ja, werkt nog steedsquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag... maar werkt dat nog met siliconen?
Hilde als eerste. Daarna maakt de volgorde me niks meer uitquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Eerst Marcel eruit, dan Hilde, dan Egbert en dan Etiënne. Ik wil me nog lekker aan m ergeren.
Het was ook geen reactie maar meer mijn eigen mening. Zolang alles maar binnen het BB plaatje past zal het wel ok zijn (hoop ik).quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Het was meer een geintje.
Mijn zatte huisgenoot valt niet echt binnen BB.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:59 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het was ook geen reactie maar meer mijn eigen mening. Zolang alles maar binnen het BB plaatje past zal het wel ok zijn (hoop ik).![]()
misschien kijk je niet genoeg...?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:45 schreef Canisfire het volgende:
Ik zie die Marcel en Jeroen trouwens meer bij elkaar dan Dido en Roel vorig jaar.
Haha serieus hoor Roel julllie waren vaak bij elkaar maar Marcel en Jeroen zijn echt 24 7 bij elkaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:02 schreef roeland303 het volgende:
[..]
misschien kijk je niet genoeg...?
Gast. Geloof me. Ze zitten écht veel bij elkaar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:02 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Waaaaar komt dat hele kamper-gedoe toch vandaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:01 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind dat het kampergroepje over moet blijven, want dan moeten ze op elkaar gaan stemmen. Dat kan nog leuke confrontaties geven.
nog nooitquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
Egbert zeurt nu wel over dat eten, maar zelf heeft hij naar mijn weten ook nog niet in de keuken gestaan?
Hoor ik hier de Machinist?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:02 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar Jeroen en Marcel die zoeken elkaar gewoon constant op. Echt die spreken zelfs af om samen te gaan douchen enzo, behoorlijk bizar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:04 schreef roeland303 het volgende:
hebben die twee wat met elkaar te maken dan?...dacht dat Marcel de vader van E10 was....of ben ik nou helemaal abuis?
Marcel is idd vader van E10quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:04 schreef roeland303 het volgende:
hebben die twee wat met elkaar te maken dan?...dacht dat Marcel de vader van E10 was....of ben ik nou helemaal abuis?
kijk niet zo sip joh...zalluffie...quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hoor ik hier de Machinist?![]()
Egg-bert is gewoon een zeikerd, over alles zo'n beetjequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
Egbert zeurt nu wel over dat eten, maar zelf heeft hij naar mijn weten ook nog niet in de keuken gestaan?
Klopt. Het ging over Marcel en Jeroen, sommigen zien daar een stelletje inquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:04 schreef roeland303 het volgende:
Niet sip.. verwondert... ik dacht even Roel(and) .. het zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:06 schreef roeland303 het volgende:
[..]
kijk niet zo sip joh...zalluffie...
Monique is topquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:04 schreef arneaux het volgende:
Monique moet Etiënne echt totaal niet. Ze straalt het nu ook echt uit.
roel en dido waren volgens mij ook 24/7 bij elkaar, ik kan het mis hebben hoor...quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha serieus hoor Roel julllie waren vaak bij elkaar maar Marcel en Jeroen zijn echt 24 7 bij elkaar![]()
Correctimundo.quote:
uhhhhmmm.... Roel and what?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Niet sip.. verwondert... ik dacht even Roel(and) .. het zou zo maar kunnen![]()
Iedereen noemt het groepje zo dus als ik een andere naam zou geven zou niemand weten over wie ik het heb.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waaaaar komt dat hele kamper-gedoe toch vandaanBeetje vreemd, maar goed......Van mij mogen de rellers wel blijven, om het even welk groepje dat is
![]()
Ja, dat kan, maar dan heb ik het ook mis en dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
roel en dido waren volgens mij ook 24/7 bij elkaar, ik kan het mis hebben hoor...
Hij denkt dat je roel uit bb5 bent vanwege je naam wat je in feiten ook bent.quote:
Zucht,,, ik weet het het begint laat te worden, het had kunnen zijn dat jij DE Roel was.. uit BB5 , duidelijk genoeg?quote:
Behoorlijk irritant idd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:10 schreef golfer het volgende:
100% Egbert weet het allemaal weer zo goed.
aha...ben beetje sloom en los....quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij denkt dat je roel uit bb5 bent vanwege je naam wat je in feiten ook bent.
Ik zat op de stream van Tijn en Co. maar wat gebeurde er dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:10 schreef golfer het volgende:
100% Egbert weet het allemaal weer zo goed.
A, iedereen, nou geweldigquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:08 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Iedereen noemt het groepje zo dus als ik een andere naam zou geven zou niemand weten over wie ik het heb.
Damper zo bruut....wonder dak me toetsen kan vinduh.......pfffff...wat een opgave......quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zucht,,, ik weet het het begint laat te worden, het had kunnen zijn dat jij DE Roel was.. uit BB5 , duidelijk genoeg?
Of heb je toevallig eenbrute damper gedraaid? haha never mind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |