Gewoon even in de gaten houden of je binnenkort herpes aan je maula hebt hangen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dat was niet de eerste keer bij die smerige Itac hier oppe hoek
Ik verdenk hem ervan in mijn knoflooksaus gespoten te hebben, hoe kan ik dat het beste nagaan ?
Vertaling ??quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb toensjus ook veel knoflook gegeten
Straks stappen
Lees het nog eensquote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=toensjus&meta=quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik verdenk hem ervan in mijn knoflooksaus gespoten te hebben, hoe kan ik dat het beste nagaan ?
je knoflooksaus op DNA laten controlerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
ach, het is weer eens wat anders...quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:32 schreef DemonRage het volgende:
Nu heb je aids.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef Henny_Huisman het volgende:
- Sandstorm- lijkt me nou echt het type dat als z'n moeder niet thuis is, haar kleren stiekem aan gaat passen
AHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:04 schreef Henny_Huisman het volgende:
- Sandstorm- lijkt me nou echt het type dat als z'n moeder niet thuis is, haar kleren stiekem aan gaat passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |