Ik vind hem rustig overkomen....goed gecasst....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:14 schreef Canisfire het volgende:
Roel wat vind je trouwens van geheime bewoner Anton ?
De bewoners : Anton #1
FF terugdenken aan BB5quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar ze is in Haarlem....morgen ochtend 7:30 beginnen in zandvoort....
Dus blijf nog ff hangen.....
zal poging tot zinnigheid ondernemen....
Tanja leek op het forum - toegegeven - ook 100x leuker dan in huis. In het huis was ze gewoon een misplaatste alleenstaande moeder die in de war was, niet met BB mee wilde doen maar ook niet naar huis wilde, etc.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe...![]()
Je lijkt hier wel OK, trouwens. Maar dat is compleet off topic, natuurlijk![]()
Proces kabaal?....dan zit je goed...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:15 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Moet ik toch even zeggen dat jij wel mijn favoriet was Roel (als je het dan bent) maar ik heb altijd gedacht dat ik jou herkende via 'proces kabaal' (dat is een soundsystem) of zit ik dan helemaal fout?
Eendjequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik zag het aan je lichaamstaal![]()
hahahaha waren leuke feestjes, jammer alleen dat de vis dicht is!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:17 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Proces kabaal?....dan zit je goed...
Klinkt als de brandgangen wijk op rotterdam zuid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:18 schreef JoeDank het volgende:
Volgens mij woon ik zo'n honderd meter van je vandaan in Rotterdam, Roel. Zal niet te veel weggeven: Supermarkt aan de overkant en avondwinkel links van je. Heb je wel eens gezien
Hintje, is het Zuid of Noord?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:18 schreef JoeDank het volgende:
Volgens mij woon ik zo'n honderd meter van je vandaan in Rotterdam, Roel. Zal niet te veel weggeven: Supermarkt aan de overkant en avondwinkel links van je. Heb je wel eens gezien
grappig....klein wereldjetoch?....bizar... kom hier gewoon me buurman tegen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:18 schreef JoeDank het volgende:
Papier mache en koffie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:12 schreef Apache4U het volgende:
ben toch benieuwd hoe hij de andere kleur schaakstukken gaat maken..
Jawel man maak trouwens ook eens een fotoboek aan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:19 schreef roeland303 het volgende:
[..]
grappig....klein wereldjetoch?....bizar... kom hier gewoon me buurman tegen...
Moet niet veel Fokker worden.....
Is het nodig Northerstar?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef NorthernStar het volgende:
Was er niet ergens zo'n 'post hier met Roel' topic?
Echt, die is er niet meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef NorthernStar het volgende:
Was er niet ergens zo'n 'post hier met Roel' topic?
Jupquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:21 schreef miraculeus het volgende:
ligt nou iedereen te pitten behalve tijn en egbert?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |