quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
maar wel mooi voor de netjes.
Tommy XL is huge, ik heb M en die valt ong. gelijk met Bjorn borg M, ze zitten alleen minder strak. Heb taille 31/32.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe die boxers vallen? Van D&G heb ik XL en ik weet niet of een Tommy XL hetzelfde valt.
En al binnen? K heb mijne nu al binnen en vorige week vrijdag besteld..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef Houniet het volgende:
vorige week vrijdag besteld, duurt wat lang na mijn mening
niks netjes, gewoon casual.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
nee niet echt mijn ding , beetje saai
netjes hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
Net deze riem besteld:
[afbeelding]
Afgeprijsd van ¤80 naar ¤40
ik dacht dat je netjes bedoelde als, mooi goedkoop gescoord hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:47 schreef jovink het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 18:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
niks netjes, gewoon casual.![]()
[/quote
lees is terug
net had ik nog geen gelijk en nou ineens wel ?
( ff testje)
Sale >> Men >> Knitwearquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:30 schreef jovink het volgende:
Vieze klootzakken, ik bezig met bestellen, kijk nog ff ergens anders naar, is de trui ineens weg :S
nou alleen nog maar in t rood. is ff emailtje achteraan gestuurd
Ik heb taille 34quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Tommy XL is huge, ik heb M en die valt ong. gelijk met Bjorn borg M, ze zitten alleen minder strak. Heb taille 31/32.
ik snap dr geen fuck van gisteravond wel 10 keer gekeken stond dr alleen nog maar in het rood, nu zie ik hem ook wel staan..quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:36 schreef Incepa het volgende:
[..]
Sale >> Men >> Knitwear
bij mij staat hij er nog gewoon in allebei de kleuren?
Ik kreeg hem steeds kort na de bestelling.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:33 schreef jovink het volgende:
ik heb m besteld nog ff vraagje, hij deed er heel lang over bij de bestelling uiteindelijk was ie wel klaar geloof ik,
maar ik heb nu nog geen order confirmation emailtje gekregen kregen jullie die er meteen er na of duurde het een tijdje>?
ik loop met een mooie brede donker leren riem van de WE, niks pipo de clowns aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:15 schreef Sargon het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jovink het volgende:
nee niet echt mijn ding , beetje saai
[/quote
Jij loopt zeker liever met pipo de clown riemen
ik vind het erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |