Ik heb voor jequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb PGR 3 en wil er vanaf doe een bod of bied iets te ruil aan!

LOTR 2 heb ik intresse voorquote:Op woensdag 20 september 2006 12:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ik heb voor je
- LOTR 2
- DOA4
Anderen die interesse hebben voor deze games laat het me weten

tja, als jij Dead Rising nog had....quote:Op woensdag 20 september 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Heeft iemand nog een 360 controller in de aanbieding?

Nee NFS:MW is niet echt mijn spel.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef angel008 het volgende:
[..]
LOTR 2 heb ik intresse voor
ruilen tegen NFSMW ?

Voor 65,- Euro inc. verzending neem ik hem van je over.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Ericr het volgende:
Te koop : Wireless Netwerk Adapter, ¤ 65,-.
1 keer gebruikt, helaas pas 10 dagen na aankoop zodat ik de Adapter niet meer kon terug brengen. Heb er zelf niets aan omdat HD-streams niet snel genoeg via mijn router verzonden worden.
Bon is van 10-06-06.

Heb je een mail gestuurd.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef Daantvd het volgende:
[..]
Voor 65,- Euro inc. verzending neem ik hem van je over.

Ghost Recon:?quote:Op maandag 18 september 2006 09:58 schreef Gajes het volgende:
Heb ook nog Tomb raider Legend in de aanbieding.
Liefst ruilen.

Ik heb wel intresse.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:58 schreef Opgeduveld het volgende:
Iemand Moto GP 06 kopen voor 35incl?

Dit is nou net 1 van de 2 spellen die ik wel heb!quote:

sorry niet echt mijn dingquote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef CJ_S het volgende:
[..]
Heb Perfect Dark Zero of DoA4 in de aanbieding.

je kan van me Prey krijgen voor Ghost Reconquote:Op donderdag 21 september 2006 08:48 schreef Retarded het volgende:
Ik heb dus Ghost Recon AW te ruil. In perfecte staat, en compleet.
Ik heb interesse in
Lego Star Wars2
Saint´s Row
Dead Rising
Tomb Raider
Wireless network adapter
en in mindere mate
Prey
Table Tennis
Call of Duty 2
Moto GP
Burnout

hou het in gedachten! Mocht de anderen er niet voor krijgen... dan hoor je nog van me!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
je kan van me Prey krijgen voor Ghost Recon

waarom met draad?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef snad0r het volgende:
Ik ben op zoek naar een bedrade controller! Wie o wie heeft er eentje voor mij

1 euroquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:30 schreef koentje.k het volgende:
PDZ te koop of te ruil...
Maakt niet zo veel uit tegen wat of tegen welke prijs.

¤35 plus de soundtrack van Amped 3 of ¤30 plus een faceplate van The Outfit?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef Yankee_One het volgende:
* Te koop *
Dead Rising
¤40 incl verzending

Nope, niet geinteresseerd in deze games en het liefst alleen verkoopquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:13 schreef Smots het volgende:
[..]
¤35 plus de soundtrack van Amped 3 of ¤30 plus een faceplate van The Outfit?

15 inclquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:30 schreef koentje.k het volgende:
PDZ te koop of te ruil...
Maakt niet zo veel uit tegen wat of tegen welke prijs.

Je hebt mail.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef Yankee_One het volgende:
* Te koop *
Dead Rising
¤40 incl verzending

Fijn dat je dan ook iets van je laat horen.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel intresse.
Mail me maar naar het adres in mijn profiel.

issie online een beetje lachen?quote:Op zondag 24 september 2006 22:42 schreef Wessiej het volgende:
45 incl.

Hier vind je het topicquote:Op zondag 24 september 2006 16:21 schreef 045casual het volgende:
Vind nergens het Xbox ruil/verkoop topic, nog iemand die wat Xbox games kwijt wilt en/of ruilen wilt?

Vond zelf van wel, tegen amerikanen is het nog wel laggie, maar daar komt een patch voor, maar de vorige keer met 10 fokkers knallen was wel tof.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |