Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef -Wolf- het volgende:
er is een verschil tussen onzin en bagger. dit is bagger, dus hier mag een slotje op.
lol deze mensen is lachequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef -Wolf- het volgende:
er is een verschil tussen onzin en bagger. dit is bagger, dus hier mag een slotje op.
homo lolquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef rudedeltadude het volgende:
ik zal je missen...
Echt een geniaal idee ditquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef Falco het volgende:
[(BHFH)-Idee] OP's korter dan 100 karakters niet toestaan!
Neequote:
Waarom ben jij tof en ik nog steeds nietquote:
Voor zo'n tagje moet jequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom ben jij tof en ik nog steeds niet![]()
Prioriteiten DM, prioriteiten,quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom ben jij tof en ik nog steeds niet![]()
ahahaquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef Falco het volgende:
[(BHFH)-Idee] OP's korter dan 100 karakters niet toestaan!
Kun je nįgaan wat een combinatie van beiden teweeg kan brengen,quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voor zo'n tagje moet jeTof zijn Bolivian heten
Ben je een belg mate?:)quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
Kun je nįgaan wat een combinatie van beiden teweeg kan brengen,!
Ja hee, waarom heb jij er nog geen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voor zo'n tagje moet jeTof zijn Bolivian heten
Waar is Oezbekistan geblevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een ander idee is om topics met een OP zonder volzin erin dichtgooien.
Ik zal wel niet Bolivian genoeg zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hee, waarom heb jij er nog geen?
Me dunkt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef -Wolf- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |