Woensdag zal dat bevestigd worden!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:39 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Gelukkig heb jij een neutrale kijk op het geheel![]()
Allemaal achter de decoder, aparte abonnementen voor nodig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:08 schreef AminBen het volgende:
Eurosport, BBC niet dacht ik.
Ik hoop dat er op de satteliet nog ergens Kroatie-Rusland te zien is.
Geschorstquote:
Was een prima goal toch?quote:
Eurosport zendt Estland - Engeland uit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Allemaal achter de decoder, aparte abonnementen voor nodig.
Nou 2-0 dus Crouchquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef JapieGijs het volgende:
Engeland... ga nou is door met scoren..![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Hrvat het volgende:
tis een kaartenfestival aant worden...
72 J. Leko (Croatia) is booked.
72 J. Leko (Croatia) gives away a free-kick following a challenge on A. Kerzhakov (Russia).
71 Saenko (Russia) is shown a yellow card.
71 Saenko (Russia) commits a foul after challenging J. Leko (Croatia).
69 Torbinskiy (Russia) is cautioned by the referee.
69 Torbinskiy (Russia) fouls.
Vind ik ook, opvallend dat hij zoveel sympathie opwekt voor toch wel een opzienbarend verschijnsel.quote:
Het is Hrvatska. Een Hrvat is een Kroaatquote:
Dat klopt inderdaad!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is Hrvatska. Een Hrvat is een Kroaat
Rusland maakt mij niet uit. Maar Hrvatska moet gewoon aanwezig zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:58 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad!
Maar hoe dan ook, met Borisz zijn boodschap ben ik het helemaal eens !!!![]()
ja ich know heb hier genoeg kroaten om mij heenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is Hrvatska. Een Hrvat is een Kroaat
Trekt inderdaad op niks, zo'n oranje theedoek!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:44 schreef borisz het volgende:
[..]
ja ich know heb hier genoeg kroaten om mij heen. Het enige is kunnen ze niet een wedstrijd uitschrijven voor een nieuw land tenue ipv dit theedoekmotief
Moet hij niet trainen bij FC Twente?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:42 schreef BigFire het volgende:
Vink mag weer naar Wembley
07 september 2007
Sommige arbiters dromen er ongetwijfeld hun hele leven van: een wedstrijd fluiten op Wembley. Voor Pieter Vink is die droom echter al lang uitgekomen. Nadat hij eerder al de officieuze openingswedstrijd van de nieuwe voetbaltempel tussen Jong Engeland en Jong Italië floot, mag hij deze week opnieuw afreizen naar het prachtige stadion in Londen. Vink is immers door de UEFA aangewezen als scheidsrechter voor de EK-kwalificatiewedstrijd tussen Engeland en Israël.
Vink, die op Wembley geassisteerd zal worden door Adriaan Inia, Hans ten Hoove en vierde official Björn Kuipers, is niet de enige Nederlandse arbiter die komend weekend in actie komt. Eric Braamhaar is aangewezen voor de belangrijke wedstrijd in Groep A tussen Servië en Finland. Hij wordt zaterdag bijgestaan door zijn assistenten Arie Brink en Patrick Gerritsen. Als vierde official fungeert Bas Nijhuis.
heb nu best wel zin in die wedstrijd![]()
Guus en zijn gouden lulquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
Guus zwijnt weer 'ns. Net bij 1-0 stand rood keeper + penal tegen, gemist, nu staat het ineens 3-0![]()
Die man heeft magische krachtenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
Guus zwijnt weer 'ns. Net bij 1-0 stand rood keeper + penal tegen, gemist, nu staat het ineens 3-0![]()
Nou zwijnen wil ik het niet noemen gezien het wedstrijdbeeld. Het eigenlijk een nulletje of 4 kunnen zijn namelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
Als Rusland woensdag wint is het over voor de Engelsen, lijkt me.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:21 schreef DIGGER het volgende:
Dik terechte zege van Engeland, maar woensdag gaat het erom. Win je, sta je 2e, verlies je, dan is het EK ver weg met dan 4 punten achterstand op kwalificatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |