Damn die rooie en de wit bruine zijn hip welke zijn datquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef Cloud_SB het volgende:
[afbeelding]
Een kleine greep uit de collectie, dit zijn mijn beaters. Die worden dus helemaal afgedragen. De k-swiss gebruik ik enkel nog voor gym de rest voor van alles en nog wat.
Je weet hoe dit topic heet he? En dat je per definitie niet kan patsen met... gympen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die schoenen zijn echt voor gastjes die denken dat ze rijk zijn. Naar je werk of een gesprek/presentatie ofzo oké, maar als je ook normaal in die schoenen loopt vind ik echt debiel![]()
Wie heeft het over maatschoenen? Er zit wel nog wel iets (qua budget) verschil tussen gympen en maatschoenen, hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik wil de eerste 20 jaar nog niet dood gevonden worden in van die 'maatschoenen' voor honderden euro's. Ieder z'n smaak he.![]()
Je bent een debiel als je in die schoenen loopt? Waarnaar verwijst 'die'?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die schoenen zijn echt voor gastjes die denken dat ze rijk zijn. Naar je werk of een gesprek/presentatie ofzo oké, maar als je ook normaal in die schoenen loopt vind ik echt debiel![]()
Mja fijne schoenen! Ik had nog goede, maar dat waren lage instappers, dus niet echt iets voor 's winters:quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:46 schreef haaahaha het volgende:
De heb ik in het zwart/wit!
[afbeelding]
Geen leer van binnen overigens, dus warme voeten....
Wat zijn dat, botta's? Foto?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef 2609 het volgende:
ik heb ook weer nieuwe schoenenbotta's (H)
Sneakers ZIJN schoenen, doe niet zo stom alsjeblieft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:47 schreef baskick het volgende:
[..]
Wie heeft het over maatschoenen? Er zit wel nog wel iets (qua budget) verschil tussen gympen en maatschoenen, hoor.
[..]
Je bent een debiel als je in die schoenen loopt? Waarnaar verwijst 'die'?
a) schoenen zijn beter voor je rug, je houding, dan sneakers
b) schoenen zien er vaak verzorgder uit, sommigen geven daar wel om, en doen zich niet alleen bij een presentatie/gesprekje netter voor dan ze werkelijk zijn
c) topic gaat over schoenen, niet over sneakers/gympen
Botticelli'squote:
Sneakers zijn veredelde gympen, daar valt niet mee te pimpen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sneakers ZIJN schoenen, doe niet zo stom alsjeblieft.![]()
Dát ken ik dan weer wel. Blijft: foto?quote:
vind ze zelf oerlelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:58 schreef lovegrrl het volgende:
Inmiddels het 3e paar van mij in dit topic
[afbeelding]
voor 20 euro kon ik ze niet laten staan![]()
erg mooi, alleen jammer dat je er binnenkort mee terugkunt naar de winkelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:00 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06406/10saw1181-93t-2.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |