt het allemaal erg geil. Oeww
Maar, vind je vriendin dat wel goed, als je dat doet terwijl je een relatie met d'r hebtquote:Op maandag 25 september 2006 15:56 schreef EdPowers het volgende:
Ik wil zelf dolgraag een MVM, maar dan niet met mijn eigen vriendin (aangezien ik verwacht daar te jaloers voor te zijn), maar met een ander koppeltje. Het lijkt me geweldig om de vriendin/vrouw van een andere man te neuken terwijl hij toekijkt!
IN NAGASAKI~!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:03 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Bah, ondergespoten worden door 4 mannen.
Hij wordt gechanteerd alvorens hij met 2 vrouwen magquote:Op zondag 26 november 2006 07:14 schreef fatsoensrukkert het volgende:
[i][Op zaterdag 2 september 2006 14:36 schreef jagertje-uut-grunn het volgende:
m'n vriendin wil een keer een trio met een andere man er bij en ze wil ook dat ik daar sex mee ga hebben voor ik aan een V-V-M trio kan met haar. [/i]
LOGICA???
Darn!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef NanKing het volgende:
Oh ja nog iets, ik opende dit topic niet voor mezelf maar om het iets vloeiender te laten lopen.
Iddquote:Op zondag 3 december 2006 21:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij wordt gechanteerd alvorens hij met 2 vrouwen mag
(er zit boven elke post een 'Quote knopje'
Nou, Moche, dat hoeft echt niet hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Neuh hoor, niet echt, ik hoef maar 1x m'n shirtje op te tillen voor de camera en ik heb weer half fok! achter me aan
Nee man, was in gesprekquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef bluebit het volgende:
ik heb het hier laatst met mijn vriendin over gehad, an sich staan we er allebei open voor maar dan zouden we gebruik willen maken van een "call girl". iemand hier ervaring mee en tips?
thanks!!
Maar ook voor homo's en lesbiënnes is de derde partij een bedreiging. Of je er beiden van kunt genieten heeft er niets mee te maken, of je allebei liefde en seks gescheiden kunt houden heeft er wel mee te maken. Ook homo's of lesbi's zijn jaloers.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef der_weiss het volgende:
Op zich, als je homo/lesbi bent is het veel eenvoudiger om een trio te doen, lijkt me. Ik bedoel, ik sta mijn vriendin echt niet toe iets met een andere man te doen, en zij staat mij ook niet toe iets te doen met een andere vrouw, dus dan houdt het op. En een oogje dichtknijpen voor het genot van de ander gaat ook niet gebeuren. Maar als je nou homo/lesbi bent, kun je allebei genieten van die derde persoon die erbij is. Dus, ik ben toch wel een beetje jaloers op deze groep mensen
(Maar niet genoeg om .. nouja.)
Waarom vond je de MMV niks?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
MMV wel eens geprobeerd, maar vond ik niks
MVV lijkt me nog wel eens wat
MMV en MVM is hetzlefde hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 14:12 schreef NEGERZOEN het volgende:
Heb zowel ervaring met MVM als VMV....
Beiden erg geil!
VMV was heel spontaan, zonder de bedoeling. Kreeg visite en voor ik het weet werd ik uitgekleed door de dames.
MVM ging ik met een maat op bezoek bij een vriendin. Ik zat met haar op de bank en zij ging me strelen. Later werd dat pijpen en hij zat te kijken. Toen vroeg ze of hij niet mee wilde doen.
Ben nu alleen op zoek naar een geil stel om een MMV of MVM te gaan doen.
Niet altijd.quote:
en daarna ontspanning.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef dfens het volgende:
Toch is sex met een andere vrouw een keer, erg lekker. Als je al jarenlang dezelfde partner hebt, nou, dan is tongzoenen met een nieuw iemand al supergeil. De eerste keer sex helemaal. Dat zorgt voor een enorme spanning!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:06 schreef RandomReader het volgende:
Het is best apart...
Een jaar geleden ofzo zat ik op de laptop van mijn vriendin te klooien, toen kwam ik wat vakantiefotos tegen van haar. Zo ook een foto van haar beste vriendin met slechts een string aan. Opzich best een leuk gezicht al zeg ik het zelf! Het is een hele knappe meid, die ik zelf ook al wat jaartjes ken. Ik ben naarmate de tijd vorderde er steeds meer over gaan denken om misschien eens te vragen of mijn vriendin een trio zou willen. Dus ik heel voorzichtig vragen of zijn wel eens fantaseerde over sex met een andere dame, en daar antwoorde zij positief op. Toen vroeg ze uiteraard waarover ik dan fantaseerde, en ik antwoorde dat het mij leuk leek om een keer een trio te hebben met haar beste vriendin erbij.
Een maand later waren we met z'n 3en uit in Amsterdam, en hebben we flink wat gedronken. We hadden eerst beloofd de vriendin naar huis te bregen, maar aangezien het al wat later was boden wij haar aan om met ons naar huis te komen. Zo gezegd, zo gedaan. Wij kwamen thuis aan en plofden gelijk neer op bed. Het was vrij apart, want we begonnen een beetje te praten over relaties etc, en opeens zegt mijn vriendin "Goh *RandomReader*, weetje nog waar we het laatst over hadden?" Dus die vriendin was gelijk erg nieuwsgierig...
Van het een kwam het ander... We hebben uiteindelijk heerlijke sex gehad met zijn drieën, en ik hoop echt dat het nogmaals zal gebeuren.
Mijn vraag aan jullie is:
- Hebben jullie ervaring met dit soort situaties, en zo ja hoe gaan jullie ermee om?
De laatste tijd fantaseer ik over nog wel meer vriendinnen van haar, terwijl we verder een prima relatie hebben samen. Zij vindt het ook heel leuk om eens wat "anders" te doen, namelijk met een meisje van alles uitproberen.
Deel jullie ervaringen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
lijkt me wel leuk en spannend.. maar mn vriendin vindt het niks, en het lijkt me ook best gek om dan die vriendin weer gewoon gedag te zeggen zegmaar.. weetniet vind seks toch iets tussen ons beide. Maar ik sta open voor alles..
Weet niet of ik de link hier mag plaatsen maar er is een site 100% fakervrij waar veel vrijgezelle bimeiden en stellen komen. Je kan je enkel aanmelden als je een webcam heb.....Ik heb er in ieder geval goeie ervaringen mee en vooral de videochat is onwijs gezellig daarquote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef 911GT2 het volgende:
Mijn vriendin zegt dat ze dit ook wel zou willen, alleen stelt ze een aantal randvoorwaarden:
1. Het moet iemand zijn die we niet zomaar meer tegenkomen
2. Mijn vriendin moet haar kiezen, en niet ik...
3. Het helpt als ze niet helemaal nuchter is.
Nou was mijn plan om een soort date te plannen, en te zorgen dat iemand haar versierd, de vraag is alleen waar haal je iemand vandaan die dat wil zonder meteen allemaal van die ranzige datingsites af te struinen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet of ik de link hier mag plaatsen maar er is een site 100% fakervrij waar veel vrijgezelle bimeiden en stellen komen. Je kan je enkel aanmelden als je een webcam heb.....Ik heb er in ieder geval goeie ervaringen mee en vooral de videochat is onwijs gezellig daarJa leuk, maar dan moet ik me daar op aanmelden en meestal akn dat op die sites alleen als je vriendin voor de cam gaat zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik verwijderd.. Is hier geen dating site..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:42 schreef commander het volgende:
waar is mijn post naartoe?
hier ben ik, nu moet je nog een vriendinnetje vragen en dan kan het feest beginnen, stuur de plaats en datum maar via PMquote:Op maandag 30 april 2007 04:51 schreef fraubitch het volgende:
ik wil nog altijd beide proberen (vvm en mmv)
maar nog nooit de kans toe gehad!
Wat een luxeprobleemquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:41 schreef SadKingBilly het volgende:
VVM, VVVM
Drie is inderdaad teveel, dan kom je gewoon handen en voeten (en andere dingen) tekort.
Gelukkig was een van die drie na een flinke wip zo moe (het leek wel een man) dat ze ging slapen. Nog twee over.
Ik heb het zaakje nog nooit zo rauw gehad als na die week. Heeft nog dagen zeer gedaan..
Genoeg positieve reacties hierquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ook ervaringen met mvv-mmv-mvmv-mvvv
Ben zelf ook admin op een 100% fakervrije site voor voornamelijk bimeiden en stellen op zoek naar bimeiden of stellen
Heb je hier zelf ook wat negatieve ervaringen mee waardoor je tot deze conclusie bent gekomen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Je moet ALTIJD je eigen partner meer aandacht geven dan de meespelende partij.
ALTIJD.
Geen discussie over mogelijk, ook al zie je die ander maar 1 keer.
dat soort dingen doen me denken aan dat we aandacht nodig hebben, net zoals bij dieren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:22 schreef Uitzondering het volgende:
mijn topic werd gesloten met een verwijzing naar deze..
waarin Isabeau het volgende meldde als antwoord:
[..]
Heb je hier zelf ook wat negatieve ervaringen mee waardoor je tot deze conclusie bent gekomen?
Op zich als je het zo resoluut stelt, kan ik me er wel in vinden...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:16 schreef lord_sylus het volgende:
ben onlangs in een mvmv terecht gekomen met mijn vriendin, is wel leuk om je vrouw te zien neuken met een andere man, heeft ze ook enorm opgewonden toen ze mij die andere vrouw zag pakken.
binnen 2 weken gaan we nogeens doen en dan gaan we mmv en vvm doen met een koppel terwijl de 4de toekijkt (ombeurt) hebben er een heel avond rond gepland. lijkt me wel tof, aangezien de andere koppel haar beste vriendin is.....
Het lijkt mij wel geil (en triootje dan)quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:08 schreef LasTeR het volgende:
Ik zie het nog steeds echt niet voor me dat iemand anders mijn vriendin zou neuken, lijkt me totaal niet geil. Ook een andere vrouw erbij, het is voor mij niet nodig. Ik heb mijn handen al vol aan mijn vriendin.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:08 schreef LasTeR het volgende:
Ik zie het nog steeds echt niet voor me dat iemand anders mijn vriendin zou neuken, lijkt me totaal niet geil. Ook een andere vrouw erbij, het is voor mij niet nodig. Ik heb mijn handen al vol aan mijn vriendin.
Liv a littlequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef RR-Phantom het volgende:
[..]
helemaal mee eens !! ik zou veel te jaloers worden als ik iemand anders met mijn vriendin bezig zou zien!!
nee niks voor mij
Ik leef genoeg, ook tijdens de sex hoor.quote:
Bwa alles heeft z'n charmes zeker maar ik zou het niet afbreken voordat je het eens hebt geprobeertquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik leef genoeg, ook tijdens de sex hoor.Wij hebben er gewoon geen derden bij nodig. Zelfs zou ik wel met een ander meisje kunnen sexen zonder schuldgevoel (al eens gebeurd
) maar goed, niet tegelijk.
Ik ook, interessequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:04 schreef maaike1987 het volgende:
Wel eens dat twee mannen tegelijk aan me zaten.. maar niet echt seks gehad..
heb trouwens dan ook liever een trio met 2 vrouwen![]()
En al nen date te pakken voor ne trio?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:27 schreef vroutje het volgende:
@ maaike1987
t lukt me niet om je terug te pm-en (systeemfout?)
mail me anders even je e-mailadres.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |