Henk begrijpt 'tquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad als er nu grote actie op de streams, maar in de nacht is hier altijd een beetje slowchat en hier en daar een cap om het ontopic te houden![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb goed de schijn opgehouden, nietwaar?![]()
Noem je me nu een minderheidquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral ook niet doenSchaar je onder de meerderheid
![]()
Pfffffffquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Roel lijkt hier wel een beetje op Egbert![]()
Morwenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaa, heel interessant![]()
Net als de streams![]()
Egbert rookt de allerlaatste![]()
Nou....das echt de grofste fucking opmerking ooit!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Roel lijkt hier wel een beetje op Egbert![]()
Jij bent wel ver heen als je om ALLES lacht dat ik postquote:
Ja, soquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Noem je me nu een minderheid![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent wel ver heen als je om ALLES lacht dat ik post![]()
shaved head look a likequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Nou....das echt de grofste fucking opmerking ooit!!!
Tering ventje !
Ben helemaal klaar met jou.... nog minder waard dan die dooie koykarper van vorig jaar....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
@Roel sorry schatje
![]()
Zullen we als Marcel en Jeroen samen in bad gaan om het uitepraten ?![]()
Hobselsquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Morwen![]()
wat is die E10 toch een sukkeltje zeg.. moet het echt ff kwijt![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:32 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben helemaal klaar met jou.... nog minder waard dan die dooie koykarper van vorig jaar....
Haha sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:32 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben helemaal klaar met jou.... nog minder waard dan die dooie koykarper van vorig jaar....
Nou dat valt wel mee hoor, ik zie liever dat er een moderatie valt over berichten van mensen die elkaar persoonlijk aanvallen via berichten hierquote:
Ben welm benieuwd wat nou die ene "minder'' positieve knik heeft veroorzaakt.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nominatieperikelen:
[afbeelding]
De ondergang van Roel, die ooit was voorbestemd om BB5 met twee stickies in de neus te winnen
Ik vind kloons ook altijd hilarisch, vooral als ze zo slecht zijnquote:
Vooral die opmerkingen van die meidenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
We hebben (voor de verandering) zó gelachen om Rob met die dooie vissen in dat bad!
Dat is idd echt stomvervelendquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen avond gewerkt tot 01:30 en heb meer afzeiken gelezen, dan dat ik wijzer ben geworden over wat er op de streams is gebeurt.
Hopen dat ze geneukt hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:36 schreef ThaSandman het volgende:
Waar is Jeroen? Bij Milica ofzo
Ik ben het orgineel volgens mij hoor...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind kloons ook altijd hilarisch, vooral als ze zo slecht zijn![]()
Heette die persoon toevallig LekkerSimpel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, ik zie liever dat er een moderatie valt over berichten van mensen die elkaar persoonlijk aanvallen via berichten hier![]()
Dat leest een stuk vriendelijker als je aan het teruglezen bent van de commentaren van een avond.
Ik heb afgelopen avond gewerkt tot 01:30 en heb meer afzeiken gelezen, dan dat ik wijzer ben geworden over wat er op de streams is gebeurt.
Zo heb ik ook de weekopdracht moeten missen net wel gezien op tv via video gelukkig![]()
Maar niet via dit forum heaas![]()
ik hoorde het hem nog zo zeggen: ja ik ga zo, ik wil nog in de kamer zitten. scheit he hier baal ik van sneaky per ongeluk in slaap vallen. gladde rat is het.quote:
VOL schijnt wel uptodate te zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, ik zie liever dat er een moderatie valt over berichten van mensen die elkaar persoonlijk aanvallen via berichten hier![]()
Dat leest een stuk vriendelijker als je aan het teruglezen bent van de commentaren van een avond.
Zo heb ik ook de weekopdracht moeten missen net wel gezien op tv via video gelukkig![]()
Maar niet via dit forum heaas![]()
Dat was wel duidelijk hier eigenlijk..... jouw piek kwam door je geheime rookopdracht. Was heel leuk om te volgen en je had Rob, Joost en Lieske helemaal in je broekzak.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:35 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben welm benieuwd wat nou die ene "minder'' positieve knik heeft veroorzaakt.....
Alles in de gaten houdenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef roeland303 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwdwat jullie fokkers nu dan doen....??
Wachten tot er iemand gaat pissen....?
Of toch off Tropic?
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:37 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik ben het orgineel volgens mij hoor...
Ey wat ik me nou afvraag he toen jij in het huis zat en ik nog keek vorig jaar maakte jij de opmerking ach internet kijkers dat zijn 20 mensen ofzo. Hoe groot was je verbazing toen het iets anders uitpakte?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef roeland303 het volgende:
Of toch off Tropic?
Ok dan, lekker meeposten over deze BB, you had your 2 minutes of famequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:37 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik ben het orgineel volgens mij hoor...
Off Tropic?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef roeland303 het volgende:
Of toch off Tropic?
Echt waar?...Vind mezelf juist zo tolerant, behalve als er te hard, onzinnig, slap, non-stop, ...laat maar...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk hier eigenlijk..... jouw piek kwam door je geheime rookopdracht. Was heel leuk om te volgen en je had Rob, Joost en Lieske helemaal in je broekzak.
Die minder positieve knik was precies gerelateerd aan Joost' opmars. Je zei net iets te vaak tegen Joost dat hij je juist *wel* tolerant moest noemen, en dat begon een beetje op de zenuwen van de mensen thuis te werken.
Nu ben zachtgezegd geen fan van Joost, maar kon het wel een beetje begrijpen. Toch leuk dat jullie samen in de finale hebben gezeten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:41 schreef Bluezz het volgende:
Hey Roel, ik schonk nog een wijntje in, heb weekend en zit lekker in mijn eentje ffies, golfer naar bed
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:41 schreef PC eend het volgende:
Hey roel zal ik je geheugen ff opfrissen
Af en toe onder anderen, en ik ben ook niet altijd lekker bezigquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:38 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Heette die persoon toevallig LekkerSimpel?
Erg gigantisch.....wist niet van het bestaan af...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey wat ik me nou afvraag he toen jij in het huis zat en ik nog keek vorig jaar maakte jij de opmerking ach internet kijkers dat zijn 20 mensen ofzo. Hoe groot was je verbazing toen het iets anders uitpakte?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:42 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Echt waar?...Vind mezelf juist zo tolerant, behalve als er te hard, onzinnig, slap, non-stop, ...laat maar...
nee, maar jij was tot nu toe nog niet zo vervelend als LekkeSimpel, of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Af en toe onder anderen, en ik ben ook niet altijd lekker bezig![]()
op....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:43 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Hey roel.. hoe is het met je whiskey
Nee een andere, waar die helemaal uit z'n pannelap gaatquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder?![]()
henk is _nooit_ vervelend.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:45 schreef miraculeus het volgende:
[..]
nee, maar jij was tot nu toe nog niet zo vervelend als LekkeSimpel, of heb ik iets gemist?
Dat doe ik ook welquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
VOL schijnt wel uptodate te zijnEn tsja, elkaar persoonlijk aanvallen hoort een beetje bij FOK, neem het met een korreltje zout
![]()
Nee, die was nep.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Ach, BB winnen is voor mietjes. Jij hebt Dido nu, da's nog veel beter.
Heeft ze echt zo'n grote neus?![]()
Just stay @ FOK! dat is DE BB sitequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel![]()
En met VOL
Daar heb ik ook een probleem met de moderatievorm en heb de link maar gedelete![]()
Ik niet iigquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
Wie heeft de streams nog aanstaan op dit moment ?
ik heb ze wel aan, maar het is niet echt heel intressant...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
Ik, maar ik ga ze nu uitzettenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
Oh ja, hoe zei hij dat ook weerquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee een andere, waar die helemaal uit z'n pannelap gaat
Ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
Knettergek uit m'n pannennnnnnnnnnlapquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja, hoe zei hij dat ook weer![]()
Ach dat was iets van vorig jaar, gezeik met een grote groep users die veelquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:49 schreef ThaSandman het volgende:
Kan iemand me precies uitleggen hoe dat zit met VOL en Fok? Hoeft niet perse in de COS, misschien in de SC. Ik heb ergens gelezen dat er gezeik was met zwaaien enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |