25+ pikken zijn overal te vinden, maar die kleintjes... dat redt zelfs google niet...quote:
tenzij je net zin had om keihard te neuken natuurlijkquote:Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Michellee het volgende:
Ik zou de slappe lach krijgen als ik sex met iemand zou hebben en hij doet zijn broek uit en dan zie je dat........!!!![]()
Da's vaak zoquote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
tenzij je net zin had om keihard te neuken natuurlijk
En zou je dan nog lachen wanneer hij een aantal tanden uit je mond zou slaan? Iets wat ik in dat geval volkomen gerechtvaardigd zou vinden overigens.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Michellee het volgende:
Ik zou de slappe lach krijgen als ik sex met iemand zou hebben en hij doet zijn broek uit en dan zie je dat........!!!![]()
Zie hier, het resultaat van een te ver door geschoten vrouwenemancipatie: een vrouw die wensen en zelfs eisen stelt op seksueel gebied.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef Maeghan het volgende:
Tja, kheb een ex gehad met een nogal kleine, en da's gewoon niet leuk meer omdat je soms echt niks voelt. Op een gegeven moment valt grootte niet meer te compenseren door techniek denk ik.
De ex daarna was niet bijzonder groot geschapen, maar toch gewoon normaal, niks bijzonders, en dat was een stuk beter.
micropenis, en vergis je niet, het zijn echt penissen en geen vagina's.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
25+ pikken zijn overal te vinden, maar die kleintjes... dat redt zelfs google niet...
geloof dat het fout ging in 1934quote:Op donderdag 7 september 2006 08:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zie hier, het resultaat van een te ver door geschoten vrouwenemancipatie: een vrouw die wensen en zelfs eisen stelt op seksueel gebied.
mooie vergelijking!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:27 schreef FuifDuif het volgende:
Het stoort mij overigens wel dat mensen zo lacherig doen over die foto's van hierboven. Het betreft daar niet zomaar een klein geslachtsdeel, maar een serieuze afwijking zoals gedefinieerd door de medische wetenschap. Zijn deze zieligerds dezelfden die graag mensen uitlachen met kanker enzovoort?
Over vergelijkingen gesprokenquote:Op donderdag 7 september 2006 08:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
mooie vergelijking!![]()
Jij vind funiest homevideo's ook weerzinwekkend omdat daar vaak gelachen wordt als iemand valt of iets gevoeligs overkomt?
nah, ik lach er niet om maar om te zeggen dat ik er nu met 100% respect mee omga, dat is wat anders. Toaal uitlachen is lomp, de rest kan wel mijns inziensquote:Op donderdag 7 september 2006 08:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Over vergelijkingen gesproken. Grappige thuisvideo's laten incidentele komische situaties zien van mensen. Situaties waarin een ieder van ons zou kunnen belanden. Lachen om een lichamelijke afwijking is niet alleen triest en sneu, maar ook nog eens een goed pak slaag waardig.
Waarom niet met 100% respect er mee omgaan? Misschien een cliché, maar verplaats je eens in die ander. Hoe zou jij je dan voelen, wanneer anderen hun ego strelen over datgene wat jou sowieso al onzeker maakt?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nah, ik lach er niet om maar om te zeggen dat ik er nu met 100% respect mee omga, dat is wat anders. Toaal uitlachen is lomp, de rest kan wel mijns inziens
nee serieus nie, ik heb eerst ff gekeken op de site voordat de BVD hier aanbeltquote:Op donderdag 7 september 2006 11:42 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Dat is een fuckin babyVieze pedo...
Dat is wèl een baby. Dat kun je zien aan die beentjes.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:02 schreef P-azz het volgende:
[..]
nee serieus nie, ik heb eerst ff gekeken op de site voordat de BVD hier aanbelt
oh ohquote:Op donderdag 7 september 2006 12:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is wèl een baby. Dat kun je zien aan die beentjes.
Die van jou is 14,9cm?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:07 schreef BlaineDeMono het volgende:
Wat vinden jullie klein?![]()
Alles beneden de 15cm ofzo?
ja dôh, maar ik zit me soms ook te verbazen over het uiterlijk van anderen mensen, zoals geloof ik 99% van de dudes. En dan heb ik het nog in lichte matequote:Op donderdag 7 september 2006 11:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom niet met 100% respect er mee omgaan? Misschien een cliché, maar verplaats je eens in die ander. Hoe zou jij je dan voelen, wanneer anderen hun ego strelen over datgene wat jou sowieso al onzeker maakt?
Verschuil je nu niet achter de massa, maar durf zelf na te denken. Hup, kom op joh!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja dôh, maar ik zit me soms ook te verbazen over het uiterlijk van anderen mensen, zoals geloof ik 99% van de dudes. En dan heb ik het nog in lichte mate
ben bezig, je maakt me aan het huilenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verschuil je nu niet achter de massa, maar durf zelf na te denken. Hup, kom op joh!
Nee, ik heb geen micropenis. Maar ik wil wel even opmerken dat ik het niet fijn vind om voor grote lul uitgemaakt te worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef Maeghan het volgende:
Zeg FuifDuif, heb je zelf een micropenis? Het zou wel ironisch zijn, een grote lul met een micropenis.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef Maeghan het volgende:
Zeg FuifDuif, heb je zelf een micropenis? Het zou wel ironisch zijn, een grote lul met een micropenis.
Jij hebt een micropenis?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ben bezig, je maakt me aan het huilen![]()
extremen is vaak lachwekkend, leedvermaak is afkeurinswaardig en toch lach ik erom, zelfspot is wel leuk --> ik heb een micropenis (en deze is dan weer niet leuk)
fijn, gooi er Robijn was bijquote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen micropenis. Maar ik wil wel even opmerken dat ik het niet fijn vind om voor grote lul uitgemaakt te worden.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef Maeghan het volgende:
nah, kan moeilijk zeggen dat die 35 centimer is.quote:
-4 cm, dus dat wordt: 16cm.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
Te klein lijkt me niks maar te groot kan ook wel eens problemen geven(vooral bij wat krappere meisjes
)
* Metro2005 is toch blij met zijn 20cm lange genotsknots![]()
Hoezo -4cm? heb jij hem opgemeten ofzo? bovendien waarom zou ik daarover liegen of opscheppen. Wat schiet ik daarmee op?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
-4 cm, dus dat wordt: 16cm.
Het valt mij erg op dat vrijwel iedereen die hier een maat noemt zo tussen de 18 en 20 cm zit. Dat is natuurlijk niet realistisch. Maar ach, je kunt zonder problemen overdrijven over iets dat door slechts weinigen wordt gezien (en dus kan worden gecontroleerd).
Die van mij is 21cm. Dat zeg ik bij deze.
En daar gaat het om tochquote:Op donderdag 7 september 2006 12:41 schreef opgebaarde het volgende:
ik haal de 20 centimer niet en heb er totaal geen problemen mee en mevrouw opgebaarde ook niet![]()
En ik vind het niet fijn om verteld te worden dat ik geen wensen zou mogen hebben, laat staan eisen zou mogen stellen. Zo vinden we allemaal weleens iets niet fijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen micropenis. Maar ik wil wel even opmerken dat ik het niet fijn vind om voor grote lul uitgemaakt te worden.
Het is niet persoonlijk bedoeld, dat van geen wensen mogen hebben en geen eisen mogen stellen. Dat is omdat je een vrouw bentquote:Op donderdag 7 september 2006 12:42 schreef Maeghan het volgende:
[..]
En ik vind het niet fijn om verteld te worden dat ik geen wensen zou mogen hebben, laat staan eisen zou mogen stellen. Zo vinden we allemaal weleens iets niet fijn.
En nu je mond dicht, anders vorder ik die vijf euro terug van Pony Lover.
Ik wil er maar mee aangeven dat hier op het web ik alles kan zeggen wat ik wil en dat ik dus vermoed dat dat veel meer gebeurt. Zeker op dit vlak.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Maeghan het volgende:
Eén kant op he, Duifje, niet heen en terug.
Dan toch niet, nerd!quote:
Tell me about it!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:35 schreef quickie1985 het volgende:
Krijgen we dat kansloze 4 life onderwerp mijn Kul is groter dan die van Jou ...
Zal het je de rest van je leven plezieren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:34 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ach, zolang je er maar heen en weer mee kan zwieren.
[afbeelding]
Ja precies, ze proberen het te compenseren... Maar ze zullen eigenlijk nooit weten wat ze missen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef Elegy het volgende:
*staart eens onderzoekend naar beneden*
[afbeelding]
Kijkt eens naar bureau
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zegt wel genoeg denk ik zo hè?![]()
En stierenlul / paardenlulquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:31 schreef markiemark het volgende:
altijd leuk hoe je mening over een te kleine piemel veranderd als je een dagje in de sauna bent..
nee, geen zin in discussie over bloedlul / vleeslul.. :s
Ik heb ook geen idee. Maar in het kader van compenseren ben ik van plan mijn groot rijbewijs maar eens te halenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja precies, ze proberen het te compenseren... Maar ze zullen eigenlijk nooit weten wat ze missen.
Best sneu eigenlijk
Mwah, ik hang altijd de hele dag in de buurt van het koude dompelbadje rond. Goed voor m'n zelfbeeld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:31 schreef markiemark het volgende:
altijd leuk hoe je mening over een te kleine piemel veranderd als je een dagje in de sauna bent..
nee, geen zin in discussie over bloedlul / vleeslul.. :s
Ik heb de verkeerde carrièremove gemaakt. Ik had kapitein van een vliegtuigdekschip moeten worden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:15 schreef Jumparound het volgende:
ik heb me ingeschreven voor de LOI kapiteinskeursus...
leuk, varen met een tanker van 300m. +
Nee hoor, het is gewoon een leuke woordspeling. Enorm slaat op klein, niet op piemels. De TT is gewoon goed bedacht!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:19 schreef Elegy het volgende:
Ik bedenk me ineens "enorm kleine piemels", dat is natuurlijk een TT van niks. Of het zijn enorme piemels, of heel erg kleine piemels. Zoiets zeggen als droog water ofzo
quote:
Dan hoor je niet in dit topic thuisquote:
Als je het koud hebt, oke maar hoe klein is ie dan in koude toestand !quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
zoals die is, als je het koud hebt dan ist die klein..
en wanneer je onder de doesj staat, dan is die normaal
Maar juist op die momenten weer welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:17 schreef Amigoow het volgende:
Fakking kansloos topic zeg, demn!
En ik snap echt niet wat mensen altijd zitten te ouwehoeren over koude douches of een koud zwembad. Lengte / dikte van me lul hangt daar echt neit van af.
Die had in de OP gemoeten, precies wat ik bedoel!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:54 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Onze vriend uit big brother.
Het is een erg bekrompen rechts mannetje met macho gedrag dat beweert op zijn 16de een meisje te hebben bezwangert terwijl jhij daarvoor zei dat hij op zijn 17de ontmaagd was.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had in de OP gemoeten, precies wat ik bedoel!
Klaagt ie erover?
Maar slap zegt toch niks over de erectie?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had in de OP gemoeten, precies wat ik bedoel!
Klaagt ie erover?
Inderdaad, maar meestal vinden mannen een slappe kleine ook niet bepaald prettig in het geval van samen douchen na het sporten enzovoort.quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar slap zegt toch niks over de erectie?
En toch posten hier hè?quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:53 schreef zoalshetis het volgende:
SERIEUS. DE MAAT VAN DE PENIS VAN ANDERE MANNEN INTERESSEERD ME HELEMAAL NIKS.
JUIST DAAROM DENK IK. OP WAS VOLDOENDE OM TE LEZEN.quote:
Zo'n KORTE op en dan nog...quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
JUIST DAAROM DENK IK. OP WAS VOLDOENDE OM TE LEZEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |