abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:35:47 #251
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41500744
gelukkig een normaal tijdstip.
pi_41500849
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef PLAE@ het volgende:

gelukkig een normaal tijdstip.
Die uitwedstrijd is echt een baggertijd. Met je bord op schoot naar de wedstrijd kijken. .
  dinsdag 5 september 2006 @ 01:03:39 #253
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41501522
Doet me denken aan uhm Maribor ofzo? iig het was een drama
  dinsdag 5 september 2006 @ 01:32:26 #254
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41502417
SK Maribor. Litmanen die de gelijkmaker mocht aantekenen Thuis werd het toen 9-0 ofzo
pi_41503103
2045, kut, dan haal ik treinaansluitingen niet .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41503327
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 01:56 schreef Da_Sandman het volgende:
2045, kut, dan haal ik treinaansluitingen niet .
Dan heb je altijd pech bij CL wedstrijden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41503440
Tja, dan is de animo wat groter helaas...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:08:38 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41507186
Zondag Vitesse-thuis, heb er wel weer zin in. Dat kut-interlandvoetbal breekt het ritme.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41507395
quote:
Markus Rosenberg heeft er geen moment aan gedacht om zijn huidige club Ajax te verruilen voor een ander oord. De Zweedse aanvaller vindt wel dat hij te weinig kansen krijgt, maar hoopt op nieuwe kansen. Als het aan de spits ligt dan dient hij gewoon zijn nog driejarige contract uit. Rosenberg is ook pas een jaar in Amsterdam.
quote:
De Portugese voetbalbond (PFP) krijgt van de wereldvoetbalbond FIFA tien dagen de tijd om orde op zaken te stellen in het conflict dat gaande is tussen de bond en de clubs Gil Vicente en Belenenses. Beide clubs overwegen een stap naar de burgerrechter, maar dat gaat er bij de FIFA niet in. Zetten de clubs hun plannen door, dan komt de FIFA met maatregelen, wat zou kunnen betekenen datalle Porugese teams - dus ook het nationale elftal - uit alle internationale competities geschrapt worden. Ondertussen zit de PFP zelf met de handen in het haar. De bond heeft de eerste competitieronde van beide clubs al moeten uitstellen, omdat zowel Gil Vicente als Belenenses had aangekondigd naar Lissabon te gaan voor het duel met Benfica. Beide clubs menen recht te hebben op voetbal in de hoogste divisie. Het eind van deze soap komt echter in zicht, want de FIFA heeft 14 september als deadline gezet. Mocht er voor die tijd geen oplossing gevonden zijn, dan zou de Portugese nachtmerrie bewaarheid kunnen worden. In dat geval maken Chievo, Osasuna en Ajax de beste kans om de vrijgekomen plekken in de Champions League op te vullen. Dat toernooi begint twee dagen vóór de deadline.
10 dagen dus nog
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41507518
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:16 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of er nog mooie AFCA vesten te koop zijn in de fanshop?
De grijze en de licht-blauw/witte alleen
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:29:26 #261
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41507557
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

[..]

10 dagen dus nog
En over een week zijn de eerste CL wedstrijden al, vaag verhaal dus.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41507638
FIFA heeft ook niks te maken met de CL.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41507677
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:33 schreef zjroentje het volgende:
Idd, CL is UEFA. Maar dat staat ook in de laatste regel van het bericht.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:37:29 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41507695
Boeiend, kut-CL. We gaan gewoon lekker de UEFA Cup winnen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41507718
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het is praktisch ook onmogelijk
pi_41507841
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:33 schreef zjroentje het volgende:
Jawel want bij een schorsing door de FIFA is de UEFA verplicht die door te voeren.
pi_41507882
het zou wel een mooie actie zijn om die Portugezen terug te pakken voor het WK 2006. .
pi_41507900
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
2-1 winnen van Jong Haarlem vind ik maar magertjes. Als Jong Ajax zijnde moet je zelfs tegen het eerste van Haarlem minstens met 3-0 winnen.
Zo slecht is Haarlem niet meer
Kom je aan Haarlem, dan kom je aan mij
pi_41507962
Tsjah alleen ze spelen wel hun CL wedstrijd voor de uitspraak van hun straf.. dus mag je ervanuit gaan dat de FIFA geen algehele boycot door gaat voeren.
pi_41508006
quote:

[..]

Ja, hoe gaan ze dat doen dan? Gewoon 3 clubs uit de competitie halen en vervangen met nieuwe die dan op 0 punten beginnen .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:57:35 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41508132
quote:
Soms is zwijgen over Oranje, PSV, Feyenoord of Ajax het verstandigste. Soms ook niet...

De transferperiode is afgelopen week nogal verrassend tot ontknoping gekomen. Deze week in [Tijd voor Van de Rijt] worden de aankopen van PSV, ADO Den Haag en Feyenoord beschouwd. De Haagse club komt er zeer genadig van af, maar de Rotterdamse en Eindhovense bestuurders duidelijk niet. En over Oranje doet Peter van de Rijt deze keer een verstandig zwijgen.

“Toen ik afgelopen week vernam dat Feyenoord, onder financiële curatele van de KNVB geplaatst was, kreeg ik onmiddellijk een gevoel van compassie. Die geweldige club uit Rotterdam met een zo rijk verleden in geldnood. Mijn compassie gold ook voor voorzitter Jorien van den Herik. Hij was degene die begin jaren ‘90 van de vorige eeuw de club van de ondergang redde. Hij gaf Feyenoord de mogelijkheid zich weer stap voor stap als topclub te gedragen. Met de winst in de finale van de UEFA-cup als hoogtepunt.

Men is in Nederland geneigd al het goede snel te vergeten, maar de prestatie van Jorien mogen niet vergeten worden; hij was de mecenas. Natuurlijk heeft het wanbeleid van de absolute onbenul Wotte mede een rol gespeeld in de financiële zorgen van de club. Maar misschien regeert Jorien de laatste jaren wel te veel op afstand en moet hij zich meer met de dagelijkse gang van zaken bemoeien.

Wat ik echter niet begrijp is, dat als je huishoudboekje zo krap is en je amper spelers kunt kopen, je wel een budget weet vrij te maken om een volstrekt overbodige kracht als technisch manager Peter Bosz binnen te halen. Met Wim Janssen heb je meer dan genoeg knowhow in huis. Deze uitgavenpost om een vriendje van Janssen binnen te halen is aan dat Legioen niet uit te leggen. Het zou mij woest maken als supporter.

De woede over de aankoop Angelos Charisteas is ook volstrekt te begrijpen. Een dergelijke tribuneklant - bij Ajax gekocht door een erkend ondeskundige inkoper als Ronald Koeman - haal je niet naar de kuip. Peter Bosz is hiervoor verantwoordelijk en dient vandaag nog uit respect voor de Feyenoordsupporters zijn functie ter beschikking te stellen. Wie faalt en het volk beledigt moet hangen. Of dacht de zakkenvuller Bosz aan een afkoopsom? Ik acht hem er toe in staat.

Ook PSV heeft zich ridicuul gemaakt. Patrick Kluivert met zijn rondbollig gezicht en een paar billen waar zeker 10 kilo overgewicht aan zit, gaat de nieuwe spits worden. Ik zag hem trainen en zou graag een uitspraak van Willem van Hanegem willen herhalen, die dat meldde over een scheidsrechter: Kluivert heeft de conditie van een homofiele wijkagent! Ook deze aankoop is een belediging aan het adres van de fans, de PSV-supporters in dit geval. Ik deel de terughoudendheid van de scheidende praeses van PSV. Het vertrek van de Heer Westerhof is doodeenvoudig een vlucht. Alle smoesjes over drukke werkzaamheden zijn een gedrocht.

Hij was niet in staat met gezag de club te leiden of te communiceren met zijn Raad van Commissarissen. Bovenal had hij een veel te zakelijke binding met de spelers. Het vertrek van Ooijer had voorkomen moeten worden en daar was in eerste aanleg alle ruimte voor. Met Guus Hiddink aan het roer waren noch Jan Vennegoor of Hesselink, noch de in zijn hart oer-PSV-er André Ooijer uit Eindhoven vertrokken. De voorzitter van PSV heeft gefaald en trok misschien terecht zijn conclusies, maar zeg dat dan gewoon aan je publiek en houdt die hondstrouwe mensen niet voor de gek.

ADO heeft zich afgelopen week goed en handig versterkt met Pascal Bosschaert die het bij Feyenoord - om wat voor reden dan ook - niet heeft weten te redden. Met de al aanwezige nieuwe spelers gaat de ploeg zich keurig in de middenmoot spelen.

Ajax heeft heel verstandig niet meegedaan aan deze transfergekte. Men likt nog steeds de wonden van het missen van de Champions League en kiest een poosje voor een begrijpelijk low profile. De club zal via de nationale competitie aantonen, dat het volop voor de titel gaat. Het Amsterdamse pubkliek heeft de dreun ook zeer sportief verwerkt en dat is een groot teken aan de wand.

En dan tot slot het Nederlands Elftal tegen Luxemburg. Iedere woord dat ik in [Tijd voor Van de Rijt] zou besteden aan Oranje, zou een woord te veel zijn. Soms is zwijgen het verstandigste…
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41508317
quote:

[..]

Tsja, ik heb de UEFA/FIFA nooit hoog ingeschat qua intelligentie, dus ik kan me levendig voorstellen dat er weer eens niet is nagedacht.
pi_41508981
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:31 schreef -Wolf- het volgende:
Aah, AJAX - IKS begint om 20:45. Dan kan ik ten minste na college nog naar huis om te eten en dan even de stad in voor de wedstrijd. .
waaar zit jij ergens?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_41509010
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:37 schreef piertje2 het volgende:

[..]

waaar zit jij ergens?
kaartje voor 410 dit keer. kan ik ten minste staan zonder gezeik van anderen.
pi_41509050
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:38 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

kaartje voor 410 dit keer. kan ik ten minste staan zonder gezeik van anderen.
Dan zie ik je daar wel weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')