Ik vind hem rustig overkomen....goed gecasst....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:14 schreef Canisfire het volgende:
Roel wat vind je trouwens van geheime bewoner Anton ?
De bewoners : Anton #1
FF terugdenken aan BB5quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar ze is in Haarlem....morgen ochtend 7:30 beginnen in zandvoort....
Dus blijf nog ff hangen.....
zal poging tot zinnigheid ondernemen....
Tanja leek op het forum - toegegeven - ook 100x leuker dan in huis. In het huis was ze gewoon een misplaatste alleenstaande moeder die in de war was, niet met BB mee wilde doen maar ook niet naar huis wilde, etc.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe...![]()
Je lijkt hier wel OK, trouwens. Maar dat is compleet off topic, natuurlijk![]()
Proces kabaal?....dan zit je goed...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:15 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Moet ik toch even zeggen dat jij wel mijn favoriet was Roel (als je het dan bent) maar ik heb altijd gedacht dat ik jou herkende via 'proces kabaal' (dat is een soundsystem) of zit ik dan helemaal fout?
Eendjequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik zag het aan je lichaamstaal![]()
hahahaha waren leuke feestjes, jammer alleen dat de vis dicht is!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:17 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Proces kabaal?....dan zit je goed...
Klinkt als de brandgangen wijk op rotterdam zuid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:18 schreef JoeDank het volgende:
Volgens mij woon ik zo'n honderd meter van je vandaan in Rotterdam, Roel. Zal niet te veel weggeven: Supermarkt aan de overkant en avondwinkel links van je. Heb je wel eens gezien
Hintje, is het Zuid of Noord?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:18 schreef JoeDank het volgende:
Volgens mij woon ik zo'n honderd meter van je vandaan in Rotterdam, Roel. Zal niet te veel weggeven: Supermarkt aan de overkant en avondwinkel links van je. Heb je wel eens gezien
grappig....klein wereldjetoch?....bizar... kom hier gewoon me buurman tegen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:18 schreef JoeDank het volgende:
Papier mache en koffie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:12 schreef Apache4U het volgende:
ben toch benieuwd hoe hij de andere kleur schaakstukken gaat maken..
Jawel man maak trouwens ook eens een fotoboek aan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:19 schreef roeland303 het volgende:
[..]
grappig....klein wereldjetoch?....bizar... kom hier gewoon me buurman tegen...
Moet niet veel Fokker worden.....
Is het nodig Northerstar?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef NorthernStar het volgende:
Was er niet ergens zo'n 'post hier met Roel' topic?
Echt, die is er niet meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef NorthernStar het volgende:
Jupquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:21 schreef miraculeus het volgende:
ligt nou iedereen te pitten behalve tijn en egbert?!?!
Gaan we weer...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Is het nodig Northerstar?
Ik wil best een topic maken maar dan moet Roel er ook echt gaan posten.
Jaaa, heel interessantquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:16 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wat hij vindt van de foto van Etienne.
Ja heb je er zin in ja of nee ?quote:
Maar hoe kan je dan commentaren op streamverslagen leveren?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ik heb al in geen uuuuuuuuuuuuuuren caps gezien.
Ik heb ook al in geen uuuuuuuuuuuuuuuuren de streams aanstaan![]()
Maakt niet uit welke zin er stond in de quote......Met dat onderschrift valt niets serieus te nemen....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaa, heel interessant![]()
Net als de streams![]()
Egbert rookt de allerlaatste![]()
Nodig weet ik niet, misschien kunnen jullie ook [BB SC] # 13: Trekt koud op gebruiken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Is het nodig Northerstar?
Ik wil best een topic maken maar dan moet Roel er ook echt gaan posten.
Was ja, in BB5quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef NorthernStar het volgende:
Oneerbaar voorstelquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja heb je er zin in ja of nee ?![]()
Relaaaaax, komt goed altijd, de volgende ochtend. 's nachts kan het best. Flugel en Team nog nooit horen klagen en Isa post ook altijd offtopic meequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nodig weet ik niet, misschien kunnen jullie ook [BB SC] # 13: Trekt koud op gebruiken.
Of gewoon een beetje op letten dat het niet teveel over andere dingen gaat.
Ik heb goed de schijn opgehouden, nietwaar?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan commentaren op streamverslagen leveren?![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
Ik ben weer niet helemaal nuchter en daarom ook tegen offtopicpolitie![]()
Morgen zeg ik wel weer sorry![]()
Inderdaad als er nu grote actie op de streams, maar in de nacht is hier altijd een beetje slowchat en hier en daar een cap om het ontopic te houdenquote:
Vooral ook niet doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:24 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke zin er stond in de quote......Met dat onderschrift valt niets serieus te nemen....
Roel lijkt hier wel een beetje op Egbertquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ontopic: Eg en Tijn zijn nu in de keuken, dus:
[afbeelding]
Toen ze al wel vlieft waren maar Dido nog 'klootzak' tegen Roel zei
WHAAAAAAT ???quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en Isa post ook altijd offtopic mee![]()
![]()
Ja ik had niks in de gaten in ieder geval, maar om nou te zeggen dat er schokkende dingen op de streams gebeuren. Eigenlijk maakt het dus niet uit of je ze aanhebt of uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb goed de schijn opgehouden, nietwaar?![]()
Henk begrijpt 'tquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad als er nu grote actie op de streams, maar in de nacht is hier altijd een beetje slowchat en hier en daar een cap om het ontopic te houden![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb goed de schijn opgehouden, nietwaar?![]()
Noem je me nu een minderheidquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral ook niet doenSchaar je onder de meerderheid
![]()
Pfffffffquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Roel lijkt hier wel een beetje op Egbert![]()
Morwenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaa, heel interessant![]()
Net als de streams![]()
Egbert rookt de allerlaatste![]()
Nou....das echt de grofste fucking opmerking ooit!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Roel lijkt hier wel een beetje op Egbert![]()
Jij bent wel ver heen als je om ALLES lacht dat ik postquote:
Ja, soquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Noem je me nu een minderheid![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent wel ver heen als je om ALLES lacht dat ik post![]()
shaved head look a likequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Nou....das echt de grofste fucking opmerking ooit!!!
Tering ventje !
Ben helemaal klaar met jou.... nog minder waard dan die dooie koykarper van vorig jaar....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
@Roel sorry schatje
![]()
Zullen we als Marcel en Jeroen samen in bad gaan om het uitepraten ?![]()
Hobselsquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Morwen![]()
wat is die E10 toch een sukkeltje zeg.. moet het echt ff kwijt![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:32 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben helemaal klaar met jou.... nog minder waard dan die dooie koykarper van vorig jaar....
Haha sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:32 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben helemaal klaar met jou.... nog minder waard dan die dooie koykarper van vorig jaar....
Nou dat valt wel mee hoor, ik zie liever dat er een moderatie valt over berichten van mensen die elkaar persoonlijk aanvallen via berichten hierquote:
Ben welm benieuwd wat nou die ene "minder'' positieve knik heeft veroorzaakt.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nominatieperikelen:
[afbeelding]
De ondergang van Roel, die ooit was voorbestemd om BB5 met twee stickies in de neus te winnen
Ik vind kloons ook altijd hilarisch, vooral als ze zo slecht zijnquote:
Vooral die opmerkingen van die meidenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
We hebben (voor de verandering) zó gelachen om Rob met die dooie vissen in dat bad!
Dat is idd echt stomvervelendquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen avond gewerkt tot 01:30 en heb meer afzeiken gelezen, dan dat ik wijzer ben geworden over wat er op de streams is gebeurt.
Hopen dat ze geneukt hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:36 schreef ThaSandman het volgende:
Waar is Jeroen? Bij Milica ofzo
Ik ben het orgineel volgens mij hoor...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind kloons ook altijd hilarisch, vooral als ze zo slecht zijn![]()
Heette die persoon toevallig LekkerSimpel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, ik zie liever dat er een moderatie valt over berichten van mensen die elkaar persoonlijk aanvallen via berichten hier![]()
Dat leest een stuk vriendelijker als je aan het teruglezen bent van de commentaren van een avond.
Ik heb afgelopen avond gewerkt tot 01:30 en heb meer afzeiken gelezen, dan dat ik wijzer ben geworden over wat er op de streams is gebeurt.
Zo heb ik ook de weekopdracht moeten missen net wel gezien op tv via video gelukkig![]()
Maar niet via dit forum heaas![]()
ik hoorde het hem nog zo zeggen: ja ik ga zo, ik wil nog in de kamer zitten. scheit he hier baal ik van sneaky per ongeluk in slaap vallen. gladde rat is het.quote:
VOL schijnt wel uptodate te zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, ik zie liever dat er een moderatie valt over berichten van mensen die elkaar persoonlijk aanvallen via berichten hier![]()
Dat leest een stuk vriendelijker als je aan het teruglezen bent van de commentaren van een avond.
Zo heb ik ook de weekopdracht moeten missen net wel gezien op tv via video gelukkig![]()
Maar niet via dit forum heaas![]()
Dat was wel duidelijk hier eigenlijk..... jouw piek kwam door je geheime rookopdracht. Was heel leuk om te volgen en je had Rob, Joost en Lieske helemaal in je broekzak.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:35 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben welm benieuwd wat nou die ene "minder'' positieve knik heeft veroorzaakt.....
Alles in de gaten houdenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef roeland303 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwdwat jullie fokkers nu dan doen....??
Wachten tot er iemand gaat pissen....?
Of toch off Tropic?
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:37 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik ben het orgineel volgens mij hoor...
Ey wat ik me nou afvraag he toen jij in het huis zat en ik nog keek vorig jaar maakte jij de opmerking ach internet kijkers dat zijn 20 mensen ofzo. Hoe groot was je verbazing toen het iets anders uitpakte?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef roeland303 het volgende:
Of toch off Tropic?
Ok dan, lekker meeposten over deze BB, you had your 2 minutes of famequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:37 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik ben het orgineel volgens mij hoor...
Off Tropic?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef roeland303 het volgende:
Of toch off Tropic?
Echt waar?...Vind mezelf juist zo tolerant, behalve als er te hard, onzinnig, slap, non-stop, ...laat maar...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk hier eigenlijk..... jouw piek kwam door je geheime rookopdracht. Was heel leuk om te volgen en je had Rob, Joost en Lieske helemaal in je broekzak.
Die minder positieve knik was precies gerelateerd aan Joost' opmars. Je zei net iets te vaak tegen Joost dat hij je juist *wel* tolerant moest noemen, en dat begon een beetje op de zenuwen van de mensen thuis te werken.
Nu ben zachtgezegd geen fan van Joost, maar kon het wel een beetje begrijpen. Toch leuk dat jullie samen in de finale hebben gezeten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:41 schreef Bluezz het volgende:
Hey Roel, ik schonk nog een wijntje in, heb weekend en zit lekker in mijn eentje ffies, golfer naar bed
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:41 schreef PC eend het volgende:
Hey roel zal ik je geheugen ff opfrissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |