Voor hetzelfde geld heeft het iets met de duivel te maken hoor
Dan nog een weetje: iemand die een traantje onder/naast zijn oog heeft getatoeerd heeft iemand vermoord.
Je zal er maar mee rond moeten lopen... mijn stagebegeleider heeft die stippen ook, ik vind het echt voor schut!
quote:
1. My niece has three dots on the web of her hand. Does this mean anything?Three dots in a triangle shape generally means "Mi Vida Loca" (My Crazy Life). Three dots can also indicate allegiance to a Sureno gang (the three standing for 13). These dots are usually found on the fingers or knuckles. Often a single dot is found on the opposite hand for the one in 13. (Be sure to check both hands.) Norteno gang members often place one dot on one hand and four on the other for 14. They can also indicate a local gang tattoo.
Wat het hier in Nederland betekent weet ik niet, denk dat veel mensen het gewoon af hebben gekeken van de tv.
quote:En misschien heeft iedereen het wel weer van de Arapaho indianen.
Arapaho men tattooed three dots on their own chest, to prove their manhood
De verklaring dat zoveel (wat oudere) mensen er 1 hebben is omdat vroeger mensen met kroontjespennen op school schreven. Uit verveling/stoer doen gingen ze zichzelf tattoo'en tijdens de les. 3 prikjes met een kroontjespen is natuurlijk zo gebeurd.
quote:Dus het betekent mijn gekke leven? Dat is zeg maar bijna geen betekenis
Op woensdag 27 november 2002 22:29 schreef Lortnoc het volgende:
Eén van de betekenissen:
[..]
quote:Wij kennen de context niet dus het is moeilijk om daar wat zinnigs over te zeggen. Ze zullen vast wel een moeilijk leven in de 'hood' hebben gehad ofzo.
Op woensdag 27 november 2002 22:40 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Dus het betekent mijn gekke leven? Dat is zeg maar bijna geen betekenis
quote:Interesse tonen in je klant en hun beleefwereld.
Op woensdag 27 november 2002 22:39 schreef NiKos het volgende:
omdat ik aan het werk ben, en het dan niet zo netjes vind. Als iemand in een rolstoel aan komt vraag je toch ook niet "Hoe kom je in die rolstoel?" als je in de horeca werkt.
"Hee, 3 stippen, was dat niet ......"
quote:Dat is waar. Ik zag het even los van de tweede betekenis die je gegeven had. Het zou heel goed een standaard uitdrukking kunnen zijn in bepaalde groepen.
Op woensdag 27 november 2002 22:42 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Wij kennen de context niet dus het is moeilijk om daar wat zinnigs over te zeggen. Ze zullen vast wel een moeilijk leven in de 'hood' hebben gehad ofzo.
tijdens een verhoor ..
aandachtig luisterend naar de politie ...
je kaak met je duim en wijsvinger (van de befaamde hand met de 3 stippen) vastpakkend ..
kan je de stippen duidelijk tonen aan de smeris recht voor je. Zij weten natuurlijk ook waarvoor het staat maar ja .. wat kunnen zij in god zijnen naam tegen 3 stipjes doen?
Een bliksems symbool in de nek/hals betekende ook iets, als ik mij goed herinner dat ze aan de dood ontsnapt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |