Bada gaat ons voortaan helpen met de voetbaltoto invullen!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Badabingea het volgende:
't zal wel 0-1 worden ofzo.
Dan moeten we Harry maar terug kopenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef slaapkamermug het volgende:
Hoelang gaat Huntelaar zijn dip nog duren?
Hij heeft wel erg veel krediet daar in Amsterdam of niet?![]()
With pleasurequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Bada gaat ons voortaan helpen met de voetbaltoto invullen!!!!.
6 wedstrijden is de max.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef slaapkamermug het volgende:
We hebben alle vertrouwen in hem.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef slaapkamermug het volgende:
Hoe je het ook went of keert, we zijn gewoon 2.5 miljoen rijker dan woensdag bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef jojomen4 het volgende:
2.5 miljoen rijker?Als je 5 miljoen voor een speler betaald en na 1.5 jaar verkoop je hem voor 2.5 miljoen.. dan zie ik niet echt waar jullie rijker van worden? Beetje dom rekenwerk is door de TS verricht!
![]()
Staat er 2.5 miljoen winst gemaakt? Nee volgens mij niet hequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef jojomen4 het volgende:
2.5 miljoen rijker?Als je 5 miljoen voor een speler betaald en na 1.5 jaar verkoop je hem voor 2.5 miljoen.. dan zie ik niet echt waar jullie rijker van worden? Beetje dom rekenwerk is door de TS verricht!
![]()
Die zogenaamde dip van Huntelaar komt m'n strot uit onderhand.. Die jongen kreeg ook vanavond geen enkele bruikbare bal, en zijn topkwaliteit is toch echt het scoren en niet als aanspeelpunt fungeren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:29 schreef -Wolf- het volgende:
Ondanks z'n slechte optreden blijft ik vertrouwen houden in Johnny.
Dat doet Ten Cate niet slim bij Ajax.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:30 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Die zogenaamde dip van Huntelaar komt m'n strot uit onderhand.. Die jongen kreeg ook vanavond geen enkele bruikbare bal, en zijn topkwaliteit is toch echt het scoren en niet als aanspeelpunt fungeren.![]()
Dat wel. Maar het volgende rijtje zal ik altijd vertrouwen in hebben:quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:31 schreef denthemen het volgende:
Johnny moet echt verbeteren..
En als ie nou naar Feyenoord gaat?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het volgende rijtje zal ik altijd vertrouwen in hebben:Heitinga Babel Stekelenburg Emanuelson Sneijder Huntelaar (uiteraard).
Maduro valt helaas een beetje af hoewel het toch wel een jongen is met een AJAX-hart.
Dit zijn voor mij echte ras-Ajacieden.
Stam ben ik al fan van sinds z'n tijd bij LAZIO. Die kan echt bijna niets fout doen..
dat is net zoals: en als kuyt naar AJAX gaat. dat gebeurt niet, dus kan ik er ook niet serieus iets over zeggen.quote:
Beter dan die kansloze titels die het niveau alleen maar doen dalen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:14 schreef koningdavid het volgende:
Waarom moeten TT nou weer afgeschaft worden?
Telkens alleen maar AFC Ajax Topic met een nummer is wat saai als je het mij vraagt.
Hij heeft dan ook geen enkele bruikbare bal gehad en werd om de kleinste dingen teruggefloten. Niemand speelde goed vanavond, wat een drama wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:25 schreef denthemen het volgende:
huntelaar speelt gewoon slecht
zeker in de 90 + 4 minquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:29 schreef denthemen het volgende:
huntelaar gaat tegen vitesse weer goals maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |