Veel mensen met problemen over de streams, hier gaat alles prima, misschien ff andere gate proberen (server)quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:
op mijn stream doet tijn en co het niet
offtopic:quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:11 schreef roeland303 het volgende:
[..]
aha...ben beetje sloom en los....
Valt tegen na zo'n week ff biertje halen...
Egbert heeft een dreinstemmetje en hij is toevallig wakker als ik er ook ben. Vandaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:11 schreef Canisfire het volgende:
Ik snap die anti Egbert heiza niet hoor oke het is een sukkel maar E-10 Marcel En Hilde zijn veel erger. Verrek ik noem Janine niet eens meer bij mijn eerste 3 die ik er uit wil hebben![]()
Ik wel. Bye allen! Ik lees t morgen allemaal wel...quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:15 schreef arneaux het volgende:
Gaan Sabrina en Etiënne nou samen in slaap vallen? Hope not.
of tropic of zoiets......yoh...alzie naar rotterdam komt moet je laten weten....Ik weet de weg....zerieussssquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
offtopic:
Blow je nog steeds eigenlijk?
Ben de shops in zwolle en Deventer een beetje zat en wil wel eens een wiet kruistocht door Nederland maken dus waar ga jij altijd ?
Ontopic:
Ik denk dat ze gelijk hebben over Janine dat ze Tijn er stiekem ook graag inhoudt.
Dat hebben ze al dágen geleden kenbaar gemaakt dat het toegestaan isquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:14 schreef BB6kijker het volgende:
Begrijp niet dat dit mag van BB, zó uitgebreid praten over de nominaties.
Hier ook thanksquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef arneaux het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/ doen het prima.
http://www.hanff.nl/bbstreams.php. Bij mij doet bijna niks het goed, maar deze welquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef arneaux het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/ doen het prima.
Haha hoe wou ik jou dat laten weten danquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:15 schreef roeland303 het volgende:
[..]
of tropic of zoiets......yoh...alzie naar rotterdam komt moet je laten weten....Ik weet de weg....zerieussss
Zit er helaas dik in.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:15 schreef arneaux het volgende:
Gaan Sabrina en Etiënne nou samen in slaap vallen? Hope not.
Waaaaaat?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit er helaas dik in.
Hij heeft haar inlegkruisje al op gedaan.
tis zelfs een beetje gestimuleerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat hebben ze al dágen geleden kenbaar gemaakt dat het toegestaan is
Hij is zelf haar inleg kruisje of wat?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit er helaas dik in.
Maar echt veel teweeg brengt het nog nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
tis zelfs een beetje gestimuleerd![]()
Als iedereen in de sloot springt, spring je er dan ook achteraan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:08 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Iedereen noemt het groepje zo dus als ik een andere naam zou geven zou niemand weten over wie ik het heb.
Gelukt, gilles doet het, ik kan eindelijk het stapelbed volgen zonder hikupsquote:
Het is ongelofelijk echt waar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit er helaas dik in.
Dat oogmaskertje dat die blondies hun inlegkruisje noemden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |