laatste keer dat ik keek gingen er nog 12 in een dozijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:43 schreef King_of_Kool het volgende:
Een beetje een kansloze 3 in 1 dozijn kut tatoo...
*grin*quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik weet ook niet beter dan dat het Fuck the police oid zou moeten betekenen?
Het betekent gewoon: "ik was stoer met een passer en de oostindische inkt tijdens de tekenles"quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:17 schreef Rtificial het volgende:
[..]
*grin*
Het is gewoon zo'n stoere puber-tattoo waarover zoveel broodje-aap verhalen gaan, dat het werkelijk stoer wordt![]()
Heb je al geteld hoeveel mensen hier iets schrijven in richting van:
"Volgens mij was het iets met..." óf "Ik geloof dat ik wel een gehoord heb...."
Die versie ken ik ook..quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik had ook ooit eens gehoord dat het zou staan voor. tegen de politie, staat en justitie.
maar zoals ik zie gaan er veel verhalen rond.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:20 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik zie er veel ouwe lui mee, van rond de 50 ofzo... van die vergaande hippies..
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Fuck justice, law and police"
nee "dood aan"quote:
Logisch, al die vervelende orde ook!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee "dood aan"
en dan vooral politie/de orde.
Volgens mij ook, internaten liegen niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
het staat voor *dood aan de politie*
en nee dat zuig ik niet uit mn duim dat weet ik toevallig aangezien ik in een internaat heb gezeten in mn jeugd en daar 50% van de lui met zon ding rondliep.
:8 Ja maar Pietje heeft het ook, ik MOET het ook hebben...meeloopstipjes dus....quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:17 schreef Rtificial het volgende:
"Volgens mij was het iets met..." óf "Ik geloof dat ik wel een gehoord heb...."
Inderdaad zoals ik zij... een keertje stoer doen in de tekenles met je passer en oostindische inkt. (ken er diverse die dat gedaan hebben, ik zat op een dorpsmavoquote:Op zondag 3 september 2006 00:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
:8 Ja maar Pietje heeft het ook, ik MOET het ook hebben...meeloopstipjes dus....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |