Ik zie het verschil niet tussen een willekeurige schoen van Schoenenreus en deze.quote:
Je moet ook wel op het prijskaartje kijken voordat je conclusies trekt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet tussen een willekeurige schoen van Schoenenreus en deze.
ik wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet tussen een willekeurige schoen van Schoenenreus en deze.
even een vraagje. Koop jij schoenen bij de Schoenenreus?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus als het sprekend op een (lelijke) schoenenreusschoen lijkt, maar op het prijskaartje staat 150 euro, is het wel goed?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je moet ook wel op het prijskaartje kijken voordat je conclusies trekt.
Geen sterk argument....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je moet ook wel op het prijskaartje kijken voordat je conclusies trekt.
Ik vast wel, hoewel ik er nooit kom. En ze lopen vast ook een stuk beter. Maar ik vind dit niet het mooiste model van Floris (en ik kan het weten)quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niks tegen dure schoenen, vind alleen de Van Bommel sneakers zeer overhyped. Ze zijn totaal niet modieus of stijlvol naar mijn mening. Niet meer dan een Schoenenreus-schoen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:14 schreef mbargo het volgende:
[..]
even een vraagje. Koop jij schoenen bij de Schoenenreus?
ja dat is misschien wel zo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niks tegen dure schoenen, vind alleen de Van Bommel sneakers zeer overhyped. Ze zijn totaal niet modieus of stijlvol naar mijn mening. Niet meer dan een Schoenenreus-schoen.
Beetje mannelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef Doagere het volgende:
Nieuwe laarzen, waren 140,00 bij schuurman schoenen
[afbeelding]
fuck it, ik vond ze ook mooi, dacht voor van de zomer weer alvast, 30 edjes, geen geld, is uiteraard mijn maat al uitverkochtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Dutch_Courage het volgende:
[afbeelding]
Had ze al ene tijd in de winkel zien staan voor 85,- euro. Nu stonden ze op plutosport.nl voor 30,- euro. gelijk besteld en eergisteren binnen gekregen.
zit een vlek op je broek ;pquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef Doagere het volgende:
Nieuwe laarzen, waren 140,00 bij schuurman schoenen
[afbeelding]
Gnegne, loop ik daar rond in een enorme shopping mall in de us of a, tig sportschoenen zaken, zie ik niks geen coole nikes (zoals die van jou). Tot ik bij een stapel dozen sta, blijken het aanbiedingen te zijn en wat zie ik staan, nike 180's!!!!!!!!! Remake, dat wel, maar goed man, 50 dollars! Dat is 45 euro?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
![]()
Die wil ik ook nog, maar dan zit ik al snel boven de 100 euro denk ik...
Deze zijn trouwens ook erg gaaf. Mooi kleuren, ik vind ze iets stoerder dan de 180's.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:11 schreef ilona-scuderia het volgende:Air Max 90 Classic
![]()
Vond ik vroeger al de mooist gekleurde Air Max en dat zijn ze nu nog steeds, vanmiddag gekocht voor 87,50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |