zal ik hem dan openen in 2007 ?quote:Op zondag 3 september 2006 14:39 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Drie stipjes op de hand als tattoo?
tattoo met betekenis?
3 stippen tatoo
'tattoo' van 3 stippen op hand?
Wordt hier elk jaar een topic over geopend ofzo?
Idd die is ook wel bekendquote:Op zondag 3 september 2006 20:02 schreef El_Rolando het volgende:
Een traantje onder je oog betekent ook dat je hebt gezeten.
Ik heb ook weleens gehoord dat het dan betekent van, ik heb het gezien !quote:Op zondag 3 september 2006 20:02 schreef El_Rolando het volgende:
Een traantje onder je oog betekent ook dat je hebt gezeten.
Ja, en dat zijn dus de littekens van een pokken-vaccinquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Vaak zijn op de bovenarm van zulke dames ook nog de lidtekens te zien van de sigarettenpeuken die evenbedoelde goeroes op die bovenarm uitdrukten om de slavin in het gareel te houden.
Ik heb het gezien.
Idd, ik heb ook zo'n litteken. En ben te jong om een jaren 70 sektehoer (quote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn dus de littekens van een pokken-vaccin
Maargoed...
Pokken? Ik dacht dat die lidtekens van TBC vaccins waren.quote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn dus de littekens van een pokken-vaccin
Maargoed...
Heeft je vader ook een ''ankertje'' op zijn arm / schouder als tattooquote:Op maandag 11 september 2006 20:40 schreef Kleintjuh het volgende:
Mijn pa (66) heeft er een. Al heel lang. Misschien dat het bij hem betekend dat hij gezeten heeft maar dat lijkt me sterk aangezien hij 15 jaar lang bewaarder is geweest. Denk dus dat het bij hem eerder uit zijn vaar-verleden komt.
Kan ook inderdaad, althans, dan praat je over een BCG-vaccinatie.quote:Op maandag 11 september 2006 23:30 schreef Fixers het volgende:
[..]
Pokken? Ik dacht dat die lidtekens van TBC vaccins waren.
Je bent tegen het systeem dat je in leven houdt en verhuisd liever naar de bergen van afghanistan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:51 schreef Girl16 het volgende:
Ik heb de tattoo zelf ook, drie zwarte stipjes tussen mijn duim en wijsvinger. waar ik vandaan kom staat het algemeen bekend als een teken dat je tegen de maatschappij bent..Dus tegen regels, overheid, politie en alles wat moet. Ook is het een teken van trouw aan de groep waar je bij hoort...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:51 schreef Girl16 het volgende:
Ik heb de tattoo zelf ook, drie zwarte stipjes tussen mijn duim en wijsvinger. waar ik vandaan kom staat het algemeen bekend als een teken dat je tegen de maatschappij bent..Dus tegen regels, overheid, politie en alles wat moet. Ook is het een teken van trouw aan de groep waar je bij hoort...
De uitdrukking is dan weer 13 in een dozijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek gingen er nog 12 in een dozijn.
Jij gaat het niet lang volhouden hierquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef YoungTroubleMaker het volgende:
uhm het zit szo aan de LINKER hand betekend fock de regels politie en justitie en RECHTER hand betekend vertrouwen Liefde en geluk dat zyn de officele betekenissen
Heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik had ook ooit eens gehoord dat het zou staan voor. tegen de politie, staat en justitie.
maar zoals ik zie gaan er veel verhalen rond.
ik moest hier echt om lachen, maar volgens mij klopt dat wel zo'n beetje, nl dat er veeeele betekenissen voor zijn, ik vraag t mn klanten wel es, meestal is het scheepvaart.quote:Op zondag 3 september 2006 16:32 schreef prof.bierbekje het volgende:
Kleine samenvatting over de betekenis:
Iets met respect voor leven enzo dacht ik, zoiets gays, jeweetwel.
A tattoo of three dots in a triangle, usually found on the skin between the thumb and forefinger, stands for "mi vida loca" ("my crazy life"). Along with the pachuco cross, it is a popular "generic" tattoo among Hispanic teenagers.
Gevangenisstraf !
Een beetje een "ik ben te vertrouwen, ik verlink niemand" tattoo is het dus
horen, zien, zwijgen
je hebt ze ook wel eens met 5 stippen: 4 met 1 het midden. Dat staat volgens mij voor gevangenisgedoe. ( 4 muren, 1 in het midden ).
sommige tieners leggen het ook uit als "geloof, hoop & liefde"
Ook wel eens gehoord dat ze, naast door bendeleden en ex-bajesklanten ook door (jawel) pacifisten gebruikt worden, maar daar kan ik nu niks over vinden.
Ik meende idd ook dat het (hier in nederland iig) iets met bajes klanten te maken heeft...
ik had ook ooit eens gehoord dat het zou staan voor. tegen de politie, staat en justitie.
heel simpel, ze hadden geen geld voor een echte tatoo, dus laten ze maar 3 stipjes op de hand zetten
samengevat: "Ik ben recalcitrant"
volgens mij had het met een vechtsport te maken ofzo. maar cker weten doe ik het niet
ik weet ook niet beter dan dat het Fuck the police oid zou moeten betekenen?
die tattoo is dus totally noob
Volgens mij is de meest beste betekenis "ik was/ben hangjongere geweest en een meeloper"
succesvol afronden van de fiets driedaagse
Het betekent gewoon: "ik was stoer met een passer en de oostindische inkt tijdens de tekenles"
"Fuck justice, law and police"
Maar met evenveel recht staan ze voor Horen, Zien en Zwijgen.
het staat voor *dood aan de politie*
![]()
Het enige juiste antwoordquote:
MS 13 staat voor een bende die voornamelijk in Zuid-, Midden- en in mindere mate Noord-Amerika actief is. Beetje vergelijkbaar met de Bloods en de Crips.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:51 schreef Daskaar het volgende:
[..]
...........
ms 13 heeft weer een andere betekenis, nl dat je je moeder geneukt hebt ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |