| 1 2 3 4 5 6 7 | Rusland 4 2 2 0 8 (5-1) Engeland 4 2 1 1 7 (6-2) Israel 4 2 1 1 7 (9-6) Macedonie 5 2 1 2 7 (4-3) Estland 3 0 0 3 0 (0-4) Andorra 4 0 0 4 0 (1-19) |
Guus is er klaar voor!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef dndiek het volgende:
Hiddink hoeft niet al te ver te reizen voor deze interland
Ga, maar na wat de clubs in de spits hebben lopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Die Nugent, blijf het toch opmerkelijk vinden. Loopt er dan echt niets beters op het hoogste niveau?
Dan kun je dus net zo goed Nugent nemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef AminBen het volgende:
Even potentiele spitsen, behalve die bekende dan:
Villa: Agbonlahor, Moore, Young
Bolton: Davies
West Ham: Ashton, Harewood, Carlton Cole?
Newcastle: Ameobi
Blackburn: Derbyshire
ManCity: Vassell
Everton: Beattie
Het loopt niet over idd![]()
Mocht dat zo zijn, dan krijgje die wellicht op het EK met de stand zo.quote:
DJ Campbell ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:45 schreef stevengerrard het volgende:
Je hebt als spits ook Lita van Reading nog of Campbell van Birmingham
| 1 2 3 4 5 6 7 | 2. Russia 4 2 2 0 5 - 1 8 3. England 4 2 1 1 6 - 2 7 4. Israel 4 2 1 1 9 - 6 7 5. Macedonia FYR 5 2 1 2 4 - 3 7 6. Estonia 3 0 0 3 0 - 4 0 7. Andorra 4 0 0 4 1 - 19 0 |
Engeland moet uitkijken dat ze het EK niet mislopen zo, Kroatie is al vooruit en Rusland moet je ook maar langzij zien te komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Engeland gaat het echt niet redden hoor. Wat een drama daar.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Rusland 5 3 2 0 11 (7-1) Engeland 5 2 2 1 8 (6-2) Israel 5 2 2 1 8 (9-6) Macedonie 6 2 1 3 7 (5-5) Estland 4 0 0 4 0 (0-6) Andorra 4 0 0 4 0 (1-19) |
Ha, ik zou als ik Engeland was niet te optimistisch reageren daarop.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef thewishmaster het volgende:
Engeland heeft nog tijd zat om de schade weer goed te maken. Ze krijgen sowieso koploper Kroatië nog thuis.
Ik zweef niet, ik ben niet voor Engeland hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ha, ik zou als ik Engeland was niet te optimistisch reageren daarop.
Je post bestaat eigenlijk uit een contradictie, als je niet gaat zweven tenminste...
Tegen ploegen zoals Engeland hebben we altijd extra energie. Zeker als die ploeg zoals Engeland nogal zwakjes presteert!![]()
Ik heb alleen gelezen dat hij een bal tegen Lamps aanschoot. En Rooney kan wel een beetje schieten, dacht ik zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Dos37 het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Rooney de pols breekt van Lampard wat moet ik me er bij voorstellen.
wat staat er?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
whehe dat spandoek mag dat wel
Idd. En een aantal spelers wordt overhypt door de Engelsen....quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef Sensation89 het volgende:
Van mag Engeland wegblijven op het EK, al die hooligans zorgen toch alleen maar voor overlast. Veel voegen ze in mijn ogen niet veel toe aan het toernooi, ze behoren wel elke keer tot de favorieten maar ik vind het zeker geen topland.
eigenlijk wel maar zonder Engelad betekend het ook dat een rustige Ek kunnen verwachten ivb met hooligansquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Engeland hoort gewoon verplicht bij ieder EK en WK aanwezig te zijn. Net als Nederland, Brazilië, Argentinië, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië...etc...etc...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef mcyodogg het volgende:
Het kan zomaar zo zijn dat Lamps zaterdag zn laatste interland heeft gespeeld. Dalijk wint Engeland eenvoudig van Andorra. De media zal alleen nog maar meer schrijven dat Lampard de storende factor was. McClaren valt voor de druk en Lampard wordt niet meer opgeroepen. In het opportunistische wereldje dat voetbal heet, zie ik het zo gebeuren. Of ben ik aan het doemdenken?
Ik voel de bui alweer hangen jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Gerrard begint zowaar te scoren....![]()
Nugent stal em van Defoequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
0-3 Jermain Defoe of David Nugent
aan Nugent is ie gegeven
Dat is die gast uit de Chelsea jeugd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ben Sahar heeft vandaag trouwens zijn eerste 2 goals gemaakt voor Israel. En dat in zijn 3e interland en als 17-jarige
.
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is die gast uit de Chelsea jeugd?
En dan speelt die Nugent niet eens op het hoogste niveau in Engelandquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
0-3 Jermain Defoe of David Nugent
aan Nugent is ie gegeven
Volkomen terechtquote:Beckham terug in Engelse selectie
Voormalig aanvoerder David Beckham is terug in de Engelse selectie. Bondscoach Steve McClaren riep de middenvelder van Real Madrid voor het eerst sinds lange tijd weer op, terwijl ook Michael Owen een uitnodiging kreeg voor de wedstrijden tegen Brazilië en Estland.
Het is voor het eerst sinds het WK van 2006 dat Becks bij de Engelse selectie zit. Na het tegenvallende toernooi nam Steve McClaren de taken over van Sven-Goran Eriksson. McClaren zei geen prijs te stellen op de aanwezigheid van Beckham en liet hem lange tijd buiten de selectie.
De recente vorm van de middenvelder heeft er nu echter voor gezorgd dat Beckham zich weer mag melden bij de selectie. Vrijdag lijkt Becks te gaan starten in het oefenduel tegen Brazilië. Daarna volgt de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Estland.
Ook Michael Owen zal die wedstrijden van dichtbij gaan meemaken. De spits van Newcastle United was langdurig uit de roulatie en is sinds kort weer fit. Owen neemt de plaats van Wayne Rooney over. De aanvaller van Manchester United is geschorst voor het duel met Estland.
Owen Hargreaves ontbreekt bij de 26-koppige selectie. De middenvelder van Bayern München, die zeer waarschijnlijk naar Manchester United zal gaan verhuizen, is niet wedstrijdfit.
De volledige selectie:
Doel: Paul Robinson (Tottenham), Scott Carson (Liverpool) en Robert Green (West Ham)
Verdediging: Phill Neville (Everton), Rio Ferdinand (Manchester United), John Terry (Chelsea), Wayne Bridge (Chelsea), Wes Brown (Manchester United), Jamie Carragher (Liverpool), Michael Dawson (Tottenham), Ledley King (Tottenham) en Nicky Shorey (Reading).
Middenveld: David Beckham (Real Madrid), Steven Gerrard (Liverpool), Jermaine Jenas (Tottenham), Joe Cole (Chelsea), Aaron Lennon (Tottenham), David Bentley (Blackburn), Michael Carrick (Manchester United), Frank Lampard (Chelsea), Stewart Downing (Middlesbrough) en Kyron Dyer (Newcastle United).
Aanval: Peter Crouch (Liverpool), Michael Owen (Newcastle), Alan Smith (Manchester United) en Jermaine Defoe (Tottenham).
quote:E Russia 19:00 Andorra
E F.Y.R. Macedonia 19:30 Israel
E Estonia 21:30 Croatia
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1 Kroatië 6 5 1 0 16 16 - 4 2 Israël 7 4 2 1 14 15 - 7 3 Rusland 6 4 2 0 14 11 - 1 4 Engeland 6 3 2 1 11 9 - 2 5 Macedonië 7 2 1 4 7 6 - 7 6 Estland 6 0 0 6 0 0 - 11 7 Andorra 6 0 0 6 0 1 - 26 |
Gelukkig heb jij een neutrale kijk op het geheelquote:Op zondag 3 juni 2007 00:09 schreef Hrvat het volgende:
Trouwens, kan de titel niet veranderd worden in "[EK 2008 Kwalificatiegroep E]: Met KROATIE en Israel!"![]()
Ik snap sowieso al niet dat de topicstarter Kroatie niet in de titel vermeldt...
Engeland, tot daaraantoe, maar Rusland??? Puur uit chauvinistische overwegingen, dankzij guusje?
Puur lettend op voetbalkwaliteiten, hoort de topic "met Kroatie en Engeland" te heten !!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |