hou het in gedachten! Mocht de anderen er niet voor krijgen... dan hoor je nog van me!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
je kan van me Prey krijgen voor Ghost Recon
waarom met draad?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef snad0r het volgende:
Ik ben op zoek naar een bedrade controller! Wie o wie heeft er eentje voor mij
1 euroquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:30 schreef koentje.k het volgende:
PDZ te koop of te ruil...
Maakt niet zo veel uit tegen wat of tegen welke prijs.
¤35 plus de soundtrack van Amped 3 of ¤30 plus een faceplate van The Outfit?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef Yankee_One het volgende:
* Te koop *
Dead Rising
¤40 incl verzending
Nope, niet geinteresseerd in deze games en het liefst alleen verkoopquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:13 schreef Smots het volgende:
[..]
¤35 plus de soundtrack van Amped 3 of ¤30 plus een faceplate van The Outfit?
15 inclquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:30 schreef koentje.k het volgende:
PDZ te koop of te ruil...
Maakt niet zo veel uit tegen wat of tegen welke prijs.
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef Yankee_One het volgende:
* Te koop *
Dead Rising
¤40 incl verzending
Fijn dat je dan ook iets van je laat horen.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel intresse.
Mail me maar naar het adres in mijn profiel.
issie online een beetje lachen?quote:Op zondag 24 september 2006 22:42 schreef Wessiej het volgende:
45 incl.
Hier vind je het topicquote:Op zondag 24 september 2006 16:21 schreef 045casual het volgende:
Vind nergens het Xbox ruil/verkoop topic, nog iemand die wat Xbox games kwijt wilt en/of ruilen wilt?
Vond zelf van wel, tegen amerikanen is het nog wel laggie, maar daar komt een patch voor, maar de vorige keer met 10 fokkers knallen was wel tof.quote:
BF:MC heb ik wel voor je, ik ben alleen niet geinteresseerd in ruilen. 25 euro incl?quote:Op maandag 25 september 2006 17:23 schreef thedude0 het volgende:
Ik zoek battlefield: modern combat. Ik heb ervoor te ruil far cry predator of need for speed most wanted (deze is zonder orgineel doosje en zonder boekjes maar wel een orgineel spel) bieden op deze spellen mag evt ook
alleen als iemand anders een van mijn spellen voor tenminste 25 euro wil kopenquote:BF:MC heb ik wel voor je, ik ben alleen niet geinteresseerd in ruilen. 25 euro incl?
Is NFS:MW een persdisc (voor reviews) of een standaard retaildisc waarbij gewoon de rest ontbreekt?quote:Op maandag 25 september 2006 17:23 schreef thedude0 het volgende:
Ik zoek battlefield: modern combat. Ik heb ervoor te ruil far cry predator of need for speed most wanted (deze is zonder orgineel doosje en zonder boekjes maar wel een orgineel spel) bieden op deze spellen mag evt ook
gewoon standaardquote:Op woensdag 27 september 2006 10:55 schreef Smots het volgende:
[..]
Is NFS:MW een persdisc (voor reviews) of een standaard retaildisc waarbij gewoon de rest ontbreekt?
Ik ben wel geintereseerd in King Kong. Mail me maar, mijn mail staat in mijn profiel.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Te koop te ruil:
King Kong 360 20 euro
PGR 3 heeft wat krasjes op de dvd maar werkt wel perfect ook 20 euro
Heb je hem nog?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:47 schreef Smots het volgende:
Ik heb te ruil:Amped 3, sealed met de soundtrack CD
Ik heb 'm nog, maar PGR 3 heb ik al. Sorryquote:Op donderdag 28 september 2006 19:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Heb je hem nog?
Zo ja, ruilen tegen PGR3? (Met eventuele kleine bijbetaling)
Zo nee, dan heb ik nog PGR3 i.d. aanbieding die ik graag wil ruilen tegen CoD2 of Amped 3.
Jammer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:49 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog, maar PGR 3 heb ik al. Sorry
Nèèèh, voor een geseald exemplaar (mèt soundtrack cd) vind ik dat te weinig.quote:
Eigenlijk geef ik je wel gelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:18 schreef Smots het volgende:
[..]
Nèèèh, voor een geseald exemplaar (mèt soundtrack cd) vind ik dat te weinig.
Ik heb Call of Duty 2 hier voor je liggen. Ruilen voor PGR 3?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:15 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Eigenlijk geef ik je wel gelijk
Goed ik zoek dus nog TDU, Amped 3 en CoD2. Eventueel tegen geld, liever ruilen.
Games die ik heb en wil ruilen: Burnout Revenge, TES: Oblivion en PGR3.
Is goed, voeg me toe op msn of mail me op mijn emailadres (niet mijn msn-adres aub)?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:34 schreef Guerra het volgende:
[..]
Ik heb Call of Duty 2 hier voor je liggen. Ruilen voor PGR 3?
Ik zoek nog: Condemned, Hitman en Dead Rising.
Ik heb hiervoor te ruil: Prey en Saints Row.
Heb je King Kong nog of heb je die al verkocht?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Te koop te ruil:
King Kong 360 20 euro
PGR 3 heeft wat krasjes op de dvd maar werkt wel perfect ook 20 euro
Ik wil ze wel ruilen tegen 1 wireless controller... maar kom je wel eens in de buurt van amsterdam/utrecht?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:24 schreef XTracer het volgende:
Hier nog steeds PGR3, PDZ en Oblivion te ruil, tegen 1 wireless controller iemand ?
Heb je de game nog? Zoja, dan ben ik wel geintereseerd.quote:Op maandag 25 september 2006 18:48 schreef MightyV het volgende:
[..]
BF:MC heb ik wel voor je, ik ben alleen niet geinteresseerd in ruilen. 25 euro incl?
Niet echt vaak, eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:15 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
Ik wil ze wel ruilen tegen 1 wireless controller... maar kom je wel eens in de buurt van amsterdam/utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |