wat bied je ervoor (zie profiel voor mail)quote:Op maandag 11 september 2006 13:11 schreef SpookY22 het volgende:
angel.....interesse in geld voor DOA4?
Mijn neef heeft heul geen tijd voor gamen, maar hij blijft spellen kopen, dus ik kan ze voor een maand oid lenen, gooi ik die van mij wel in de verkoopquote:
Tegen PGR3 ruilen ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb GRAW in de aanbieding om te ruilen
zat erbij ,maar is niet echt mijn ding
bied maar wat aan ,liefst Oblivion maar PGR is ook goed![]()
jij ook sorry van de late reactiequote:Op maandag 11 september 2006 16:18 schreef SpookY22 het volgende:
je hebt meel angel
fuck....net te laatquote:
ruilen tegen nsmw ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Demo , Trailer , Theme , Gamerpics , Making Off , Muziek
De Demokit ? Haha nee dat bedoel je vast niet.quote:
Als ie nog netjes is en met het boekje erbij bied ik E50,- incl verzendkosten.quote:
Inclusief demo ?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:52 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Als ie nog netjes is en met het boekje erbij bied ik E50,- incl verzendkosten.
Het liefst welquote:
Ook evt. te koop?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:32 schreef angel008 het volgende:
ik heb evt nog te ruil
NFSMW
ik zoek
1: saints row
2: LOTR2
3: draadloze controller
4: ninty nine nights
25!quote:Op zondag 17 september 2006 22:31 schreef angel008 het volgende:
[..]
dat ligt aan de prijs wat bied je..
Heb Perfect Dark Zero of DoA4 in de aanbieding.quote:Op maandag 18 september 2006 09:58 schreef Gajes het volgende:
Heb ook nog Tomb raider Legend in de aanbieding.
Liefst ruilen.
ruilen met NFSMW + wat geld ??quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb Saint's Row liggen, helemaal nieuw en 1x gebruikt.
Niet mijn game, wil hem graag ruilen voor Dead Rising
Waar wil je tegen ruilen?quote:Op maandag 18 september 2006 09:58 schreef Gajes het volgende:
Heb ook nog Tomb raider Legend in de aanbieding.
Liefst ruilen.
Sorry, maar beide titels spreken mij niet echt aan!quote:Op maandag 18 september 2006 23:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Waar wil je tegen ruilen?
Oblivion of Prey
Ik neem het je niet kwalijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef Gajes het volgende:
[..]
Sorry, maar beide titels spreken mij niet echt aan!
Ik heb Halo 1 nog liggen...quote:Op maandag 11 september 2006 14:35 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat bied je ervoor (zie profiel voor mail)
tis totaal niet mijn soort spel dus wil er gewoon vanaf.
is er trouwens nog een topic voor x-box games ? heb deze namelijk ook nog een paar van die ik niet wil hebben.
nml
fifa football 2003
chrash twinsanity
zoek eigenlijk zelf orginele halo.. (ik wil gewoon straks alle 3 de delen orgineel op de plank hebben liggen..)
met een beetje snijden maak je er zo zelf eentje, ook op de lan-party gedaan waar ik de mijne was vergeten.quote:Op maandag 18 september 2006 16:53 schreef Opgeduveld het volgende:
Iemand nog een xbox360 voedings kabel te koop?
Mail of reageer hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |