Niet altijd.quote:
en daarna ontspanning.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef dfens het volgende:
Toch is sex met een andere vrouw een keer, erg lekker. Als je al jarenlang dezelfde partner hebt, nou, dan is tongzoenen met een nieuw iemand al supergeil. De eerste keer sex helemaal. Dat zorgt voor een enorme spanning!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:06 schreef RandomReader het volgende:
Het is best apart...
Een jaar geleden ofzo zat ik op de laptop van mijn vriendin te klooien, toen kwam ik wat vakantiefotos tegen van haar. Zo ook een foto van haar beste vriendin met slechts een string aan. Opzich best een leuk gezicht al zeg ik het zelf! Het is een hele knappe meid, die ik zelf ook al wat jaartjes ken. Ik ben naarmate de tijd vorderde er steeds meer over gaan denken om misschien eens te vragen of mijn vriendin een trio zou willen. Dus ik heel voorzichtig vragen of zijn wel eens fantaseerde over sex met een andere dame, en daar antwoorde zij positief op. Toen vroeg ze uiteraard waarover ik dan fantaseerde, en ik antwoorde dat het mij leuk leek om een keer een trio te hebben met haar beste vriendin erbij.
Een maand later waren we met z'n 3en uit in Amsterdam, en hebben we flink wat gedronken. We hadden eerst beloofd de vriendin naar huis te bregen, maar aangezien het al wat later was boden wij haar aan om met ons naar huis te komen. Zo gezegd, zo gedaan. Wij kwamen thuis aan en plofden gelijk neer op bed. Het was vrij apart, want we begonnen een beetje te praten over relaties etc, en opeens zegt mijn vriendin "Goh *RandomReader*, weetje nog waar we het laatst over hadden?" Dus die vriendin was gelijk erg nieuwsgierig...
Van het een kwam het ander... We hebben uiteindelijk heerlijke sex gehad met zijn drieën, en ik hoop echt dat het nogmaals zal gebeuren.
Mijn vraag aan jullie is:
- Hebben jullie ervaring met dit soort situaties, en zo ja hoe gaan jullie ermee om?
De laatste tijd fantaseer ik over nog wel meer vriendinnen van haar, terwijl we verder een prima relatie hebben samen. Zij vindt het ook heel leuk om eens wat "anders" te doen, namelijk met een meisje van alles uitproberen.
Deel jullie ervaringen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
lijkt me wel leuk en spannend.. maar mn vriendin vindt het niks, en het lijkt me ook best gek om dan die vriendin weer gewoon gedag te zeggen zegmaar.. weetniet vind seks toch iets tussen ons beide. Maar ik sta open voor alles..
Weet niet of ik de link hier mag plaatsen maar er is een site 100% fakervrij waar veel vrijgezelle bimeiden en stellen komen. Je kan je enkel aanmelden als je een webcam heb.....Ik heb er in ieder geval goeie ervaringen mee en vooral de videochat is onwijs gezellig daarquote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef 911GT2 het volgende:
Mijn vriendin zegt dat ze dit ook wel zou willen, alleen stelt ze een aantal randvoorwaarden:
1. Het moet iemand zijn die we niet zomaar meer tegenkomen
2. Mijn vriendin moet haar kiezen, en niet ik...
3. Het helpt als ze niet helemaal nuchter is.
Nou was mijn plan om een soort date te plannen, en te zorgen dat iemand haar versierd, de vraag is alleen waar haal je iemand vandaan die dat wil zonder meteen allemaal van die ranzige datingsites af te struinen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet of ik de link hier mag plaatsen maar er is een site 100% fakervrij waar veel vrijgezelle bimeiden en stellen komen. Je kan je enkel aanmelden als je een webcam heb.....Ik heb er in ieder geval goeie ervaringen mee en vooral de videochat is onwijs gezellig daarJa leuk, maar dan moet ik me daar op aanmelden en meestal akn dat op die sites alleen als je vriendin voor de cam gaat zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik verwijderd.. Is hier geen dating site..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:42 schreef commander het volgende:
waar is mijn post naartoe?
hier ben ik, nu moet je nog een vriendinnetje vragen en dan kan het feest beginnen, stuur de plaats en datum maar via PMquote:Op maandag 30 april 2007 04:51 schreef fraubitch het volgende:
ik wil nog altijd beide proberen (vvm en mmv)
maar nog nooit de kans toe gehad!
Wat een luxeprobleemquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:41 schreef SadKingBilly het volgende:
VVM, VVVM
Drie is inderdaad teveel, dan kom je gewoon handen en voeten (en andere dingen) tekort.
Gelukkig was een van die drie na een flinke wip zo moe (het leek wel een man) dat ze ging slapen. Nog twee over.
Ik heb het zaakje nog nooit zo rauw gehad als na die week. Heeft nog dagen zeer gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |