quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:51 schreef roeland303 het volgende:
knetter uit me pannelap
even een opsomming..quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:39 schreef roeland303 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwdwat jullie fokkers nu dan doen....??
Wachten tot er iemand gaat pissen....?
Of toch off Tropic?
Ik lach me ook altijd dood. Vooral toen het over de lelijkste hond ooit gaat genaamd Mormel. Ik vroeg de achternaam van deze hond en die was schepsel. Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gelachen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:48 schreef roeland303 het volgende:
Dido praat nog steeds veel in haar slaap....lach me bijnaelke avond dood....
En terecht, nergens meer last vanquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach dat was iets van vorig jaar, gezeik met een grote groep users die veeldeden enzo, meeste daarvan zijn dus naar VOL vertrokken
Verder wil ik daar niet over verder gaan, die hebben goed werk gedaan toen HBB afliep en ons onderdak hebben gegeven om te posten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Just stay @ FOK! dat is DE BB site
Je kunt niet zeggen dat ik vorig jaar niet goed heb opgeletquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:51 schreef roeland303 het volgende:
knetter uit me pannelap
Je bedoelt nadat je Dido bevredigd had in het aparte kamertje en daarna 'even naar het toilet ging' en 5 minuten later terugkwam?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:54 schreef roeland303 het volgende:
Als ik dit zo bekijk he.....wat moet het dan voorspelbaar zijn als ik na een tijdje met Died in bed gelegen te hebben, een periode naar het toillette verdwijn....Heel raar om bij stil te zitten...
je weet toch,... oude koeien uit die sloot enzo..quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:49 schreef ThaSandman het volgende:
Kan iemand me precies uitleggen hoe dat zit met VOL en Fok? Hoeft niet perse in de COS, misschien in de SC. Ik heb ergens gelezen dat er gezeik was met zwaaien enzo.
Hahahahaha.. en dr hangen ook nog camera's op de wc toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:54 schreef roeland303 het volgende:
Als ik dit zo bekijk he.....wat moet het dan voorspelbaar zijn als ik na een tijdje met Died in bed gelegen te hebben, een periode naar het toillette verdwijn....Heel raar om bij stil te zitten...
Ja maar op VOL wordt dat nu toch ook niet getolereerd???quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach dat was iets van vorig jaar, gezeik met een grote groep users die veeldeden enzo, meeste daarvan zijn dus naar VOL vertrokken
Jep, maar is verboden om te streamenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:56 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hahahahaha.. en dr hangen ook nog camera's op de wc toch?
Dat weet ik niet, daar kom ik niet meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja maar op VOL wordt dat nu toch ook niet getolereerd???
Ja.. dat is een prive cam voor hummiequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, maar is verboden om te streamen
Er is ergens een foto van Milica op de plee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, maar is verboden om te streamen
Juistquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:57 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja.. dat is een prive cam voor hummie![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens ik ga naar bed. Ik ga niet zwaaien en zoenen. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |