Welk gedrag? (tis al laat misschien mis ik de clue)quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:59 schreef roeland303 het volgende:
Ikhoorde van camera mannen, dat er regelmatig weddenschappen waren omtrent dit gedrag....
Welk gedragquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:59 schreef roeland303 het volgende:
Ikhoorde van camera mannen, dat er regelmatig weddenschappen waren omtrent dit gedrag....
Valerio van TMF?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:00 schreef ThaSandman het volgende:
He Roel heb je nog met Valerio gebabbeld?? Die was ook cameraman.
Denk het wel...quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:00 schreef ThaSandman het volgende:
He Roel heb je nog met Valerio gebabbeld?? Die was ook cameraman.
Lekkere binnenkomer heb je weerquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom ik thuis van visite en meteen mijn naam weer in off-topic geneuzel. Ik zou me bijna een BN'er gaan voelen, zo vaak mijn naam genoemd wordt.![]()
![]()
En ik zie dat die kloon er ook weer is....
waarom werd je niet wat vaker een handje geholpen dan? dido is volgens mij elek nacht wel aan haar trekken gekomen daaro....quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:02 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Roel's ruk gedrag?:P
Weten jullie dat soort dingen echt?....das toch freaky jongens......quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:04 schreef farceman het volgende:
[..]
waarom werd je niet wat vaker een handje geholpen dan? dido is volgens mij elek nacht wel aan haar trekken gekomen daaro....
Wij weten allesquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:05 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Weten jullie dat soort dingen echt?....das toch freaky jongens......
Ik voel een tweede ban opkomenquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer heb je weer![]()
![]()
Je ziet zelf nu hoe dat gaat met die streams toch.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:05 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Weten jullie dat soort dingen echt?....das toch freaky jongens......
Roel ging er niet op in, maar misschien zijn er andere liefhebbersquote:
freak show....quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je ziet zelf nu hoe dat gaat met die streams toch.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik voel een tweede ban opkomen![]()
Dát is BB, een grote freak showquote:
Jaartje of 23 denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:08 schreef roeland303 het volgende:
hoe oud is wicked angel?...of vragen jullie elkaar nooit iets?
Oh mênquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:08 schreef roeland303 het volgende:
hoe oud is wicked angel?...
quote:of vragen jullie elkaar nooit iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |